Haha ja de donkerste is de test streep Ze stond inderdaad onder extra toezicht. Ze had haar eerste echo ook al heel vroeg. Helaas toch fout... Whaha, ja, nu hoef jij je niet alleen maar bezig te houden met wat goed voor je is, dat doet je vriend nu ook! En thanks Ilona <3
Jeej veel plezier Heb dezelfde testen volgens mij, van zwanger en kids heb jij toch? In de handleiding staat dat ik rond dag 11 moet beginnen maar was eigenwijs dus vanmiddag toch eentje gedaan maar die is dus al best donker.. ff kijken of het lukt met uploaden:
@ zus, ja heb er maandag 2 gepakt in de loop van de dag, op t werk ging het echt niet. Zondag niet gedaan en gelukkig vandaag niet meer zo overdreven aanwezig dus niet nodig gehad ik hoop dat ik kan wachten tot zaterdag, tot nu toe gaat t goed, maar do ben ik vrij en ik mag niet meer testen van ml als hij er niet bij is. Bovendien wil ik t nu eigenlijk niet weten als t niet zo is suf he? dus dan wachten we maar zo lang mogelijk tot zover ik dat vol hou @ evietje, ja stom he, ik had giga pijn en nu is t zo goed als weg en denk ik: oh nee, misschien is t dan toch niets?! Eerst twijfel je als je iets voelt en dan als je niets voelt... t is ook nooit goed @ smeetjuh, ja de spanning stijgt hier ook, ml is op van de zenuwen haha en ik ben gewoon bang om teleurgesteld te worden. En had mezelf zo goed onder controle tot vorige week En veel dansplezier! wat goed dat de knaller is gevonden! @ isa, die zit er ook aan te komen! dans ze ik ben blij dat ik wat afleiding heb, werken, maar denk dat ik me donderdag helemaal gek ga maken als er nog niets aan de hand is. zoals gezegd, bruin verlies zo goed als weg, nog wat trekkende pijn in mn rug en krampjes in mijn buik, soms wat heftiger. Verder niets... geen pijl op te trekken ohhh ik hoop t zo! ook voor vertellen aan familie die in t buitenland zit enzo zou t zo goed uitkomen, die komen begin nov. (erg he... ik ben al weer te ver vooruit aan t denken)
Het is inderdaad een P*rn* ei Veel plezier Esmee, toch gevonden! Mirte, ik ga duimen voor je! Dat is toch wel heel erg leuk als je het dan meteen kunt vertellen Isa, dat begint al mooi! Nog paar dagen doortesten. Al zag mijn piek er ongeveer zo uit als jouw test. Ik ben nog maar 5 En heb al lekker een positiebroek gekocht Het zit fantastisch trouwens.... Bijna stond ik op het punt om het mijn schoonouders te vertellen, vriend vond het oke, maar toch maar niet gedaan Na de eerste echo mag ik los van vriendlief
Ehm.. Isa? Als jij op dag 7 of 8 zit en je hebt al zo'n test, ben je dan niet toch al zwanger? Want dit is een positieve ovulatie test?
Mwaaah, knap van je Pippers, ik kan dat dus echt niet he! En snap jou ook goed hoor Mirte, als je bezig bent gaat het allemaal wel... maar als je stil zit? Fingers crossed!
Als je inderdaad op dag 7 of 8 zit vind ik het inderdaad ook wel erg vroeg voor zo'n knal ovulatietest.
Esmee, well.... sexytime it is! Ik had het zo nog niet bekeken inderdaad met Isa der test. Volgens mij had ik met mijn achterlijk korte cyclus nog niet eens een streepje op dag 7.
Haha vl zegt ook "al die vrouwen die elkaar gekmaken" Ja heb nog wel een test! NU doen? of morgenochtend?
Hoe zat je cyclus in elkaar, wel ongesteld geweest of? Wanneer was je laatste ongesteldheidsdag en wanneer heb je nu NOD?
Hier is vl trouwens helemaal van het padje af hoor.... Ging ff schoenen neuzen op Zalando. Zag superleuke, ik vroeg wat hij ervan vond, zegt hij: ''Kijk eens even naar die zool?! Geen profiel, hartstikke glad, straks val je met je zwangere buik!'' (met zo'n -Pffff, tssst, HALLOOHOOW?-hoofd alsof ik dat zelf niet had kunnen bedenken) Domme ik.....
Whahahaha nee Pippers, vanaf nu heb je nergens meer wat op te zeggen whahaha Isa, ik zou zeggen nu! Als je zulke testen al kan halen met je ovulatie testen met tussendoor, zou ik gewoon nu testen!