Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Wat voel je dan vlinder,? ik heb dat niet echt veel, heb wel eens steken gevoeld maar nooit over nagedacht dat dat voortekenen zijn op eisprong

2. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ik voel bij mijn eisprong echt duidelijk scherpe steken in de zijkant van mijn buik. Doet echt zeer.

3. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel nooit steken...
    maar ik kijk wel ff waar we zin in hebben ;)

Evietje bij mij gaan mn tepels zeer doen. Dat heb ik iedere x. Eerst twee keer had ik ook kramp van te voren en misselijk van te voren maar dat heb ik nu beide niet gehad.

4. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Oke, ik ga er eens opletten en noteren

5. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    En ik heb trouwens ook gevoelige pijnlijke tepels met de eisprong :) maar die zijn er al iets eerder dan dat ik de steken voel!

6. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en nu doen m'n tepels een beetje zeer, maar dat wordt nog erger dus denk dat hij vandaag nog niet springt.
    Steken lijkt me handig..
    Ik merk t trouwens helaas ook aan m'n acne, die is nu op een hoogtepunt..

7. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Jap, steken zijn het beste qua klacht om te weten hoe en wat.. Maarja, die heeft niet iedereen. Acne is dan ook wel een grappig meetpunt. Hoe meer hormonen, hoe meer acne..
    Hopelijk heb je morgen je ei en neemt het allemaal weer af meid.!

Hier ook nog geen ei, maar zit er wel aan te komen.. Nog wel geklust vanavond voor de zekerheid, ga straks de nacht in dus lees alles wel mee maar zal pas morgenmiddag reageren, ergens. ;)

8. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik wil ook nog wel eens last hebben van obstipatie of juist de andere kant op, zeg maar!
    Kunnen van die simpele 'klachtjes' zijn...

9. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Zus, balen van die misselijkheid en intense wc-pot-omhelzingen :(

Mirte, leuk idee!! :D Ik ga ze er zo ff bijzetten na deze mega bijleespost!
    Overigens heb ik net allerlei tassen en portemonnee besteld via alieexpress.... :D Ik dacht nog, als ik een broek bestel, moet het XXL zijn met al die aziatische maten.... *kugh* gewoon niet bestellen is het beste, ik kreeg hem niet eens over mijn voet heen.

Jeumig Esmee, wat een hoop geknuffel bij jou op die app :p

Gaaf die muursticker!
    Hier voorlopig niks, omdat alle kamers omgegooid worden binnenkort. ;)

Bedankt voor de reminder wat pillen betreft, ik was mijn Omegadingestfoliumachtig geval alweer vergeten. :$

Woman, dat slechte dagje heb ik nu ruim een week. Ik slaap gemiddeld 8/9 uur 's nachts en nog vallen mijn ogen dicht 's middags, echt vreselijk.

Vlinder, vooral veel spullen halen, tegels bij de tegelboer voor de badkamer en daarna naar een afhaaldepot voor gipsplaten en hoekprofielen. Alles voor de badkamer. Zondag lekker uitslapen en overdag lekker naar de paardjes. :D

Ik zou het uitstellen tot morgen trouwens wat je test betreft, inderdaad zoals Esmee zegt, dan heeft het zaad beter de tijd.

Overigens heb ik wat dat betreft weinig over klachten gelet tijdens eisprong. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik denk dat ik onwijs mazzel heb gehad dat ik met relatief weinig eraan doen zwanger ben geworden. (besefmomentje)

10. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Whahahaha ja XD Als je een knuffel bui hebt moet je je er toch aan toegeven XD...
    Jij bent dus een regelrechte slaapkop geworden Pippers :D En dan ook nog rondhuppen als een konijn met die bestelde broeken van je... Toch fijn om weer te zien dat je er bent whahaha.

Ik ben vanavond gezellig pannekoeken wezen eten met de buren in Almere. Erna gingen de buuv en ik lekker film kijken terwijl de mannen fifa gingen spelen (2014 :p).
    Nu is de buuv telkens de mannen op de foto aan het zetten terwijl ze hun game face op hebben XD whahahaha

11. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, mijn darmen werken nog sneller voor de eisprong, soms iets te snel enthousiast haha.

Pippers goed bezig!

Zal idd blij zijn als de acne weer afneemt. Hopelijk voor 9 maanden haha

Ik heb nu steken maar rechts onder m'n navel, lijkt me niet m'n ei en anders zie ik het morgen wel:D

12. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Wat een ei klachten ;) ik had ook steekjes onderin mn buik.. dat was wel voor de eisprong al, want op zn moment testte ik positief met ovulatietesten..
    gisteren mn neefje slabbetje om gedaan met de tekst hoera! Ik word grote neef! Mn moeder en schoonzus hadden al voordat ze de tekst zagen door wat er aan de hand was :) mn vader was druk bezig met mn neefje maar drong nog niet tot hem door wat erop stond.. mn zusje kwam iets later thuis en die las de tekst hardop voor werd ff stil om het te laten bezinken en vroeg toen met een big smile: ECHT? Echt ben jij zwanger? Haha echt heel grappig..
    Vanavond avondje met de vriendinnen gelukkig zit mn schoonzus ook in die vriendinnen groep en zitten we daar thuis dus ze zorgt dat ik iets alcohol vrij in mn wijnglas krijg.

Ah zus wat vervelend van die misselijkheid! En Pippers jammer van de broek! Ik heb stevige benen dus ben ook erg bang dat ik problemen ga krijgen met zwangerschapsbroeken

13. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga regelmatig bij vriendinnen eten, (en zij bij mij) en krijg daar regelmatig dingen te eten die ik niet mag als ik zwanger ben (heerlijke dingen uiteraard, maar ja) dus gisteren vroeg 1 van de meiden (de enige die het weet) hoe ga je dat doen als we over drie weken bij vriendin x gaan eten... Euhm ja daar kom ik nog op terug haha. Anders verplaatst ik t naarhaar (enige die het weet) of mij en anders tja geen idee haha...;)

14. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Superleuk om het zo te vertellen! En handig zo bij schoonzus, inside hulp haha.

15. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    hahah iedereen aan de aliexpress!! :D

hier vandaag op visite bij een vriendin, verder geen plannen dit weekend.

Lekker nixen denk ik ;)
    bietje opruimen enz.

16. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Lekker hoor Mirte :D

En Woman, wat een leuke manier om het aan te geven! En grappig dat je pa er even over deed voor hij het door had whahaha.

Ik ga ook lekker niksen vandaag :D

17. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    WAT IS HET LEKKER WEER! :D:D:D

Whoehoe!

Ik ben zo blij dat wij sinds vorig jaar echt een megatuin hebben! Ik ga van elk zonnestraaltje genieten en schuif mijn stoel gewoon steeds naar een andere plek in de tuin :p

Dat het mooie weer maar een goede invloed mag hebben op alle eitjes!

18. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Hmmm ja lekker nog ff he dat weertje, nu onderweg naar scheveningen, vriendin opzoeken.

19. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay! Net nieuw hier en ook zin om dingen te delen.
    Wij gaan ook voor onze eerste.. ben eind juli gestopt met de pil.
    Eerste cyclus 30 dagen met een duidelijk eisprong op dag 20..
    (veel sijm die dagen, zin om, zoals het hier heet "klussen".. en voor de grap een ovu test gedaan met een dikke streep)
    nu 42 dagen en nog steeds niets. Alleen maar klagen als constant stijve tepels, kramp, buikpijn, stemmingswisselingen, bij vlagen misselijk, denken dat je ongesteld wordt maar er is niks.

Heel irritant!

20. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    M'n eitje verstopt zich nog.. Nog niets gevoeld maar de test met loopt alweer een beetje af.. Hopelijk komt tie nog snel!

Vannacht m'n eerste nachtdienst ooit gehad, scheelde stukken op de weg qua file dus dat was voordeel 1. Was erg leuk, veel geleerd weer, met name hoe je wakker blijft.
    Maar het terugrijden was best pittig, was toch aardig moe!

Ik werd vanochtend om 10 uur wakker, toen ik net 2 uurtjes geslapen had.. En lief kwam meteen met de mededeling dat z'n ouders langs kwamen! Over goed wakker worden gesproken..
    Toch nog m'n nest ingedoken, toen ik wakker werd gemaakt van; ze zijn nu onderweg.. Weer in slaap gesukkeld en werd wakker toen ze er waren!
    Wilde even de nieuwe slaapkamer zien en natuurlijk polsen hoe het er voor staat, toen ml de kleine kamer liet zien vroeg z'n moeder wat we er mee gingen doen, zegt hij doodleuk; roze of blauw verven, "ja dat dacht ik al!"
    Om vervolgens bij mij te peuteren wat voor ideeën ik met die kamer had!
    Eerst de slaapkamer afmaken, dan de woonkamer en dan pas die kamer.. M'n schoonzus vroeg toen nog of we al wisten wat we er in gingen doen, ik heel nuchter; Jah meubels.. Hahaha!

Nu zijn ze net weg en heb ik mezelf verplaatst naar een warm badje, om straks nog even verder te slapen en me op te laden voor nachtdienst 2!
    Tot nu toe bevalt het nog hoewel ik erg brak ben.. Risico van het vak denk ik..

Geniet van jullie heerlijke zonnige zaterdag meiden!!

Deel Deze Pagina