ohoh meiden wat een zwaar leven toch he Ben je niet zwanger: moet je wachten Ben je wel zwanger: moet je wachten... Terwijl het dagelijks leven alles zo snel mogelijk wil Ik wil ook al dat het 2 weken verder is... Dan heb ik mn nod.. hoop ik.. en dan schiet het voor jullie ook op voor de echo's. Zijn we allemaal geholpen. Oh... m'n runderworsten!!! oef.. nog niet zwart Maarre... Hier al wel een beetje slijm gesignaleerd, dus gisterenavond een gezellige avond gehad. Vandaag een drukke werkdag gehad en straks nog ff werken, dus waarsg vanaaf als een blok in slaap vallen Eerst maar eens een hapje eten. Eetse allemaal ennuh een fijne avond
Pfoe, woman, jij moet ook nog een tijd wachten! Ik heb ook 'pas' 23 oktober mijn eerste echo! Ik ben dan bijna 9 weken. Enerzijds jammer, maar aan de andere kant kun je dan al echt wat zien en heb je waarschijnlijk een mooiere echo dan bij 6,5 week zoals sommige meiden hier op het forum.. Daar houd ik me dan maar aan vast Woooooooow Mirte, jij hebt echt zelfbeheersing Had ik nooit volgehouden Respect hoor! En geen bloed geeft moed! Dus zaterdag heb je hopelijk een mooie test, spannend! Rijn, geniet maar lekker van je vruchtbare dagen! Vanavond als een blok in slaap vallen zodat je morgen weer dubbel kunt genieten Isa, gek dat je zo lang roze afscheiding blijft houden.. Maar hopelijk blijft het hier bij en zit het gewoon allemaal goed daarbinnen! Fijn dat je al zo snel terecht kunt. Heb je ook al wat andere klachten waaraan je merkt dat je zwanger bent? Hier nog steeds geen enkel zwangerschapssymptoom te bekennen! Behalve dan dat ik niet ongesteld word en dat ik positieve testen heb, haha!
Zwangere dames, ik leef met jullie mee! Ik zou ook m'n beebje willen bewonderen en zsm willen zien dat het hartje klopt! Hier gelukkig nog geen vruchtbaar slijm, paar dagen extra is welkom. Hopelijk krijg ik nu niet een extra lange cyclus als straf voor deze woorden Verder heel veel afleiding en drukte, heerlijk!
Whahaha XD Ja dit clubje is een zooitje bij elkaar Mirte XD Heb zo gelachen om jouw verhaal... Klaar staan om te testen en dan halverwege besluiten het toch niet te doen XD. Wil je het zo spannend houden voor ons? Dat het niet mag van je vriend okee... maar je hebt naar ons ook een verplichting! Hoop dat alles goed is Isa Maar heb wel meer verhalen gelezen van vrouwen die zoveel verlies hadden en zwanger bleven. Duim in ieder geval voor je Zus, heerlijk! Spreek je over een paar weken wel weer Kijken of je dan nog zo kwaaltjesloos bent Rijn Lekker bezig! Zolang je je vriend maar niet aanbrand Dan is er niets aan de hand. Werkse! Vlinder, dan snap ik wel dat je even wilt dat het wat later komt ja! Enneh, heel fijn van je gesprek Woman, wat jammer dat je nog zo lang moet wachten Maarja, dan heb je ook echt wel een beeld! Evietje, ik vind het zo snappend!!! Ben flink aan het duimen voor je!!! Ik heb nu lekker wi wa weekend
sorry dames! kun je nagaan wat voor storm er door mijn hoofd raast op t moment maar dit weekend komt er duidelijkheid dames! (tenzij ik dan niet ongi ben en ook niet positief test natuurlijk ) maar daar gaan we niet van uit
Lekker Esmee! Ik had vandaag en gister mijn weekend en ga me nu opmaken voor een heerlijke reeks van 7 achtereenvolgende werkdagen Bwuhhhh Mirte, van wat voor cyclus ben je eigenlijk uitgegaan? Van een gemiddelde of van je langste cyclus? Of heb je ovulatietesten gebruikt en weet je precies wanneer je ei was?
*Begin ego bericht* Oke laatste test, nu heb ik geen enkele meer in huis, haha! De teststreep knalde al voordat de controlestreep helemaal goed in beeld was. De foto is al na een halve minuut gemaakt. *Einde ego bericht*
Whahaha Zus, dat kan echt niet he! Te EGO! Maar super mooie test zeg Ja snap je helemaal hoor Mirte! Maar je nod is toch al geweest, waarom wachten? Nu bouw je extra spanning en verwachtingen op.
zus, ik verzamel al een jaar lang mn gegevens van mn cyclussen in een app en daar ga ik van uit. Gebruik nog geen ovulatietesen. De afgelopen 5 mnd zijn heel consistent geweest. Mijn cyclussen vanaf juni vorig jaar (en ben in januari vorig jaar met pil gestopt) zijn: 29-36-27-45-33-39-32-27-32-29-32-32-31. En vandaag is dag 33. Heb ook altijd een daag vooraf bruinverlies maar nu dus al een week smeetjuh ik wil niet testen omdat ik denk dat ik niet zwanger ben en ik wil nog niet van de roze wolk getrokken worden haha. vandaar dat ik nog ff wacht tot zaterdag dan heb ik een heel weekend om bij te komen van de teleurstelling ja ik ben gek ik weet t! tis pas de eerste maand dat t echt naar mn hoofd stijgt gelukkig. houden jullie t nog ff met me uit? it will all be over soon, promise!
Goooooooooeeeeeeeeedenavond....... Korte samenvatting; Maagzuur als een jekko, tieten wil ik er heel graag afdraaien nu en een buik als een heliumballon, maar verder top! Mirte, diep respect voor je Ik heb 1 dag na NOD getest, maar ik was er ook van overtuigd dat het nog niet raak was en dan kon het alleen maar mee vallen. Ik baal ook onwijs van het feit dat het nog een tijdje duurt. 20-10 pas eerste echo. Dan ben ik volgens mijn eigen berekening ben ik dan 8+6 Volgens de echoscopiste (want zij ging uit van een cyclus van 30 dagen, terwijl dat 24 is) ben ik dan precies 8 weken. Maar goed, we gaan het meemaken. Gisteren trouwens ook nog getest, je kan het maar zeker weten ISA!! Je mag gewoon al heel snel! Echt relaxed, wel jammer van de reden uiteraard, maar misschien al een hartslag? Zus, niks aan de hand dus... Lekker toch? We kunnen nog lang genoeg genieten van ongemakken hoor... Rijn, beter die worsten inderdaad dan die van je vriend Vlinder, ik moet ooit nog eens op cursus bij je met dat vruchtbare slijm, want daar snap ik helemaal niks van
Ah Pippers, daar ben je. Miste je opmerkingen al Wil mijn tieten er wel even afschroeven voor je, daar doen alleen de tepels van pijn Doe ik wel gewoon even zonder boobs. Maagzuur mag je wel houden of met een andere vrijwilliger ruilen van het forum Enneh, helium ballonnen zijn hip Tuurlijk houden we het uit met je Mirte Vinden het alleen maar heel spannend voor je. Ik moet gewoon wachten, maar als ik elke dag neerzet " Ik ben aan het wachten ' Dan zegt niemand: ESMEE! Ben je nu nog aan het wachten?!?!!?!... niet zo veel spannends aan whahaha.
Da's beter dan tieten op knappen, bh's die knellen en tepels die bij een zuchtje wind al pijn doen *HUIL* (ik weet het, ik stel me aan) Net toch wel mijn eerste huilbui om niks gehad. Vriend zei gisteren naar aanleiding van een foto van vorig jaar dat ik daar wel slank was. Vandaag zei hij dat ik in deze broek wel een behoorlijk ''gat'' had.... (wrong boy, wrrrrrrooooooooong) Maar eerlijk is eerlijk, hij troostte me meteen, was niet zo bedoeld, etc.... Zwangere vrouwen stralen echt iets uit denk ik, want hij is nog nooit zo lief geweest. HAI SSSSMEEE! Gelukkig ben jij er nog
Haaaaai Pippers Agossie, je eerste huilbui! *Plakt dit momentje in je plakboek*. Ben zwaar trots! Gelukkig is je vriend nu heel lief, als hij heeeeeel fout bezig is