Jaaa het hartje klopt!!! Verder niet zoveel te zien haha.. Ik mag 23 oktober alweer komen voor de termijnecho Vlinder ik denk ook dat het snel lukt bij jullie! Ooh woman Beterschap! Bij mij komt de misselijkheid ook steeds meer.. heb rijstwafels op mn nachtkastje zodat ik wat kan eten voordat ik opsta.
@vlinder: Lastig he Gewoon rustig afwachten is het enige... @woman: Super vervelend.. Er zijn ook meiden die medicijnen van de huisarts krijgen. Wie weet is dat nog wat voor je? @isa!!! JA!!! Super joh!! Hier vanochtend tijdens het ochtendbezoek aan de wc nog steeds niks aan de hand. Gisteravond had ik echt menstruatiegevoel/buikpijn, dus toch maar voor de zekerheid een maandverband erbij gehaald, maar die was omowit
@woman, beterschap! Hopelijk werkt de vla tegen de misselijkheid! @isa, gaaaaaaf! Leuk hoor! @Rijn, ja lastig. Geen bloed meer verloren, wel nog steeds erg kramp (au!) en beetje misselijk maar dat kan wellicht komen door ovulatiepijn. Ik wacht geduldig af bij jou is het al echt spannend! Ik duim voor je! Lukt het nog om geen testen te kopen?
@vlinder sst nou... k heb er juist 1 minuutje niet aan gedacht Maaru ik denk dat ik me morgen niet meer in kan houden... Dan zouden ze er woensdag zijn...
Ik weet niet of ik nog ga testen... Heb eigenlijk de overtuiging dat ik niet zwanger ben en dan is testen een beetje zonde. Mocht ik na kamp nog niet ongesteld zijn, dan word het misschien wel tijd voor een test. Gister en eergisteren zakte mijn temperatuur ook, vanochtend ineens weer hoger :/ Ah woman balen dat je zo ziek bent! Beterschap!
Gaaf isa, Beterschap woman Sorry dames ik heb niet zo veel tijd om actief mee te schrijven merk ik maar ik lees wel mee ik ben jullie niet vergeten.
Ik vind het overigens heel erg leuk dat ik de term elastieken in de groep heb gezet En dit veel voorbij zie komen whahaha
Mijn banner voor de 3084962e keer veranderd. Ga maar uit van een eisprong op 24e dus dan zou ik donderdag nod moeten hebben.
Even ego.... Reageer straks ff uitgebreid Maar ik vond de intake van MvM echt super! Ennnn ik ben gelukkig nog steeds zwanger
Hahaha yeah Pippers Fluffy blanky! Ketting, tijdschrift en knalpositieve test! Wat wil een mens nog meer?
@esmee: spannend... dan lopen we op een dag na gelijk op Nog steeds geen afwijkende dingen bij jou? @pippers: Ziet er goed uit!!! En nog steeds zwanger Gefeliciteerd hoor Hier al de hele avond rommelende darmen en ik probeer op internet achter te komen hoe plopjes moeten voelen Of het zijn gewoon m'n darmen
Haha vlinder, je bent er heus wel veel mee bezig Isa! JEEEEEEEEEEEEEEEJ, ik ben een emo-bal nu, kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las Wat super joh, ongelofelijk he, dat je toch dacht ovulatie te testen en dat je gewoon onwijs zwanger was.... Rijn, ik ben serieus wel heel benieuwd of je zwanger bent, want het klinkt veelbelovend Woman, enig he, ik heb vandaag de uitleg gekregen hoe de HCG opbouwt en dat het dus niet zo gek is dat ik nu sommige dingen niet lust, walg van bepaalde etenssoorten etc. Ik Lieft kaas, maar vanmiddag draaide mijn maag zich om bij de gedachte. Lang leve de gele vla.... Tjonge jonge, ik was goed misselijk. Esmee, ja gaaf he? Ik vond die wikkeldingest echt te gek! Jammer dat ik dat blad dus vorige week al had gekocht Superleuk kaartje erbij waar je je echo in kan bewaren een een piskan om over te schenken in 1,5 liter flessen Volgende week intake en die week erop echo (JEEJ) Het wordt wel weer tijd voor een volgende roze golf hoor, dussuh.... KOM OP!
Whahahaha XD Ja bij mij is het einde verhaal Rijn, dus de druk komt nu op jou te liggen XD. Kom je morgen op het forum, krijg je al 10 berichten te lezen of je al getest hebt
Pippers, dat klinkt leuk zo'n intake van mvm. Positieve test, allemaal cadeautjes, wat wil een mens nog meer haga. En natuurlijk ben ik er nee bezig, zo ben ik vandaag al de hele dag misselijk en soort kramppijn en weer piepklein beetje bloed, minder dan gisteren en meer richting bruin maar wel aanwezig....dan ga je toch denken wat het kan zijn en hopen maar heb m'n geduld wel weer gevonden en ik geloof echt dat ik er relaxter in sta als de meeste omdat ik het proces echt leuk vind en ik er echt een rotsvast vertrouwen in heb dat het snel raak is. Ik geniet gewoon van het proces en de spanning en vind het ook leuk om mee te maken voor m'n eigen ontwikkeling... Vanavond heftig avondje gehad rondom dit thema maar dan omtrent anderen.. Ik gooi het morgen wel ff op het besloten forum... Evietje ik vind het al knap als je het allemaal bij kan houden wanneer je druk bent haha.. Rijn, ik ben helemaal niet nieuwsgierig en vind dat je absoluut niet moet testen Smeetjuh, ook bij jou kan het nog hoor! Niks einde verhaal, geen bloed geeft moed...
hee isa wat goed nieuws!! super meid blegh woman, wat vervelend dat misselijk zijn! ik hoop voor je dat t snel beter gaat whaha vlinder, ik ben blij dat ik niet de enige ben die zijn hersenen op volle toeren laat (door) draaien en tja, helaas keayword van zwanger worden is nog steeds wachten..... en wachten en wachten.... en nog meer... wachten smeetjuh, wanneer had jij kamp? ik dacht vanaf vandaag? mooie test hoor Pippers! enne nog steeds zwanger ik had ook niet anders verwacht