Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Aaah dat is lief!! Dankjewel!!

2. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Happy, helemaal begrijpelijk!
    En je bent altijd nog van harte welkom hoor!

Ik heb vandaag heerlijk geshopt en lief ook.
    Voor lief, twee paar broeken en zes boxers, waren in de aanbieding bij een bepaald bedrag..
    Voor mij, 2 broeken, topje, jasje en sjaal!
    En er was een zaakje die zeer goedkoop dvd's verkocht, 5 seizoenen van verschillende series gekocht voor €25!
    Ik ben dik tevreden!! Helaas was de oprit naar de A12 gesloten waardoor we ruim een uur in de file hebben gestaan.. Even balen maar uiteindelijk thuis gekomen.

Zal jullie dan ook niet onthouden van een kleine impressie qua kleding, let wel.. Dit soort kleding zit normaal niet in mijn "comfort zone" maar daar moest ik maar eens een keerje uit volgens lief..

3. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Dankjewel Ilona.

En wat een leuke kleren zeg! Zeker dat jasje vind ik echt gaaf!! :D

4. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Gaaf jasje Ilona!! Mooi! En happy, ik snap het wel hoor, tis niet niks om zo lang te moeten wachten... Wachten is moeilijk en vooral als je nog niet bent begonnen..

Ik heb ook ineens een heel druk weekend voor de boeg als de high tea is. Op m'n werk is er zaterdag 1 nov een feestje waar ik niet onderuit kan, en helaas gaat dat lang duren (tot ergens diep in de nacht). En ik heb zeer zware rugklachten dus ik weet niet of ik het kan opbrengen om die zondag in totaal bijna 6,5 uur in een trein te zitten naar Utrecht. :( woonde ik maar dichterbij :(.

5. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Gaaf Ilona! Staat je goed!

He wat vervelend muzieknootje :( Je moet doen waar je je goed bij voelt. Er zal vast later nog een meeting zijn!

6. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Tsja ik heb er veel zin in, dus ik kijk even op m'n werk wat er te regelen valt.. Ik laat het nog weten.

7. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    oeeww smeetjuh, macarons! klinkt goed, show ff een foto als ze klaar zijn!
    Zie trouwens dat je weer bijna aan de beurt bent volgens je banner? Klopt die nog een beetje?

ja vlinder, ik zag dat visolie bevoordelijk is voor innesteling en aangezien ik denk dat dat nu vooral het probleem is hier, denk ik , ik zal t es proberen, je weet maar nooit.

Wil deze ronde nog zonder ovulatietesten doen, maar heb aan t begin gezegd dat we na een half jaar misschien wel met testen aan de slag gaan (alhoewel ik denk dat het niet veel uit maakt als je om de dag sex hebt)

Happy, zeer begrijpelijk hoor! je hebt ook veel aan je hoofd nu natuurlijk. We spreken je weer als je terug bent, veel succes met de bruiloft in ieder geval. En mocht je ons missen, je weet ons te vinden! ;)

Ilona, super leuk jasje!

muzieknootje, balen meid, maar kan me voorstellen dat als je last van je rug hebt dat 6,5 uur wel erg lang is! Doe waar jij je goed bij voelt.

8. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Heejz happy begrijpelijk, je bent altijd van harte welkom terug. ik hoop dat je snel echt kan beginnen met zwanger worden.

Ilona leuke kleding staat je goed , ik zag de rij ook bij de a12 en ben omgereden via Leidschendam naar zoetermeer

Muzieknootje jammer maar ik snap je, volgende keer beter toch.

Smeetjuh, Lekker die koekkies.

@ misschien moet ik ook maar eena visolie dingen gaan slikken, wie weet helpt het

9. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    zo weer druk dagje gehad. Mooi stukje hardgelopen dus even kort berichtje. Zie iets over visolie.. Ik heb de laatste cyclus tarwekiemolie gebruikt zou ook de innesteling bevorderen.. Weet niet of het geholpen heeft, maar het heeft in elk geval geen kwaad gedaan :)

10. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    @ Mirte ja klopt ^^ Zit op het wacht bankie. kan rond 5-6 oktober gaan testen. Vanaf 8 oktober ben ik op kamp XD K**!

@ evietje koekiekoekiekoekie :D

@ Woman, lekker sportief!

Nou, de macarons zijn gelukt (paar waren uitgelopen tegen elkaar en zijn wat misvormd). Dus dat is het goede nieuws :D Het slechte nieuws... vind ze zelf niet zo lekker XD ;)
    Weet ook niet wat ik er van verwachtte... het is natuurlijk op basis van amandelen. Nu lust ik ook marsepein, maar met mate. Vind het denk ik too much.

Het bruine op de macarons is poep... eh chocolade ganache :)

11. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Jammie, hier 2 caken gebakken morgen verjaardag van mijn man vieren die was gisteren jarig.

Ik ga tarwekiemolie halen doe je dat icm foliumzuur?

12. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    ja icm met foliumzuur

13. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Gefeliciteerd Evietje ;)

14. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    ja tarwekiemolie heb ik ook naar zitten kijken, heb dat toen bij de tuinen nagevraagd en ze zeiden dat je dan beter vitamine e kan slikken omdat als het in olievorm zit, je niet weet hoeveel je binnen krijgt (is ook vitamine e) en bij tabletten wel.

heb ook zitten kijken naar teunisbloemolie, die schijnt de symptomen van menstruatie te verlichten dus dat is altijd goed denk ik!

smeetjuh, ze zien er goed uit! jammer dat ze je niet zo smaken

15. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ja XD Manlief komt thuis en vind ze heel erg lekker. Iemand in ieder geval nog blij mee :p

16. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

En hoe kan ik dat zien ??

17. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Thanks smeetjuh,

Kim2014, kan je niet echt zien, hoogstens lezen een aantal pagina's terug.
    We melden het gewoon, maar tis anders niet meer te volgen als er te veel leden zijn

18. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Helemaal bedankt! Zou er rekening mee houden en kijken in welke topic ik me kan plaatsen. Excuses!

19. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kon je niet weten Kim, maar we kunnen het er helaas niet bij vermelden. Succes verder, hoop voor je dat je snel zwangerbent

20. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    @happy, heel begrijpelijk. Richt je lekker op Andere dingen en we zien je hopelijk hier in december terug. Ik wens je alvast een supermooie dag toe, geniet ervan!

@smeetjuh, ziet er lekker uithoor, vind het knap! Jammer dat de smaak niet naar jou zin was, maar je man ook blij haha. En bedankt voor het recept van de koekjes!

@ilona, leuke kleding!

@muzieknootje, wat niet kan kan niet. Leuk als het lukt om erbij te zijn, maar anders begrijpen we het hoor!

Deel Deze Pagina