Dank voor het duimen dames! Mijn klinische les ging top, collega's waren erg blij met de les in vaardigheid en vuurde ook maar wat graag vragen op me af, zonder dat voor te bereiden heb ik ze netjes beantwoord Ook zal ik 28 januari diplomeren, onder voorbehoud! Ik heb vanaf vandaag nog onofficieel 6 en officieel 10 weken om alles in te leveren, maar na de klinische les van vanmiddag kan ik er al bijna 4 inleveren! Van de 9!! Lekker bezig dus, Nerd hahahaha Vlinder, fijn dat je complimentjes krijgt over je werkzaamheden, lijkt me enorm moeilijk wat je nu doet. Woman, hoe ging het werken?? Esmee, wat vervelend die rode kleur.. volgende ronde beter!
balen esmee, en wel fotos maken he! ben benieuwd rijn, balen meis maar inderdaad zolang rood zich nog niet aandient... woman, wat een opluchting zeker, dat je je wat beter voelt! Hier compleet gesloopt, drukke dagen op t werk en al weer 4u overgewerkt in de avonden maandag en woensdag thuis. gelukkig (en nee ik wil jullie niet jaloers maken, of misschien toch een beetje....) heb ik nu WEEKEND vrijdag hebben we een bruiloft van vrienden in oud zuylen en we hebben gelijk een overnachting bijgeboekt daar in de buurt dus ff lekker weg. Ben er aan toe! Had nog snel een jurkje besteld bij de zalando, gelukkig net bericht gehad dat die morgenavond bezorgd wordt! phew, net op tijd Verder hier weer tijd voor sexytime, de vruchtbare dagen zijn weer in aantocht geloof ik
Zo.... Had weer drukke dagen en af en toe gewoon geen zin om mijn laptop open te gooien Esmee, dat van zwanger worden en pessimisme, dat herken ik heel erg. Alsof dingen me niet gegund zijn ofzo. (en ik heb echt geen slechte jeugd gehad ofzo ) Rijn, ik had die van 123thuistest.nl Niks op aan te merken. Ilona, thanks! Nog steeds respect voor je nachtdienst, pff.... en balen van je klasgenoot. Altijd jammer dat soort dingen. Woman, kan ook zijn dat je dit erna krijgt, als dank voor je medewerking Jeetje Esmee, dat moest jij oplossen? Collega wist dus dat ze fout zat waarschijnlijk. Ilona, wat denk je van mij Ik heb nu net een nieuwe baan en ben 10 weken zwanger als ik begin bij mijn nieuwe werkgever. Ik denk dat alles altijd wel goed komt.... Maar misschien ben ik te naïef daarin. Even over jonge meiden en trouwen, ook dat is niet altijd vanzelfsprekend. Kennis van me is in mei getrouwd maar die moet er echt niet aan denken zei ze zelf! En haar man ook totaal niet.... Ik vond het bijzonder, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Hahaha Rijn, zal je altijd zien, Mirte, Leuk Oud zuylen! Veel plezier de aankomende dagen
Pippers kan het niet zo zijn dat je vriendin alleen maar zegt dat ze ze nog niet wil/er niet aan moet denken. Als ze mij vragen of ik ze wil zeg ik ook nee nog niet... Heb je op je nieuwe werk uiteindelijk nog gezegd dat je zwanger bent? Smeetjuh, hoe is het nu? Mirte, lekker weekend! Geniet van ze sexy time en oud zuylen!
Zo ik meld me ook weer even. Gister ff een dompertje. Vlinder: nee, wil ik eigenlijk nog niet aan Ik heb wel altijd van puber af aan een regelmatige cyclus gehad. Maar merkte ook altijd bij heftige gebeurtenissen dat ik dan een keertje oversloeg, maar dat is deze maand voor zover ik weet niet aan de orde geweest. Mirthe: Veel plezier daaar. Lekker genieten Ilona!! Toppertje!!! Ik weet eigenlijk stiekem nog steeds niet of ik die test moet geloven. Vanochtend weer niet helemaal fit. Wat steekjes en krampjes her en der, uren op de wc door gebracht, maar geen rood spettertje te vinden Ik heb met manlief afgesproken dat ik tot zaterdag afwacht en dan opnieuw gaat testen met ochtendurine. Ik heb gisteren met test 2 uur na laatste keer plassen een miniplasje verricht, dus misschien is dat de oorzaak/oplossing. We wachten het maar weer af
Spannend rijn! En ook voor de andere dames op het wachtbankje natuurlijk! Pippers je hebt het nog niet verteld toch op je nieuwe werk? Wanneer ga je dat doen? woman fij dat je je weer beter voelt! mirte veel plezier met klussen balen esmee.. veel plezier nog! Ik durf het ook niet goed te vertellen, mijn contract loopt eind dec. af.. sorry ff ego: ik ben sinds zaterdag constant misselijk . Moet elk uur een hap van een rijstwafel ofzo nemen dan red ik het zonder overgeven Zal verder niet meer zeuren!
Helleu... Rijn, ik hoop het zo voor je, zou toch een domper zijn als je lijf je voor de gek heeft gehouden. Vlinder, nou ik weet bij haar wel zeker dat ze ze voorlopig nog niet wil... Ze is de 30 voorbij inmiddels, heeft een vriend van 21 en ik denk dat ze nog wel even blijft feesten. Isa, dat is helemaal but zeg.... Eind december zullen we denk ik ook niet onopgemerkt zwanger zijn gok ik zo..... Dan is het al bijna 20 weken tijd? Ik heb het nog niet verteld, het werd me afgeraden. In een groter bedrijf waar ik nu werk zijn ze er op ingesteld en gaan ze er goed mee om, iedereen is vervangbaar. Bij mijn nieuwe werkgever is het 1 tiende aan werknemers en ben ik echt de spil in het web als het gaat om de sales. Dus ik hoop het uit te kunnen stellen tot na mijn proeftijd.... En wat naar joh, die misselijkheid... Heb je al gele vla geprobeerd? Werkt bij mij wel aardig....
Rijn, wat spannend! Ik duim weer hard voor je! Isa, ga je het van te voren vertellen? Hoever van te voren moeten ze Aangeven of ze je contract verlengen? Als dat twee maanden is dan kun je het wel zolang geheim houden?? Vervelend die misselijkheid!! Pippers, grootgelijk! Tot wanneer zit je in je proeftijd? M'n vriend zei gister 'het lijkt wel of je borsten steviger zijn' ahhhh sttt geef nou geen (valse) hoop haha... Zondag ga ik testen, want dat is volgens lichaamsignalen en anders de week erna vanwege de testen. Ik dacht dat m'n vriend me zou uitlachen dat ik zondag al wilde testen maar hij wil t ook vanwege lichaamssignalen... Heb wel hoop geloof niet dat hij positief wordt maar vind t een fijn idee om dan al te mogen testen...
Ja dan snap ik het Pippers. Vlinder ik ga voor je duimen! Ik twijfel.. Klinkt raar. Maar heb geen eisprong gevoeld dit keer! Wel op twee dagen vruchtbaar slijm gehad, maar geen positieve testen. Volgens mijn berekeningen, zou ik dan nu de 16/17e m'n ongi hebben.. Toen lief dat hoorde terwijl hij weet dat ik hem altijd voelde gooide hij het meteen weer op "zwanger", opdat moment kon ik hem wel even doodknuppelen, maar ik heb nu geen idee hoe en wat en wacht dus volgende week maar gewoon af dan.. Soort GTST maar dan de baarmoederversie!
Ilona ik heb hem deze maand ook niet gevoeld of het moet twee dagen na de positieve ovutesten zijn geweest(toen was de test dus al twee dagen negatief)... Dus misschien voel je hem gewoon niet en is hij wel geweest hoor!waren je vorige rondes wel regelmatig?
oh bah isa, vervelend voor je meis! Gelukkig nog niet hoeven over te geven dus. Ilona, ik voel mijn eisprong nooit, dus is hier altijd een wilde gok haha oew vlinder, dan gaat de tijd ineens snel! Zondag al! Jeetje t gaat echt vlug zo, voor je t weet is t alweer eind oktober, wat vliegt de tijd (gelukkig...)
Ja dat wel, vorige 29 en daarvoor telkens 26. Ja voelde hem normaal altijd met gigantische rugpijn en steken enzo. Ach zal wel aan het spiraaltje gelegen hebben!
Hello ladies Daar ben ik dan! Man man man Waar begin ik... We zaten in een gehucht waar niemand bereik had... vaak stond er 'geen bereik' of GPRS, ik kon dus niet op internet komen XD... Woensdag kwamen we aan, alle kids super druk natuurlijk... Lekker een buiten activiteit gedaan met allemaal spelletjes, in de avond voor 60 man macaroni gekookt XD en daarna in het bos levend stratego. Erna tijd voor de gekke pyama bingo, uiteraard zelf ook aan meegedaan :-D ik heb een onesie van de primark (moet een uil voorstellen, lijkt een beertje) en de kids hadden ook allemaal van die gekke pakken. Na de bingo ging de meute naar bed, en heb ik ze angsten aangejaagd in mijn pyama "Nu slapen, of ik trek je uit bed en ik bijt je benen er af. Slaap lekker jongens "... die wisten niet zo goed wat ze moeten doen Helaas had de andere klas (waren met 2 klassen) andere plannen en waren flink aan het kloten in de nacht. Wij zijn tot 02:30 uur bezig geweest. Wekkertje weer om 07:00 uur, ontbijten met zijn alle en klaar maken voor Slagharen. Daar lekker lopen kloten en in attracties geweest. Collega (enige mannelijke collega die mee was) had gezegd dat de mentoren (hij en ik dus XD) mee zouden gaan in een schip wat 360 graden door draait (niet het orginele schommelschip dus)... Ben ik dus ook in geweest XD, en in de water boomstammen, vrije val, achtbaan etc. Kapot gelachen! Hij zat alleen maar te gillen als een wijf XD In de avond weer 'gekookt' aka broodjes hamburgers maken en erna levend toto gedaan (klassen tegen elkaar gekke opdrachten doen als 'trek zo snel mogelijk je veters uit je schoenen'). Uiteraard mijn klas gewonnen Erna disco en toen was het echt tijd om te slapen. Kids waren bek af. Toen waren wij vervelend en melig en zijn er denk ik leerlingen wakker geweest door ons XD. Ochtend weer vroeg op en alles opruimen en schoonmaken. Waren een uur vroeger klaar dan nodig Maar liever dat! Erna lekker de bus in en naar huis. Ben kapot, maar heb enorm gelachen! Zal wel wat foto's plaatsen later in het besloten deel
Hahahaha klinkt super leuk smeetjuh! Ga na t eten de foto's bekijken Ik verga hier van de rugpijn en onderbuik doet ook zeer. Spannend, zwanger, innestelling of gewoon ongesteld worden. Heb uiteraard een goed gevoel en... Een heleboel pijn au snik haha
Super leuk Esmee! Altijd erg leuk zulke weken.. Wij gaan altijd weekje naar Berlijn of Parijs aan het eind van het schooljaar. Kan dit jaar dus niet mee als alles goed gaat En uhm gehucht? praat eens even niet zo negatief Zaten jullie vast niet in de big city Ommen zelf Ik voel me vandaag toch echt stuk beter! Gisteren kreeg ik weer geen hap door mijn keel! Had maar kort dagje opt werk en ben om 2 uur lekker mijn bedje ingedoken en tot kwart over 4 geslapen. 's avonds er vrolijk weer om 22.00 uur in om meteen weer in slaap te vallen! Niet normaal joh wat een slaapkop ik nu ben haha! Vandaag na het werk nog gezellig met 2 collega's het gehucht ingeweest lekker terras gepakt en heb ik zelfs bitterballen gegeten! Hoop echt dat ik me zo blijf voelen! Rijn al nieuws? Vlinder, testdagje komt ook voor jou al mooi dichtbij! Nog meer mensen al dichtbij nod?