Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ja en nee Evietje. Als ik mijn eisprong weet, dan weet ik ook wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden. Aangezien ik voor de klas sta en ik de vorige keer dus helemaal niet heb gemerkt dat ik ongesteld was, zou het best wel een ramp zijn als ik ongesteld werd en ondertussen lekker doorlek in mijn kleren...
    Ik weet dat dit een beetje gek over komt, want het is niet zo dat ik perse het bed in moet duiken als de eisprong er is, we hebben niet verplicht seks :p We genieten er van en hebben lol samen.

Ene kant wil ik heel graag zwanger worden, maar ik snap dat dit ook de nodige tijd in beslag gaat nemen. Andere kant wil ik mijn lichaam heel erg snappen (neurotisch trekje van me. Alles waar ik aan begin moet ik alles van weten en begrijpen). Het lijkt nu net of ik de stress opbouw om zwanger te raken, maar dat is echt niet aan de orde. Ik zou denk ik eerder verbaasd zijn als ik een positieve test in handen had XD.

Ik ben dus erg bezig met 'wanneer is nou die verdomde eisprong XD' dan dat ik stress heb wanneer ik 'nou eens' zwanger raak. Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd...

Whahaha super leuk Zus! Lekker emotioneel doen met zijn alle ^^

Rijn, dat is een flinke bak! Hoop dat zodra de planten er in zitten, je kat het niet meer zo'n leuke plek vind :p Anders blijf je bezig!

Gisteren had ik erg spierpijn in mijn onderrug, terwijl ik niets geks had gedaan. Gisteravond nog even een test gedaan en die was aardig donker. Vanmorgen weer een test (met ochtend urine) en die was weer heel licht. Nu net weer een test gedaan en die is ongeveer hetzelfde.
    Het lijkt wel pasen XD ei blijft zich verstoppen.

2. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Lekker bezig Ilona ^^ Na het klussen in mijn huis, had ik opgegeven moment helemaal geen zin meer in schilders klusjes. Kwam mijn neus uit whahaha. Aan de andere kant kan het ook lekker therapeutisch werken natuurlijk.

3. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ahja smeetjuh hoe ging dat voorheen dan,? Ofja met ac zowiezo regelmatig denk ik?

Ja voor de klas is doorlekken niet waar je op zit te wachten, maar die testen zeggen ook niet altijd alles.

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

4. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    die 3e (vanaf onder geteld) is toch behoorlijk donker!
    Ik snap je wel hoor Esmee! Ik ging ook ovulatietesten gebruiken zodat ik minder in spanning hoefde te zitten wanneer ik ongesteld zou worden. Vriendlief en ik kwamen er dankzij die testen ook uit dat we de vorige rondes onze sekspiek behoorlijk te vroeg in de cyclus hadden :)
    Ik had vandaag gelukkig lekker druk dagje op het werk zodat ik niet al teveel kon nadenken! Vind het namelijk nog wel erg spannend!
    Vriendlief was vandaag lekker dagje vrij en hij heeft ook even kunnen bezinnen. Kan nu aan hem merken dat hij blij is :)
    Afgesproken dat we woensdagochtend nog even de digitale test met wekenindicator gaan doen.. Daarna maar huisarts en verloskundige bellen? Geen flauw idee of dat al zo snel moet..

5. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Hi woman, phoe ja spannen allemaal, zal ik ook hebben , en nu? Ja volgens mij de dokter bellen, en een verloskundige praktijk en je zorgverzekering.

6. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    OWwww Esmee ik hoop zo erg dat je gauw je ei vindt... ;)
    T'is gewoon K met Peren...
    Maar goed, als ik naar mijn cyclus kijk van afgelopen maand met de ovu testen, dan heb ik ook geen onwijze knaltest gehad. :(
    Gewoon goan met die banaan dus :D

Superleuk Zus! Wij durven nog niet, ik wil het de hele wereld vertellen, dus ik heb het de schoonmaakster op mijn werk maar verteld, haha!
    Italiaans vrouwtje: ''Van oewie is die teste?? Van jouwee?? Oeeeeeeeeeeeeeeewww watte leeeuuwwwk!'' Ik moest zo hard lachen.

Er is thuis in ieder geval wel wat veranderd.
    Ik heb in plaats van een normaal gesproken redelijk passieve man, ineens een idiote stuiterbal door mijn huis razen.
    Fluiten, klappen, zingen, maf doen....
    Vragen wat ik allemaal heb gegeten, genoeg fruit mee? 'Opletten met je koffie hè?' JAHAAAA :x
    Verder issie wel lief hoor :p

Verder afspraak op 14-10, intake verloskundige
    20-10 de 8 weken echo (waar ik stiekem van baal, want de 19e gaan we naar centraal NL dus mijn ouders en dan wilde ik graag een echo kunnen laten zien)

Woman, verloskundige zoeken, makkelijk te vinden via google met beoordelingen ook, wel handig.
    Huisarts over 3 weken ergens denk ik, ik had al gebeld, maar verwezen me door naar verloskundige.

Zorgverzekering is pas na 8 weken echo toch? Of heb ik niet goed gelezen?

Verder, wie is er als eerste aan de beurt van de NOD's? :D
    Spanneeeeeend !

7. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Waauuuw!! gefeliciteerd Woman :D (ik moest weer even bijlezen)

Super leuk, al die zwangere dames hier. Lijkt me zo heerlijk, die 9 maanden om er naar toe te leven.. babyspulletjes shoppen, namen bedenken :)

Pippers, 14 oktober.. da's al bijna. Spannend hoor!

Smeetjuh; ik hoop ook echt dat het bij jullie snel lukt meis.

Als het goed is is 14 oktober mijn NOD. Nouja, gewoon ongi dus, maar toch. Cyclus was deze maand redelijk normaal gelukkig. Hopelijk zet dat zo door.

8. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Sta even met mijn voeten aan de grond...

Lag op de bank te slapen (manlief laat me niet altijd slapen XD Hij is echt een stuiterbal 24/7). Kreeg ik een appje van mijn buurvrouw.
    "Hey Esmee."
    Dus ik dacht: oh ja! Ze had zondag echo gehad!
    Dus ik stuur terug: Hey ***, ik was even ondergedoken ^^' Hoe was je echo?!"
    Stuurde ze terug "Niet zoals verwacht... het hartje klopte niet meer"

Ik heb meteen mijn sleutels gepakt en ben naar haar toe gegaan. Hebben even wat afgehuild samen. Het is na 9 weken gestopt en ze ging voor haar 12 weken echo. Ze had met 6 weken nog het hartje horen kloppen...
    Dit is haar 2e miskraam op een rij, in februari was ze na 6 weken het kindje kwijt.
    Ze moet nu kiezen of ze de miskraam op gang laat brengen met een pil of dat ze wacht tot haar lichaam het werk doet. Heel verdrietig dit :'(

9. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    hallo dames!

ik ben weer ontwaakt (nou ja ontwaakt) uit het land der ziek zwak en misselijken :D

nou nee eigenlijk niet echt haha

vandaag nog steeds met vlagen (keer of 5) krampen in mn buik, die doortrekken naar mn rug. Heb op t werk op mn telefoon ff snel opgezocht of je paracetamol mag als je zwanger bent (je weet maar nooit) en dat mag gelukkig, max 4 per dag (thank god...)

elke keer naar toilet, er vanuit gaande dat t nu toch echt doorbreekt en nog steeds niets.
    Heb wel besloten dat als ik niet zwanger ben dat ik wel naar de huisarts ga want deze pijnen voor ongi en dan niet ongi worden, kan niet kloppen :(

gisteren met ml over gehad of we niet donderdagochtend willen testen maar hij wil wachten tot zaterdag. En ik nu eigenlijk ook wel, wil niet teleurgesteld worden (zegt diegene die tot vorige week donderdag nog heilig overtuigd was dat het niets was deze ronde en er zo ook nog tot donderdag instond...weird)

hoe is t met de andere dames hier? Nog meer NODS in aantocht?
    trekken jullie t nog een beetje?

10. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant

oooh neeee! wat vreselijk!
    je gaat er niet vanuit dat wanneer je zwanger bent dat het mis gaat en zeker niet 2x achter elkaar. Wens haar maar heel veel sterkte!

11. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Nee je gaat er zeker niet van uit... En ze had ook niets anders gemerkt, klachten bleven en nu nog steeds klachten. Bah :(

12. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Oh neee wat vreselijk..... :(
    Wat afschuwelijk en wat een verlies....
    Wens haar heel veel sterkte, ongelofelijk.

Wat een schok moet dat zijn....
    Onvoorstelbaar

13. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    eeeh dames....
    we zijn echt een vruchtbaar cluppie
    ik zie net dat carmina26 ook een positieve test heeft gespost op de ovulatie/zwangerschapstesten forum

14. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Hoop dat het aanstekelijk is Mirte...

15. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    hoop t ook voor iedereen! Zou toch leuk zijn als we 2-11 met zn allen zwanger zijn :D

16. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland

Een soort snel overdraagbaar virus ofzo!
    Hopelijk worden we snel aangestoken :D

17. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben best aardig stevig van mezelf, maar mijn broeken knellen als een jekko momenteel!

Maar het is ook zo wat om met 5 weken al positiekleding te gaan dragen.... :(

18. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Meen je! Nou we gaan lekker zo! :D

19. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    ja klopt pippers ik heb ergens gelezen dat t door je darmen komt en dat je broeken dan in de eerste weken al niet meer passen.
    Wel vroeg idd, maar ach je moet ze toch uiteindelijk toch kopen niet :D

dames ik duik me bedje weer in
    weer een dag minder weg te strepen *whoop whoop*

20. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Bij deze verspreid ik het roze virus aan jullie allemaal! :D

Ja das waar Mirte, mijn eerste pakketje is ook al onderweg :p :). Ik kan het gewoon niet aan, kan wel, maar het zit gewoon niet lekker.

Deel Deze Pagina