Ohja die heb ik ook smeetjuh, je kan bij instellingen wel wat aanpassen, maar das niet wat je zoekt begrijp ik. @mirte, ja leuk he muur stickers, ik heb er ook naar gekeken online, veel leuke dingen gezien, ook voor op kinderkamers, maar ook om te badkamer optevrolijken of vanalles. Ik moet het nog een keer doen Zit te tubben of muur,tegel stickers of tegelverf. Me badkamer is zo saai ik irrteer me eraan, en er liggen van die rottegels op de vloer met antiglip, wel handig maar snel vies, en je mop gaat er snel stuk van. Zit eraan te denken om een stoomreiniger er voor aan te schaffen
Nee in de app kan je het pas achteraf aanpassen, vind ik niet zo handig XD. Betekend dat ik moet wachten op dag 1 van mijn nieuwe cyclus, wil ik de eisprong op de juiste datum kunnen zetten ... Een stoomreiniger is zo handig! Ik heb er ook één. Wat ik wel eens doe is bepaalde oppervlakken een beetje insprayen met chloorwater of azijn water en dan later met de stoomreiniger, dan is het helemaal makkelijk!
Welke heb je dan? Zit aan de aque laser gold te denken, die ziet er wel handig uit, maar ben altijd bang voor een miskoop. Me man wilt natuurlijk gelijk weer alles in een hebben , stomen en zuigen
Helaas Smeetjuh, ik gebruik een andere app en heb nog nooit de eisprong ingevoerd aangezien ik die net als m'n app na de cyclus uitreken haha. Kan je dus niet helpen. Van stoomreinigers ook geen verstand. Ik zou wel eens willen weten hoe ik van de vlekken in mijn stoffen bank vandaan kom. Ideeën?
Ik heb 2 apps, en eentje daarvan ook nog de oude versie op m'n telefoon staan en alle drie zeggen ze allemaal een andere dag voor ovulatie. Dus ik hou me de komende paar dagen maar bezig met die testen.. Erg lastig zo'n app! Stoffen bank? Misschien even wat soda en een klein beetje vocht zodat het kan intrekken en dan op stofzuigen? Of een vlekkenspray?! Ik heb vandaag een chill-dag, dus ik heb er een Ilonadag van gemaakt , alleen straks boodschappen doen, was opvouwen en koken vanavond. O wat heerlijk.
nou dames, heb de foto naar mezelf gemaild vanaf de telefoon en nu zou ie er bij moeten zitten! hier ook een mirte dag ilona ik ga zo even naar de kruidvat voor de tarwekiemolie en omega3 en verder niets, misschien nog wat prullen in huis of wat studeren voor een opleiding (ik werk in de financiele dienstverlening en daar heb je WFT diplomas voor nodig, die heb ik maar die moeten nu dus weer vanwege regelgeving omgezet worden naar een nieuwe vorm ) smeetjuh, ik heb 3 apps, en ik voer ook geen ovulatie in, dus geen idee hoe je dat moet aanpassen
Superleuk die sticker ! Tarwekiemolie.. dat is ook in capsules verkrijgbaar toch? Zouden ze dat bij de DA hebben? Oef, dat is nog lastig dus!
Leuk gedaan mirte, Zo, tarwekiemolie is in tha house Ja ilona capsules ronde, 100stuks bij de kruidvat. De DAheeft het ook wel denk ik hoor, bij etos kon ok het niet vinden, wel de teunisbloemolie.
thnx meiden! ja inderdaad capsules, heb ze net bij de kruidvat gehaald, zijn ronde balletje heel grappig ik heb ook omega3 gehaald, wat zijn dat gigantische pillen zeg! pff en ik dacht dat die multivitamine van kruidvat zwanger al groot waren...
Ik heb de tarwekiemolie gehaald, maar bij de drogisterij hadden ze alleen de vloeibare versie. Viel me op dat ik tijdens de boodschappen nog best gezond gekocht heb!
leuk die sticker!! Hoop echt dat dit gewoon even slecht dagje is! Man man man wat ben ik moe! Was gelukkig om half 12 al vrij en heb net even anderhalf uur geslapen.. Voel me nu wel weer iets beter
Rechtsboven op de pagina Suzanne Ik heb de stoomreiniger van Karcher sc3000, vind het een erg fijn ding! Ahhww Woman, lekker even slapen en weer energie pakken. Het is een beetje middelen nu! Ik heb gigantische tarwekiem pillen, die zijn van de Tuinen. Hoef ik ook maar 1 keer per dag te nemen. Heb zelf geen moeite met het innemen van pillen, dus maakt mij verder niet uit.
Zo.. Daar ben ik weer! Vannacht was het gelukkig hartstikke rustig op het werk, als de patiënten stabiel zijn heb je er geen kind aan op de IC, haha! Dus we hebben lekker met een deken op de bank gelegen en 2 films gekeken! Nu nog 1 nachtje te gaan en dan eindelijk 3 dagen vrij. Leuke muursticker Mirte! Wij hebben geen stickers op de muur, maar wel een aantal spreuken op oude metalen platen. Die hangen aan de muur boven de bank. Ik heb geen teunisbloemolie oid gebruikt. Ik heb de Compleet Mama plus pillen van Davitamon met omega3. Ik heb geen idee of dit mijn cyclus positief of negatief heeft beïnvloed, want ik ben natuurlijk maar 1x ongesteld geweest na stoppen van de pil. Ik hoop voor jullie dat de ellende van het slikken van die grote dingen het straks dubbel en dwars waard blijkt te zijn!! Wat betreft stoomreinigers: ik ga d'r ook een aanschaffen. Ik zit nu al een tijd te rommelen met van alles, maar het lijkt me superhandig zo'n ding! Je kunt het echt voor 1000 dingen gebruiken volgens mij! Ik zit me nu ook een beetje te verdiepen in de spullen van Karcher. Jij bent er dus wel tevreden over Esmee? Ik heb m'n afspraken ook toegevoegd in het besloten forum. Eerste echo is pas over 3 weken, maar ik denk dat de tijd wel snel voorbij zal gaan. Over een goede week ga ik namelijk een weekje op vakantie en als ik terugkom hoef ik nog maar 4 dagen te wachten. Ik ben zoooo benieuwd! Ik ben toevallig net gebeld door MvM (eindelijk ). Volgende week donderdag komt ze langs voor de intake. Ik ben dan al 7 weken zwanger, maar goed, deze week had ze geen tijd meer. Misselijkheid gaat vandaag gelukkig erg goed, maar ik zit wel binnen no time bomvol, dus kan niet zo veel eten. Probeer dus maar vaak kleine beetjes te eten. Moe ben ik nog steeds, maar daarmee heb ik ook een goed excuus om regelmatig een dutje te doen (slapen is 1 van mijn grootste hobby's) Esmee, jij bent nu de eerst volgende in de 'testrij' he? Zondag ga je een testje wagen toch? Wat denk je zelf deze cyclus? Heb je al klachten of voel je je anders dan anders?
Ja ik ben zeker heel erg tevreden over de karcher! Heb wel expres deze gekocht, want las op internet slechte verhalen over andere types (iets goedkoper). Gebruik het zelfs voor mijn massief houten vloer, wordt niet te nat! Ideaal! Dan ook voor de badkamer en regelmatig alle laminaat vloeren een keertje. Je kan doeken bijkopen maar zelf ook doeken maken ervoor. Wat ook fijn is, als hij leeg is, kan je de druk eraf halen en meteen weer bijvullen. Andere stoomreinigers vereisen wel eens dat eerst alles weer helemaal afgekoeld moet zijn (eerder gaat het reservoir niet open). Tja ik weet het niet Zus! Ik heb wel klachten, maar of dat is omdat ik zwanger ben? Heb steken in mijn zij, heb last van mijn onderrug al een paar dagen (alsof je zwaar getild hebt, spierpijn achtig), ben veel moe (werk?) en slaap elke dag in de middag zo'n 2 uur en soms wat steken in mijn borsten, maar niet hele tijd door. Ook veel wit afscheiding, niet droog en korrelig wat ik gewend ben. We gaan het zien en anders volgende ronde weer meer geluk hoor