Jeeeeeeeeeeej woman!!! Super zeg!! Wauw! Das echt supermooi en duidelijke test! Wat een geweldig roze clubje zo!
WOMAN!!!! TE GEK!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!! Wat gaaf joh! Melliemuis krijgt genoeg gezelschap zo!! Mirte, rustig blijven en afwachten, het is zo vreselijk moeilijk, maar jezelf gek maken is zo killing. Ik weet het, ik heb makkelijk praten nu, maar je kan niks anders doen. En uiteraard lekker van je af blijven schrijven. Komt goed! Knuf! Esmee, toch gemist? Zou het nog kunnen komen denk je? Vreemd inderdaad wanneer ze dat hebben gezegd bij de echo. Hmm... ff duimen draaien voor je. Ilona, je hebt dus een goeie ongi te pakken. Hoelang vloei je altijd? En altijd zo heftig? En ik heb er verder weinig last van hoor (weet ff niet meer wie het vroeg) alleen vandaag ging mijn rijbroek niet meer dicht, denk eerder dat mijn darmen bezig zijn.
Het vloeien en de pijn was de reden voor het spiraaltje, normaal met pil was ik dik een week bezig ermee maar met spiraal 4 dagen! Dus het is nog even afwachten..
Woman, Congrats!! Smeetjuh, allemaal feesten en leuke dingen, ben wel kapot... Zzzzzz twee lange dagen voor de boeg maar gelukkig woensdag alleen uurtje of twee thuiswerken... Mirte balen he dat wachten! Lekker zo'n roze clubje, gaat goed!
dames ik duik mn nest in, ben gesloopt! hopelijk morgen weer wat fitter want er moet weer gewerkt worden slaap lekker allemaal
Slaap lekker Mirte! Vlinder, lekker ruig weekend achter de rug dus Lekker op tijd slapen, komt het helemaal goed! Ik weet het niet Pippers, snap deze cyclus sowieso 0,0 van mijn lijf en het word er zo niet echt beter op. Had wel al een tijdje vruchtbaar slijm (vanaf woensdag avond geloof ik), dus wat dat betreft denk ik dat hij er bijna zou moeten zijn of is geweest. We blijven wel aan het klussen om de dag maar dat is ook meer voor fun. Houd helemaal niet van onduidelijkheid meh. En Evietje, jij moet dus wachten... wanneer is je nod? Blijf voor je duimen meis.
Klinkt misschien heel kinderachtig, maar als ik het lijstje zie van ons clubje, dan zie ik woman al uitgerekend staan voor juni... Dan denk ik: Man... dat wil ik ook!!! Dan heb ik ten minste ook nog eens iets positiefs om naar uit te kijken in die maand en hoef ik lekker niet de hele dag bij die kut bruiloft te zijn. Sorry, probeer altijd heel erg naar de leuke dingen te kijken, maar heb er nu al allemaal geen zin in. Gatver. Gesprek heeft in de familie ook nog niet plaats gevonden en het blijft maar leven de hele tijd.
Mwah, dat snap ik wel hoor Kinderachtig, weet ik niet, maar het is zeer begrijpelijk. Maar wie weet is het deze keer gewoon raak, en als het de volgende ronde is, is het ook niet erg, want dan loop je hoog zwanger rond en dan heb je ook een excuus Slaap lekker Mirte, morgen beter Vlinder dus lekker druk, gelukkig op de helft van de week weer rustiger.
Ik gun het jullie ook allemaal van harte hoor! Vriendlief vindt het volgens mij beetje snel gaan. Hij gelooft pas na woensdag dat het echt is.. Snap het ook wel voor de tijd nog zoveel kans dat het mis gaat. Hopen op een plakbeeb! Ik duik ook zo m'n bedje in.. Trusten allemaal!
Smeetjuh, ik begrijp je, maar we zijn bog net bezig he. Onze tijd kont nog. En anders ga je zelf in gesprek met die schoonzus? Je hebt toch niet de toestemming van de Fam. Of een excuus nodig als zij een negatieve invloed had op jou dag! Als je man maar achter je staat! Ja maar t gaat allemaal lekker dus geen probleem. Zo lekker naar bed. Wel heel piepklein beetje jaloers op m'n zus ff die is natuurlijk zwanger en er lekker mee bezig en ik wil ook... Maar ik weet dat het echt wel kont en kan ondertussen bog mooi wat kansen omtrent werk en studie benutten. Richt ik me daar maar op... Ik snap alle mannen wel, ik zou t ook pas geloven bij n dikke streep of de tekst zwanger...
Ja nja, we wilden al zwanger worden voor wij hoorden dat ze gingen trouwen... Maar zou het wel fijn vinden als ik inderdaad hoogzwanger ben of net bevallen rond die tijd. Is natuurlijk niet de reden om een baby te willen, maar zou het een heerlijke bijkomstigheid vinden! Slaap lekker Woman. Snap dat je vriend het snel vind, maar wel fijn dat het al is gebeurd! Nog 9 maanden de tijd om aan het idee te wennen
Nee ik heb geen zin om met haar te praten, wil gewoon zo weinig mogelijk met haar van doen hebben. Maar ze zit wel telkens mijn man lastig te vallen dat ze zich zo rot voelt (ze weet het nog niet van mij, alleen van mijn andere schoonzusje) en dan voelt hij zich ook weer vervelend. Als mijn andere schoonzusje aangeeft dingen irritant te vinden, dan is dat meteen weer vervelend en moet ze normaal doen (volgens mijn man). Dan raak ik weer geïrriteerd want als zijn zus het doet maakt het allemaal niet uit en arme arme zus, als schoonzusje het doet is het 'nu tijd om volwassen te doen en te stoppen met dit gedrag'. Overigens hoopt mijn man dat het ook gauw raak is hoor Hij zegt ook wel eens: Hoop dat je gauw zwanger bent <3. En dan maakt hij zelf ook grappen dat we er dan niet de hele dag bij kunnen zijn etc. Hij is er gewoon heel dubbel in. En je hebt ook gelijk hoor Vlinder, onze tijd komt ook nog wel (Samen met andere niet zwangeren hier). Soms zou je wel eens in de toekomst willen kijken wanneer het voor ons besteed is en op andere dagen wil je graag dat alles komt met de dag en het maar aanzien... Kun je er wel van genieten dat je zus zwanger is?
Ik snap het Esmee, elke vrouw met kinderwens zou het liefste gisteren zwanger zijn. Maar helaas kan het niet iedere keer raak zijn.. Sommige moeten gewoon er op wachten en hopen dat het lukt, anderen worden weer geholpen door het ziekenhuis etc.. Maar wachten is altijd bagger, en dan zeg ik het nog heel erg netjes. Ik zou het liefste ook een mooi streepje zien op zo een zwangerschapstest, maar we hebben het niet voor het kiezen helaas, anders zou de wereldpopulatie toch nog wel wat meer zijn.. Het is gewoon even k*t! En dat mag ook gezegd worden, gezonde jaloezie. Dat delen we allemaal denk ik.. Wat betreft je schoonzus, sja dat is erg lastig! Hoop dat het snel word uitgepraat in de familie! Scheelt ook weer stress. Zo dames, ik ga zo m'n laatste client helpen, rapporteren en dan overdragen om vervolgens zsm thuis te zijn. Nog even douchen en dan lekker m'n bedje in! Over 2 uur ben ik thuis, fijn gevoel dat af tellen 😉
Geen punt meis, dat zijn de dingen die ik ook altijd tegen me zelf zeg! Vooral als ik al die bolle buiken zie lopen in het winkelcentrum.. Dat steekt soms, maar onze tijd komt ook nog!! Grapte gisteren nog tegen lief, dat ik straks de laatste ben van de club die zwanger is met mijn geluk altijd! Nu lekker gedoucht en ga zo heerlijk slapen, hoop ik! Morgen weer een hoop te doen, qua klussen. Letterlijk dan
Ahja smeetjuh, zo ook overal waar je kijkt zie je zwangere, me collega, me buurvrouw, me tramvriendin, en dan heb ik ook, ik wil ook!! Komt vast nog wel, eigen schuld had je maar niet zo lang moeten wachten. Maarja he ik ben al blij dat me man eindelijk het ook wilt. Smeetjuh 28-9 is mijn nod. Nog 6 dagen, ik merk iniedergeval nog niks. Ben je er niet te veel mee bezig? Ik bedoel met al die testen, maak je je zelf niet gek? Ik snap dat je je lichaam wilt leren kennen op dat gebied, maar ist niet beter om de komende maanden eens gewoon alles op zijn beloop te laten, gewoon klussen om de dag of wanneer je zin hebt, het moet geen verplichting worden. Maar om te kijken wat je cyclus is zodra je dat weet kan je ook gerichter ovulatietesten doen.
Muzieknootje: Hij is bijna 3 bij 2 meter Moet ook een leuk fruitboompje in komen staan. En verder nog wat vaste planten. Op dit moment heeft mijn kat er vele interesse in Leuk die losse grond die omhoog vliegt als je erin graaft. Woman: ik zie nu toch ook echt een streepje. Zelfs op de originele foto... Spannend zeg!!... En dan een pagina later toch echt een positieve test!!! Fantastisch!! Gefeliciteerd hoor!! Mirthe: Ohh vervelend he die onzekerheid!! Soms zou ik willen dat het gewoon van het eerste moment duidelijk was. Gewoon gelijk kotsmisselijk en gelijk een dikkere buik Die misselijkheid mag dan een weekje aanhouden en daarna gewoon een voorspoedige zwangerschap.. Haha dat pluisje.. Smeetjuh: Bale zeg die familieproblemen... Wie weet loop je dan idd hoogzwanger rond! Zal een goeie oplossing zijn Hier opnieuw niet veel bijzonders... Gister wel enorm spierpijn gehad. Nog 2 daagjes vrij en dan gaan we weer aan de bak. Nog even genieten dus. En stiekem steekt hier ook een klein beetje gezonde jaloezie de kop op... Gun het iedereen zo hier! (en mezelf ook) Fijne dag allemaal weer. Werkse en klusse
Pfoe, ik ben het weekend nauwelijks online geweest, omdat ik weg was, maar er is weer flink veel bijgeschreven! Ik ga straks eens even rustig alles lezen! Woman in elk geval ontzettend gefeliciteerd!!!! Dit weekend hebben wij het toch onze ouders verteld, vriend wilde dat heel graag nadat hij de clear blue had gezien Tranen met tuiten natuurlijk, hihi. Ze waren allemaal erg blij! Verder heb ik net met de verloskundige gebeld en mijn eerste afspraken staan gepland! 23 oktober eerste echo bij 8 weken en 5 dagen. 10 november termijnecho + intake Spannend!
Ik ben vandaag al lekker bezig geweest! Vanochtend begonnen met de randjes te verven met structuur zodat de slaapkamer nu klinisch wit is. Daarna schoolopdrachten.. Nu zijn de randjes droog en ga ik kijken of ik al kan gaan verven.... Vanavond sushi! Kheb er zin in. Morgen nog een dagje vrij en dan woensdag weer naar school helaas.