Oh had verkeerd gelezen.. had gelezen dat je man vandaag jarig zou zijn.. Dus ik dacht ik wacht met feliciteren tot morgen haha... maar nog van harte gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!
Graag gedaan Vlinder Vandaag lekker aan het opruimen en schoonmaken geweest, want we krijgen visite. 09:30 uur opgestaan en lekker aan de gang. Zit mijn man opgegeven moment " Poee, word toch wel heel duizelig zo, ga maar even zitten..."... Doet computer aan en begint te gamen L.ul! Erna even gegeten en toen heb ik hem gewoon weer aan het werk gezet. Tsssk Bleeh moet nog verslagen nakijken, zo'n gruwelijk hekel aan Eerst maar lekker ontspannen. Sorry Ilona, jouw gedrevenheid heb ik nie hihi
Smeetjuh lekker he een schoon huis. Mijne is helemaal netjes, wc's gedaan bed verschoont etc. Morgen stoffen en stofzuigen en dan weer helemaal klaar Net weer hardgelopen en buikspieren gedaan. Ik weet niet wie me twee/drie weken terugvroeg wat voor sport ik doe, maar diegene ben ik dankbaar. Toen realiseerde ik me dat ik niet goed bezig was en nu weer lekker wel Nou zo douchen en dan nog een werkdienst. Vanavond komt m'n vriend weer thuis, toch ook weer gezellig haha.
Ook hier hebben we schoon schip gemaakt en opgeruimd! Inmiddels al heerlijk aan het bijkomen en aan het opladen voor komende week.. Zometeen gaan we nog even een autoritje maken om een spelconsole op te halen die lief graag wilde hebben, en dan is het wel weer goed geweest voor vandaag. Grappig is wel trouwens, lief begint zich er steeds meer voor in te zetten en naar te vragen hoe zo een cyclus nou werkt en dergelijke.
Dat was ik! Haha maar goed bezig Vlinderbaby! Volhouden hè? En zo'n spelconsole, hihi wij willen een PS4 en inderdaad jullie lezen het goed: WIJ hihi erg hè?
Nee hoor, helemaal niet erg! Ik heb een wii u, een wii, 3ds xl en een amerikaanse 3ds xl. Mijn man heeft een xbox 360 en een game pc Wij zijn beide heel erg van het gamen! Welke heb je opgehaald Ilona?
Ooooooooh jullie zijn nog erger Smeetjuh! Wij spelen graag Battlefield4 haha, echt supergaaf! Maar we hebben ook een soort sportgame en dat vind ik ook leuk!
Ja wij zijn super erg Shooters vind manlief heel erg leuk, ik wat minder Ik ben heel erg fan van Zelda. Heb nu ook Hyrule warriors, awesome!
Ik heb de snes, lekker oud, en de Wii en m'n schat de PlayStation. Daar heb ik niks mee. Verder veel gegamed op de cube, en alle nitendo's... Nou bedankt dan muzieknootje! Ja volhouden lukt wel, ik vind het heerlijk en voel me er heerlijk bij! M'n schat was bij de zwangerschapstest bij ronde 1 om, toen wilde hij steeds meer weten. Eerst voelde hij nog een druk rondom de tijd van de eisprong, nu niet meer en is alles besproken... Vandaag was een heerlijke dag!
Gaaaf! Die heb ik ook nog boven ^^ en alle oude handhelds van nintendo...en de gamecube ^^ Welke spellen erbij? Mariokart? Ocarina of time? Super smash brothers? Super mario? Yoshi? Kirby?
Super smash brothers! Dat was vroeger m'n favo! Volgens mij heb ik alleen de nitendo en super Nintendo, ooit haal ik de 64 ook!
Hahaha Smeetjuh! Dit is je ding! Gamen! Grappig om elkaar zo wat te leren kennen . Jullie zullen dan ook vast niet verbaasd zijn als ik vertel dat ik muziek speel Heeft iemand van jullie ook die hobby?
Mario en supermario, golden eye, top gear, snowboarden, racespellen, Mario 64.. Iets met Lamborghini.. Ook meteen eentje voor z'n zusje gehaald, dus we kunnen de spellen verdelen. Plus voor elke Nintendo twee controlers. We hadden de Wii met balansboard maar speelde er veel te weinig mee, PS2 meerdere gehad maar laatste ging kapot en toen wilde we eerst wachten op de ps3, maar toen besloten een gamecomputer te maken van de tv.. En dat moet nog gebeuren
Ik speelde thuis ook altijd shooter spellen, ben een fan van medal of honor etc. Was vroeger echt een tomboy, absoluut niet meisjesachtig. Maar muziekaal ben ik niet, vroeger speelde ik piano maar dat ben ik een beetje verleerd inmiddels.. Ben nog wel echt dol op paardrijden en wedstrijd klaarmaken van de beesjes. Maar op dit moment staat alles helemaal stil voor de studie, heb al wel gezegd dat als ik al m'n opdrachten ingeleverd heb ik mezelf ga belonen met een uurtje paardrijden!
Haha ik vind de nitendo's wel grappig, maar doe t nooit meer.. Wii heel leuk, doen we af en toe.. PlayStation is niet mijn ding.. Muziek... Ik zou willen dat ik gitaar kon spelen en/of kon zingen, maar helaas haha. Niet zo muzikaal aangelegd...
Ff heel ander berichtje! Wooow mn boobies! Heb normaal al niet klein, maar normaal zakken ze wat naar beneden en nu staan ze zo parmant naar voren! Mag ik alvast beslag leggen op deze boobies voor na de zwangerschap! Mn vriend heeft geluk ze doen geen pijn