Haha, ja minder stress straks is ook beter voor mijzelf. Ik heb er nog 9 liggen! Inclusief de casuïstiek. 2 van afgelopen half jaar, dus die moet ik eigenlijk als eerste inleveren maar hebben geen haast, een vaardigheid aanleren koppel ik aan m'n klinische les (2 in 1!) en begeleidingsplan voor iemand met moeilijk handelbaar gedrag.. alles staat op papier maar krijg geen kans om het uit te voeren helaas. Gelukkig met een groot deel of bezig of al over de helft. Maar zal erg gelukkig zijn als ik geen opdrachten meer mee hoef te slepen.
nou dames, helaas peanutbutter, vanmiddag ongesteld geworden. net ff potje gehuild en nu ben ik t weer kwijt, op naar ronde 6. ik twijfel wel of ik de huisarts zal bellen, aangezien ik nooit last heb van krampen en t nu dus al vorig weekend begon. Weet alleen niet wat ik ermee wil bereiken... zit nog beetje in dubio. ik zal de lijst ff aanpassen, nieuw nod is 28-10. maarreeh ik hou t wel spannend of niet? ik ga wel echt mn best doen om t wat meer los te laten, want t gaat lang duren op deze manier elke maand
he wat jammer Mirte! Als jij je ergens niet goed bij voelt dan gewoon de huisarts bellen! Ik plof zo op de bank en daar kom ik voorlopig niet weer vanaf! heerlijk bankhangavondje!
Ahh Mirte, balen zeg!! Maar de 28e is nog voor 2 november, dus de volgende maand is het gewoon hartstikke raak! Wonder, jammer dat ook jij ongesteld bent geworden Na 17 dagen is wel heel vreemd Misschien toch een innestelingsbloeding? Ik hoop het voor je! Ilona, je bent echt goed bezig meid! En gewoon je momenten opeisen op je werk hoor. Je werkgever is je verplicht om je leeropdrachten mogelijk te maken. Succes met je laatste loodjes! Ik heb vanavond een avondje voor mezelf, vriendlief is bij vrienden en slaapt daar ook. Overdag gewerkt en hierna nog 6 diensten te gaan bwuhhhhh.. Ben echt onwijs moe en m'n darmen zijn zo opgeblazen dat het lijkt alsof ik een voetbal onder m'n shirt heb gestopt. Dus ik duik op de bank met een kruik en thee en ik kom er voorlopig niet weer af!
Ben blij dat je van mijn verhaal genoten hebt woman, whahaha Isa, geloof me, je hoeft er niet aan te voelen om te merken dat ze pijn doen. Wel grappig dat we dezelfde NOD hadden en dus ook tegelijkertijd uitgerekend Evie, ben je er al uit of het ongi is? Lekker geshopt Ilona? Wat een drive inderdaad.... Ik ben wat dat betreft echt een nono. Ik was zo blij dat ik van school af was. Balen Mirte.... Ik ga vanavond ook bankhangen.... Ben gesloopt. Hier ook een voetbal, ik kan mijn buik niet meer inhouden en dat is best naar als je al een buik van jezelf hebt, want iedereen kijkt naar je Heb de ramen gelapt, gekookt, afgeruimd en nu ben ik er helemaal KLAAR mee
Ik ga morgen shoppen 😁 als beloning voor mezelf dat ik zo hard werk en veel moet inleveren (energie en tijd dan) voor school. Ben ook echt toe aan nieuwe kledig en schoenen, alles is tegenwoordig voor het werk.
Balen mirte, ik weet hoe ut is, Sja mijn bloeding, ik gooi het maar op opkomende ongesteldheid en maak me klaar voor nr 15. Verder ben ik afgelopen maandag begonnen met 50x buikspieren oefeningen doen, zodra dat makkelijk gaat opschroeven naar 100. Ik moet wat doen aan mijn gewicht en vet, dit maar eens proberen vol te houden.
Mirte het begon allemaal zo spannend... Maar aaaah wat erg. Kl*te zeg meis! En voor ons maakt het niet uit hoeveel je er mee bezig bent, alleen voor jezelf frustrerend... Ik vind het echt jammer voor je! Digiknuff!! Zus, mooie test! Pippers, wat een geduld moet je nog hebben voor je echo, balen! Maar dan is de twaalf weken echo extra snel! Evietje, het broekloeren viel dus tegen! Toch ongi? Woman, dat is kut zeg vrijdags van het eerste tot en met het achtste! Wonder2015, wat raar! Ilona, goed bezig! Knap hoor dat je zo ver van te voren al zo gedreven aan je opdrachten kan werken! Woman1988 have fun op de bank! Hier geen nieuws! Vannochtend heel vroeg het gezellig gemaakt maar denk alleen voor de gezelligheid want nog geen vruchtbaarslijm en/of andere symptomen...
Ilona veel plezier met shoppen!! Eerste komende keer dat ik weer echt ga shoppen is dat hopelijk voor zwangerschapskleding! Vlinder ook heerlijk hoe relaxed jij ermee om kan gaan! Vruchtbare slijm laat vast niet lang meer op zich wachten dus veel plezier alvast! Evietje jammer! Hoop voor je dat het afvallen gaat lukken! Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is. Ik ben ruim anderhalf jaar geleden ook bezig geweest en ben toen 15 kg afgevallen. Had daarvoor ook al meerdere pogingen ondernomen maar mislukte telkens. Tot dat in februari de knop opeens om ging! Hoop dat het bij jou ook zo mag gaan, want heb sinds toen ook weinig moeite meer gehad met het afvallen! Nog ff ego, maar even laten zien hoe mooi mn testjes oplopen! Ga nu pas weer testen (als alles goed gaat)als moeders voor moeders contact opneemt
Heel mooi woman! Ik heb me ook aangemeld! O wat balen Mirte.. maar idd, als het niet goed voelt kan ha bellen geen kwaad toch? Wonder, dat is wel heel vroeg! Had je je ei al gevonden? Vet goed bezig ilona! Veel plezier met shoppen! Ik moet me de komende maanden ff inhouden, juist de laatste tijd veel gekocht, dan eerst maar veel dragen totdat het niet meer past haha. En dan kan ik mijn eigen winkel leegkopen Evietje: balen... Goed dat je oefeningen doet! Vlinder: volgens je banner ben je vandaag het vruchtbaarst! Dus op zich mooi toch dat je gister hebt geklust dan ligt er alvast wat klaar (alvast sorry voor de details Gister nog maar een heeel klein beetje roze/bruinig en zonet een grote witte golf Fijn fijn fijn hoop dat het zo blijft!! Ga dan alsnog wel naar die echo natuurlijk de 6de
Hallo allemaal, Dit is na mijn voorstel rondje mijn tweede berichtje. Ook wij hebben deze maand besloten voor een eerste kindje te gaan. In april ben ik al gestopt met de pil ivm hormonen op hol. Voor het eerst deze maand ook andere voorbehoedmiddelen weggelaten. Mijn cyclus is erg verschillend met laatste keer 37 dagen. Wij gaan gewoon kijken wat er op ons pad komt. Als het goed is moet ik volgend weekend de 5de van oktober weer een tussenweek hebben.
Sorry Kim, deze groep zit vol. Er zijn nog wel veel vergelijkbare groepen! Isa ja daarom hebben we t maar gezellig gemaakt, maar ik denk dat dit een langere cyclus gaat worden.. Nog geen tekenen van een ei en dat heb ik meestal drie dagen van te voren. Dus even geduld maar kan ieder moment komen en kunnen we t extra vaak gezellig maken Woman, dat loopt zeker mooi op! Ik koop nu ook niet zoveel meer voor t geval t lukt en ik er snel uitgroei haha...
thnx ladies! hart onder de riem doet me goed! hier eigenlijk al weer klaar voor de volgende ronde, op mn ongi na dan. Denk dat ik t nog een rondje probeer en als ik dan weer gekke klachten krijg es naar de huisarts ga, dan zitten we ook op een half jaar. Zo maar es ff naar de winkel, enne nu kan ik straks lekker sushi eten Heb besloten om visolie/omega3 te gaan slikken, schijnt goed te zijn voor innesteling. Es kijken wat dat doet. hoe is t verder hier? Vlinder, zie dat je banner zegt dat je vruchtbare dag er is, of in ieder geval dichtbij! zo snel gaat dat alweer!
Goede instelling Mirte, fijn dat je toch weer positief kan kijken naar de volgende ronde! Hoop dat je toch een korte cyclus hebt vlinder ^^ maakt het wachten wat minder lang Hier gaat alles prima. Nog steeds wachtende Vandaag fortune cookies aan het maken voor de buren en voor mijn schoonzus en schoonbroer (de leuke ). Die hebben een woning gekocht ^^ Dus maar even wat wijze spreuken neer gezet whahaha. Ga vandaag ook proberen macarons te maken, nog nooit gedaan! Ben benieuwd.
Ik hoop t ook. Ben er nu ff meer mee bezig als in ik hoop dat t ook geen lange cyclus wordt dus kom maar met dat ei, maar verder nog steeds relaxt. Had dat echt niet verwacht van mezelf maar ben er wel blij mee Smeetjuh hoe maak jij die gelukszoeker. Ik heb t eens geprobeerd maar lukte niet om ze om de papiertjes te vouwen waren ze te hard, maar te snel was verbrandde papiertjes... Succes met de makarons blijkt best moeilijk te zijn... Mirte, die visolie is wel slim ga ik Miss ook nog wel eens doen.. Gek op vis maar eet t toch niet vaak genoeg.. En geniet van de sushi en volg je gevoel!
Ik gebruik dit recept Vlinder Culy.nl - Zelf fortune cookies maken - Bij mij hoeven ze maar 4:30 minuten in de oven. 3 tegelijkertijd. 1 keer omdraaien na het bakken, papiertjes er op, dubbel vouwen en dan bij de punten pakken en krommen om een mok. Zeg er wel bij dat ze niet allemaal lukken Maar de gene die niet lukken haal ik de papiertjes er weer tussen uit en gebruik ik die weer in een andere. Ja en de macarons erg benieuwd naar ^^ Schijnt inderdaad heel lastig te zijn!
Hee dames, Sorry dat ik alweer een paar dagen niet heb gereageerd. Ik merk dat het me heel erg veel moeite kost om met de drukte op mijn werk, de voorbereidingen voor de bruiloft, huishouden en alle andere verplichtingen elke dag op 't forum te zijn en op iedereen te reageren. Daardoor ben ik vaak lang bezig met teruglezen en kan ik niet echt meer heel diep ingaan op jullie verhalen omdat ik er dan tijdens de rest van het gesprek 'niet echt bij was'. Dat vind ik vervelend naar jullie toe. Daarnaast ben ik een beetje in tweestrijd, aangezien mijn vriend en ik rond december (of later) pas willen 'beginnen' voor een kleintje ivm de bruiloft. Nu lukt het me redelijk om de kinderwens los te laten op dit moment, maar ik merk dat dit steeds weer erg moeilijk is na het lezen van jullie (hele leuke!!) verhalen over zwanger zijn/worden etc. Ik ben er daarom over na aan het denken om even een stapje terug te doen op 't forum en weer wat actiever te worden wanneer het daadwerkelijk zo is. Ik vind het kletsen op 't forum namelijk wel super leuk!! Sorry voor de tegenstrijdigheden in mijn berichten (aangezien ik een paar dagen terug nog heel graag terug wilde komen in het NOD lijstje). Ik vind jullie super leuke meiden en ik klets echt graag mee, maar ik denk dat dit me meer rust gaat geven. Ik denk dat ik 2 november dan toch niet mee ga. Sorry! Hopelijk kunnen jullie het begrijpen.
Natuurlijk begrijpen we dat! En zodra je er weer aan toe bent, ben je gewoon weer van harte welkom! Plekje blijft voor jou