Ik ben bijna alles weer vergeten maar toch haha. Ik ben bekaf vannacht vijf uurtjes geslapen en nu kapot maar reageer wel ff gezellig. Ff bijkomen haha... Ik kan volgende week niet ruilen, kan wel 3,5 uur vrijheden. Denk er ff over na, t voelt overdreven en Miss is de sprong wel later of juist eerder maar geen kans is ook zonde. Zus mooie test! Ik neem me voor ook ouders en schoonouders t pas te vertellen wanneer ik 10 weken ben of zo.. Happy je staat er weer bij, gewoon zonder nod Smeetjuh top dat t leuk was Oké verder kom ik niet meer haha x
Wauw zus zo'n test lijkt me echt mega gaaf! Haha esmee wat een gestress zal dat zijn geweest om ff snel nieuw overhemd te kopen! Leuk hè om je vriendin zo happy te zien! Mirte Hoe lang moet jij nog wachten voordat je kan testen? Pippers wat goed dat je mee wil gaan doen met moeders voor moeders! Als ons een kindje is gegund wil ik dat ook! Ken meerdere dames die dankzij wat moeders voor moeders doet zwanger zijn geworden.. toch wel wat klachten dus? Kan je nog wel goed je dagelijkse dingen erdoor doen? ongeduldige ik.... heb natuurlijk alweer getest. Zit nu op 11 dpo en weer een streepje. Ben benieuwd of het voor jullie nu ook beter zichtbaar is. Vriendlief gelooft het nog niet die wil duidelijker streepje zien.. Dus we hebben afgesproken dinsdag of woensdag bij nog geen bloeding pas weer samen te testen.. foto is na 7 minuten genomen. Heb nu trouwens die pijnlijke steekjes onderin de buik nog niet weer gevoeld :s borsten nog wel pijnlijk
woman, ik zie nog steeds een streepje! dames, hier gevalletje paniek paniek!! gisteren nergens last van, alleen wat krampjes en mn rug, en boobs, oohh die doen pijn aan de zijkant. (zelfs manlief zei gisteren dat ze groter waren) nu had ik gisteravond laat nog steeds kramp alleen wat heftiger, gelukkig maar paar minuutjes. Alleen... vanochtend rond 5u werd ik wakker van heftige krampen, die een minuut of 5-10 aanhield. En dat is niet best!! ik heb in juni waarschijnlijk een mislukte innesteling oid gehad (ik heb namelijk sinds vorig jaar januari na t stoppen met de pil geen last meer gehad van krampen als ik ongesteld moest worden, echt nooit!) en toen heb ik 2 dagen heftige krampen gehad met behoorlijk wat bloedverlies en stolsels etc, en toen heb ik 2 dagen in bed gelegen van de pijn. En vanacht en vanochtend dus weer...... Dus lichte paniek hier. Vanochtend naar de wc en..... nix! Gelukkig dus nog geen bloed verlies, maar ben zo bang dat het weer zoiets is als in juni heb me compleet suf gegoogled en t komt vaak voor, de vraag is alleen of dt het ongi/ma is of zwangerschap gelukkig alleen vanochtend na wc bezoek nog wat last gehad van heftige krampen, en niet aan een stuk door als in juni, dus we wachten het maar af. Ben iig blij dat ik het hier even van me af kan schrijven. dat lucht al zoveel op! hoop gewoon dat bruinverlies ophoudt, geen heftige krampen mer en wellicht dan toch zwanger? terwijl ik er vanuit ging dat het deze maand niets ging worden ik wil volgend weekend gaan testen als er nog niets aan de hand is.
Mooi streepje woman!! Hopelijk wordt die nog donkerder Wat grappig eigenlijk dat mannen zo een normale zwangerschapstest maar mwah vinden maar zodra ze de cb test met indicator zien dat het dan toch echt is/wordt voor ze.. Typisch mannen! Ik ben inmiddels goed aan het doorvloeien, gisteren voor dat ik naar m'n werk gegaan was nog even verschoond, en op m'n werk verschoond en was er ook al weer aan toe toen ik thuis kwam! In 10-11 uur tijd, 3 verbandjes Was even vergeten hoe vies je, jezelf dan kan voelen.. Direct gedoucht toen ik thuis was om 12 uur. Gisteren liep de avonddienst niet zo lekker, dus hopelijk vanavond wat beter. Geniet van de mooie streepjes en testen dames!!
Mirte helaas is het gewoon afwachten! Ik had vorige week zondag ook behoorlijk last van krampjes. Niet dat ik dubbel sloeg van de pijn, maar wel echt duidelijk aanwezig! Dat is ook de reden waarom ik zo vroeg begon met testen, omdat juist die krampjes zo anders voelden dan normaal. Hoop dat het bij jou ook een positief teken is! Bruinverlies had ik trouwens ook! Kijk ook maar eens bij het forum zwanger zijn, eerste symptomen en dan topic over buikpijn. dus het kan gewoon nog alle kanten op.. Sterkte met afwachten!
thnx ladies voor de support! inderdaad gewoon afwachten, gelukkig niet meer zo'n hevige krampen, maar ik durf niet echt naar de wc haha
Woman, ik zie echt wel een streepje hoor! Hoop dat hij gaat oplopen!!! Mirte, dat is onzeker zeg! Knap dat je nog niet gaat testen. Hoop voor jou dat het tekenen van een zwangerschap zijn! Ilona, zo is het helemaal vervelend als de menstruatie toch doorbreekt, bah. Hoop dat het gauw minder word voor je Vlinder, hoe kan het dat je zo weinig hebt geslapen joh? Ook actief geweest met iets? Misschien dat ik dat gemist heb haha. Hier gaat alles wel prima, maar baal eventjes van deze cyclus. Zit nu op dag 21 en als het goed is nog steeds geen eisprong (19e niet kunnen testen). Heb het gevoel dat dit dus een hele lange cyclus gaat zijn ><
Hmm vervelend esmee! Ik zie inderdaad nog geen positieve ovulatietest! Hebben ze bij de echo ook gezegd hoe lang het ongeveer zou gaan duren dat je ei zou gaan springen of kunnen ze daar niks over zeggen? Nou dapper door blijven testen en wie weet komt hij nog!
haha schrok me net een hoedje, ging naar de wc en er viel iets roods in de wc t was een pluisje van mn trui whahaha in ieder geval nog geen rood, nog wel wat bruin pffff wat een gedoe dat wachten en mn rare lijf
Zo Mirte dat is schrikken!! Het hoeft inderdaad nog niks te beteken maar ik snap je angst.. Ik duim voor je! Wonen : ik zie ook een licht streepje. Spannend! Balen Esmee van deze maand. Join the club zou ik zeggen want ik heb deze maand ook geen eisprong gehad . Dus ik snap je baalmomentje! Weer een ronde verder.. Toch duim ik voor je, wie weer heb je straks een knaller!
hee smeetjuh, ze hadden bij je afspraak toch gezegd dat je ei bijna zou springen? Misschien gesprongen op die ene dag dat je niet getest hebt?
Ja ze dacht dat hij nog niet geweest was. Mijn baardmoederslijmvlies was 8 mm en bij 1cm ongeveer zou dan een eisprong moeten plaats vinden. Hoop dat dit 19 september al was, maar heb niets gevoeld qua steken of wat dan ook. Dus blijf maar doortesten dan maar Whahaha Mirte XD Rood pluisje... trek dan ook geen rood aan gek!
ik had ook geen rood aan, pluisje kwam van een rode trui die eronder lag haha, maar schrok me wel een hoedje pfff dit gaat een lange week worden! Afwachten is zooo moeilijk en nu voel ik ineens vanalles. waar is dat knopje uit in mijn hoofd?
Whaa woman gefeliciteerd meis. Mirte ff afwachten, is altijd vervelend die krampen. Nog even volhouden meid @buddie smeetjuh, hier alles oke, ik wacht opt bankje maar je zit een soort van naast me aangezien je nog op je ei wacht. Misschien issi al geweest, ben benieuwd wanneer je ongesteld wordt, ik wou dat ik wat van mijn regelmatige cyclus aan jou kon geven. @zus, vind het niet zo gek dat je vriend in paniek raakt, haha zo snel zwanger daar had ie niet op gerekend, al ant idee gewend? Nogmaals gefeliciteerd! Zo lijstje wordt nu al wat voller aan de onderkant met zwangere leuk!!