Kijk, dat is fijn om te lezen. Wij hebben ook massief houten vloeren, zowel boven als beneden. Ik vroeg me al af of ik het daar ook voor kon gebruiken. Thanks voor de tip! Die klachten klinken wel veelbelovend! Ik hoop voor je dat het raak is! Bovendien hoef je dan niet ongesteld te zijn op kamp!
Whahaha ja dat zou het aller prettigst zijn! Wil helemaal geen kind, wil gewoon niet ongi zijn op kamp .. Okee misschien kleeeeiiin beetje dan! Wel fijn om te horen dat het beter met je gaat zus!
Lekker zus zo'n rustig avondje! Het lijkt hier wel een stoomapparaatreclame haha. Ik ga er ook maar eens naar kijken.. Ik slik alleen naar zwangercompleet o.i.d van Davitamon. Meer niet. Alleen had ik die met vis omega drie moeten nemen maar ach
Ik ging echt helemaal stuk bij dat filmpje. 'Oh no, someone ate spaghetti in the shower again...' Deze is ook heel erg leuk! Sticky Buddy Dub - YouTube
Ah die ga ik morgen bekijken, eerst lekker slapen! Trouwens net best veel nattig slijmvlies gehad, erg plakkerig maar niet helemaal transparant, beetje eiwit achtig!
Ohja handig zou het echt werken? Ik wordt ook gek van die honden haren op me kleding. Houd dan ook me reguliere kleding honden vroj en voor savonds op de bank me huispakiets aan, dan ist niet erg.
M'n ei is nog steeds niet geweest Dan nog maar een beetje geduld Anders was over 9 dagen m'n nod al, wat een verschil! Jullie nog leuke weekendplannen?
Haha o nee iemand zat te schijten in bad, maakte het gezellig in een vaas en at spaghetti in de douche... Hahaha Wipe that shit hahaha
Hmmm vervelend he dat wachten, tis en blijft je lichaam waar je toch niet altijd invloed op hebt Vanaf morgen weekje alleen, zaterdag naar vriendin toe en maandag ook, voor de rest wat keutelen in huis ofzo
Ja en het is gewoon prettig om te weten waar je aan toe bent. Maar ik hoop dat hij snel komt. Ben ook benieuwd naar m'n lf... Want vraag me af of deze vorige ronde niet heel kort was. Vanmiddag ga ik weer een evaluatietest doen haha... Ik vind t knap dat jij het zolang volgehouden hebt zonder testen Evietje! Ik vind die onregelmatige cyclussen zo raar dat ik er toch toe verleid begin te worden haha. Vind je het wel fijn om alleen te zijn?
Ja het heeft me weerhouden omdat ik vrijwel regelmatige cyclus heb, maar omdat allemaal zolang duurt ben ik er maar mee begonnen om wat zich te krijgen wat er gebeurt, Nee vind het wel ff fijn alleen, gebeurd niet zo vaak. Maar moet ook niet langer als een week duren.
Ja het heeft me weerhouden omdat ik vrijwel regelmatige cyclus heb, maar omdat allemaal zolang duurt ben ik er maar mee begonnen om wat zich te krijgen wat er gebeurt, Nee vind het wel ff fijn alleen, gebeurd niet zo vaak. Maar moet ook niet langer als een week duren.
Alleen maar prima dat je het gaat testen hoor vlinder. Weet je ook of de signalen van je lichaam kloppen met wat er daadwerkelijk gebeurd Wel jammer van je cyclus inderdaad Wel genieten he Evietje, even lekker rust en ruimte voor jezelf! Ik heb geen wilde weekend plannen ^^ Wel gisteren alvast alles nagekeken, dus hoef heerlijk niets te doen. Ene kant prettig, andere kant maakt dat het 'wachten' nog wat lastiger hahaha. Al denk ik toch dat ik gewoon mijn menstruatie ga krijgen, voel me niet echt gek verder en mijn andere klachten kunnen ook deels door spastische darmen zijn. Ben er ook nog niet helemaal uit of ik zondag nu wel of niet ga testen. Ik vermoed dat de eisprong 24e is geweest (erg veel steken in mijn buik) en dan zou dpo 14 op 8 oktober vallen... Denk niet dat testen veel zin heeft op 11 dpo. Kan dan beter woensdag ochtend testen voordat ik naar kamp ga... en als het dan wit is kan ik er rustig van uit gaan dat kamp rood gaat kleuren hahaha.
Zo dames! Ik heb mijn ding alweer gedaan vanochtend De slaapkamer is zo goed als af qua verven, zo blij dat het verf is op waterbasis zodat ik die ook mag gebruiken.. Gisteren heeft ml de lampen nog opgehangen.. Zal zo even een fotootje plaatsen via m'n telefoon
Ha, gelukt.... M'n (.)(.) beginnen zeer te doen dus dacht nog een testje dan.. Nou volgens mij komt hij er wel aan zoals jullie zien. Die van gister was niet heel goed Gelukt, die van eerdergisterhad ik weggegooid... Maar deze is wel zo'n beetje even donker. Gelukkig gister gezellig gemaakt Zeker verstandig om het dan vandaag weer gezellig te maken of zouden jullie w88 tot morgen? (Om de dag). Ga ik morgen nog n testje doen, kijken wat hij dan zegt. Ik voel het dus wel goed aan.
Haha fijn om te horen Vlinder Tja.... wat jij prettig vind. Ik zou misschien wachten tot morgen? Omdat positieve test ook nog even kan wachten tot wanneer hij daadwerkelijk springt. Als je nu ook nog steken krijgt, zou ik het toch nog even gezellig maken. Dan heeft het zaad net even wat meer tijd om te vernieuwen.