Gaan voor een "eerste" kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderbaby, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Aah jammer Esmee, misschien morgen meer geluk?

Vlinderbaby: volgens mij heb je inderdaad je knaller gehad. Nu op het wachtbankje...

Pippers: wat vervelend dat je smaak al zo is veranderd. Zijn er ook dingen waar je nu veel meer zin in hebt nu je zwanger bent? Augurken? ;)

Hier verder geen nieuws, behalve dat we een brief van het ziekenhuis kregen dat onze afspraak is verzet van 17 oktober naar 21 november...:( ik heb nog gebeld of ze iets voor ons konden betekenen, maar helaas... Ik moet eerlijk zeggen (ook na een zware week op m'n werk) dat ik er toen even doorheen zat.... Zo lang wachten :( Pff..

En ik heb een oproepje gedaan bij de MMM clubs of iemand ideeen heeft om te doen waarbij we weinig kinderen tegen komen.. Dus als jullie nog ideeën hebben :) laat maar weten :D

2. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ah balen Muzieknootje :( Bij dit soort dingen ga je er toch wel heel erg naar toe leven, en dan is het een extra klap als het word uitgesteld :(

Dus activiteiten waar je niet zo veel kids tegen komt? Wijnproeverij? Tupperware party :p sek.smuseum, Biermuseum? Bierfabriek... eh XD

3. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Hahaha leuke ideeën! Maar misschien moet ik erbij zeggen dat iets met alcohol helaas niet kan (drinkt ml niet ivm medicijnen)

En Tupperware party; das toevallig! Die staat al gepland voor eind oktober hier bij ons thuis :D

4. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    :D Kijk aan!

5. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    bah balen muzieknootje, weer een paar dagen extra wachten, kan me goed voorstellen dat je er doorheen zat, je leeft er toch naar toe en hebt t idee dat er dan iets gaat gebeuren en dagt wordt dan weer uitgesteld...

maar je bent op zoek naar ideeen om te doen waar je niet veel kinderen tegen komt?
    goede opties esmee! :D Verder high tea, lijkt me dat je daar niet echt met kinderen heen gaat, of 'savonds wat later uit eten?
    shoppen? Musea (afhankelijk van welke soort)
    t is wel lastig ja, t lijkt wel alsof je tegenwoordig overal kids tegen komt

6. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Hihi je bedoelt vast zo'n high tea met een stuk of 9 leuke meiden wonend in heel Nederland maar dan samen komen begin november in Utrecht? :D:D:D

7. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Jaaa :D Dat is echt een top idee!

8. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Mwah, das geen slecht idee!

9. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    nou ja wat een goed idee!!;)

haha nou omdat je misschien niet mee gaat, kan je het wellicht met je mannetje samen doen, dat was meer het idee, en ik heb zelf 2x high tea gedaan en toen eigenlijk niet echt kids gezien (of niet opgevallen, kan ook)
    maar zoals ik al zei, ze nemen tegenwoordig overal kinderen mee naar toe dus zou t niet goed weten :D

10. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    ah jammer Esmee!
    En jeetje wat balen Muzieknootje! En ik kan me voorstellen dat je iets leuks wil gaan doen waarbij je niet allemaal kinderen tegen komt! Heb zo nog geen ideen...

Pippers jij vroeg toch of mijn ouders ook vonden dat we het te vroeg vertelden? Nou dat vonden ze helemaal niet hoor! Die zijn daar zelf ook wel nuchter in van nouja als het mis gaat wil je het ook delen etc. Ik denk eerder dat ze zich gekwetst zouden voelen als ik het pas met 10 of 12 weken zou vertellen.
    Mijn vader zei zelfs over gisteren met de vriendinnen: nou dan vertel je het toch gewoon? Wij vertelden het ook al met 6 weken.

11. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Tering... Ik zit one born every minute te kijken op TLC.... zit nu een meisje van 20 enorm paniek te zaaien, echt overdreven adem te halen en te schreeuwen dat ze nu de ruggeprik wil hebben.
    Nu zegt haar eigen moeder dat ze normaal moet doen en dat ze zichzelf enorm te kijken zet whahaha.

Ik snap dat het geen pretje is, maar overdrijven is ook een kunst... pfff. Zodra er iemand in haar buurt komt begint ze al te krijzen XD... en gaan ze weg is er niets meer aan de hand whahaha.

12. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    hahah ja ik zit t ook te kijken, wat een ruggeprik al niet kan doen ;)

iedere vrouw zou op deze manier toch lichtelijk in paniek raken voor een bevalling (is volgens mij ook de reden waarom je niet op je 20e een kind moet krijgen, maar t was dan ook een oeps baby bij deze dame)

13. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ja pfff... Ze deed het op zo'n manier dat ik er echt gek van werd hahahaha XD
    Heb wel vaker dit gezien en jonge moeders die zeggen dat ze het niet kunnen en veel schreeuwen en gillen, maar toen had ik nooit zo iets van : Mens doe normaal!

Maar deze? :p

14. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Ohja zit ik ook te kijken smeetjuh, al die engelse aan de lachgas :-D

15. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Zeker de Britse versie! Die doen dat best vaak, vind de Amerikaanse versie dan ook leuker'

16. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Whahaha ja... ahja :D Vond het wel even leuk om te melden whahaha

17. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik oordeel pas als ik t meegemaakt heb Smeetjuh :p

Muzieknootje, dat is nogal een verschil zeg! Dat is ruim een maand later!! Wat balen zeg! En gaat dat dan zo zonder reden? Als ze je maar snel gaan helpen!
    Leuke ideeën: je hebt ergens een restaurant waar je in het donker eet. Late film bios. Sommige theatervoorstellingen. Je hebt ook een restaurant waar het vriest, moet je een speciaal pak aan. Cocktailworkshop, kan ook zonder alcohol. In de kroeg. 'S avonds ergens poolen of darten, in kroeg of poolcentrum. Alle echt dure restaurants, maar ja moet je willen ;) parachutespringen, bungeejumpen :p verder weet ik niets wat niet al genoemd is... O brommerbios, kamasutrabeurs, sauna, Spa...

18. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Jooo wat een verhalen weer! Knuffel voor jou smeetjuh:)

Ff ego: morgenochtend echoooo!!!
    Ben zo benieuwd! Kwaaltjes komen langzaamaan ook door, ben mega moe, vandaag vet misselijk en tepels doen pijn. But I love it:p

19. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom krijgen jullie zo vroeg een echo?! Jaloers. Hier krijg je hem pas met tien weken. Balen ivm plannen waarbij ik graag met 8 weken de echo al gehad had willen hebben... ;)maar Isa, Superleuk voor je! Enjoy!

20. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Ik mag eerder komen omdat ik bloedverlies had.. dat is nu al een tijdje over gelukkig maar ik ga die echo natuurlijk niet afzeggen:D

Deel Deze Pagina