Vervelend van je laptop, gelukkig werkt hij weer (gedeeltelijk) mee. Broekloeren houden we erin idd... En vandaag gedaan zonder bloed te spotte. Dus waarom ik dan vrijdag zo'n pijn had... Hopelijk geen verlate eisprong..ik geloof Voor nu de ovutesten.. Nu is vrijdag officieel m'n nod... Nog ff spannend Ben je al zoveel aangekomen meis? Afvallen mag niet idd maar gezond eten wel. En je komt nu aan met n reden he...een leuke reden
O en Rijn hoezo een zielig weekend? En ja mooi weer is heerlijk, maar herfst en dan kaarsjes en open haard aan is ook heerlijk... Warme chocomelk, dekentje op de bank, goede film of goed boek... Hmmm
Klinkt goed Vlinder, ik denk dat we die wachtbank maar omdopen tot de chill-herfst-bank met een leuke tv en super films! Ik ben bang dat ik morgen de huisarts moet bellen. Sinds zaterdagochtend brak, raar gevoel in m'n longen (ben in het bezit van astma) en vanochtend werd ik om 4 uur wakker, benauwd etc.. En m'n luchtpijp zit vol met vast slijm (sorry voor de details). Net gestoomd en er komt groenig slijm uit (nogmaals sorry) en dat is voor mij een indicatie dat ik waarschijnlijk een antibiotica kuurtje nodig heb voordat het uit de hand loopt. Baal als een stekker natuurlijk, lief vind het ook niets als ik zo loop te rotzooien met m'n longen.. Dus hopelijk weet ik morgen meer!
Goed plan Ilona! Dat klinkt een stuk leuker! Wat naar die klachten! Idd maar even bellen! Hou je ons op de hoogte?
Tuurlijk! Ga ook morgen gewoon naar m'n werk toe. Heb woensdag weer een presentatie op m'n school dus ook die kan ik niet missen..
Oh wat naar Ilona.... Hopelijk knap je snel op van een kuurtje... Vlinder, nee hoor, ik was al behoorlijk dik, maar nu sinds maanden weer eens op een weegschaal durven staan en dat zorgde meteen voor een mental break down. Ik ga nu dus proberen niet aan te komen tijdens de zwangerschap.
ai Ilona, klinkt heel vervelend! beterschap meis! pippers, maak je je nu al zorgen om je gewicht? Of speelt er wat anders?
Pippers, wat vervelend! Maar idd niet teveel aankomen en na de bevalling kun je evt lijnen. Bedenk nu dat er een wondertje in je groeit die wil dat zijn/haar mama gelukkig is en geniet! *digiknuff*
Pippers: veel plezier alvast morgen. En idd maar gezond eten vlinder: Zielig weekend in de zin van, last van buikkrampen die niet overgaan met een parasientje. ilona: sterkte meis. Manlief is hier opnieuw weggegaan gisteravond voor z'n werk. Gelukkig nu maar 2 nachtjes. Heeft hij in ieder geval niet zo'n last van mijn chago-buien . En alstie thuis kom, voel ik me weer een stuk beter!
Ello dames, even een update. Vannacht niet geslapen, enorm benauwd met duizeligheid en buikpijn. Temp vannacht 37,4 maar inmiddels 37,9 en dat is na het innemen van twee paracetamollen.. Baal enorm! Om 3 uur de nachtdienst gebeld dat ik me ziek wilde melden, gelukkig deed ze niet moeilijk. Nu wachten tot ik de huisarts kan bellen!
Dank je vlinder en rijn Ilona sterkte hoop dat je je snel beter voelt. Ik had net een heel verhaal getikt en ging een pagina verder, verhaal weg, |-O Vandaar wat kort nu
Wat is er weer veel getypt! Pippers wat vervelend dat de weegschaal je onzeker maakt.. ik ben ook te zwaar maar was ondanks dat ik licht overgewicht heb wel tevreden met mezelf. Gaat erom of je jezelf goed voelt en dat getalletje op de weegschaal zegt niet zoveel. Natuurlijk hoop ik ook dat ik niet teveel aan kom (max 8 kilo) mja ik moet natuurlijk wel eten wat ik nodig heb.. het is nu niet goed om Veel met hongergevoel te lopen. Ilona wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk knap je met een kuurtje snel op! Vlinderbaby je maakt het wel weer spannend! En rijn vol goede moed naar de volgende ronde! En inderdaad respect voor Evietje! Wat moet dat soms moeilijk zijn voor jullie! Oh heerlijk vakantie lig nu nog heerlijk in mn bedje! Gelukkig was donderdag mijn laatste beroerde dag! Heb nu nog wel momenten last van misselijkheid maar gelukkig niet meer de hele dag! Morgen intake bij vk.. spannend!
Oehoehoehoe Pippers, Vk vandaag Ook meteen echo of alleen intake? Jij ook bijna Woman!!! Tik em aan, vakantie Lekker bijkomen jij! Buddy! Hoe gaat het met jou? Genoten van je vrije week? Vlinder, je maakt het wel heel spannend zo Jij bent de soap die ik voorlopig even ga volgen Bwhahaha ben je zo erg Rijn? Laatste ongi weer weinig pijn gehad (wat meer trekkend gevoel, voor de rest niets). En weer maar 3 dagen ^^ Vind het wel goed zo! Gisteren lekker lui gedaan (lees om 13:00 uur wakker worden door een appje). Erna lekker film gekeken en nog meer lui gedaan Heeeerlijk!
en dan zit je in de keuken lekker een appeltje te eten, voel je opeens je maag samentrekken. Sprintje naar de wc en daar komt de appel er weer uit :s Daarna wat water drinken en je dan weer goed voelen.. inmiddels weer een cracker met kaas gehad.. vaag hoor dat lichaam zo haha
Woman, vervelend! T is voor een goed doel, maar blijft naar... Smeetjuh nou soap vlinderbaby ligt stil haha. Geen klachten hier. Hoop nu dat je ook zwanger kan zijn zonder klachten voor de nod...
Vlinder natuurlijk kan dat! Ik had geen klachten hoor en testte pas 7 dagen na nod Op nod nog test met alleen heel licht tuurstreepje ilona ben je al bij de dokter geweest? Leuk woman en pippers morgen intake! Ik moet nog dik twee weken wachten. Maar gelukkig over 10 dgn al wel 2de echo Vriendlief is afgelopen zaterdag weer aan het werk gegaan...hij komt half december weer thuis. Zucht. Nu wel moeilijker afscheid nemen hoor!
Ja! Ik had vanochtend om 8.50 een afspraak maar het liep uit. Wegens de hevigheid van de klachten is het mogelijk een beginnende longontsteking.. Voor mij niet zo raar, verkoudheidjes slaan bij mij zeer snel op m'n longen. Maar zelfs ik vind het heftig nu, nog koorts (38,4) en hopelijk werken de paracetamollen. Mijn kuurtje moest veranderd worden, normaal krijg ik doxy, maar dat is niet kinderwens vriendelijk en gezien mijn vele allergieën was het even puzzelen welke ze me nu gingen geven. Maar lief kan het straks ophalen. Na de huisarts heb ik heel snel boodschappen gedaan, want die moesten echt gebeuren.. Maar de tassen staan nog in m'n auto, die haalt lie er straks uit. Ik heb nog drie uur kunnen slapen. Ondertussen belandt bij het tweede seizoen van Grey's Anatomy!
Smeetjuh bubby hier alles oke, weekje was fijn, mannetje was wel wat eerder terug maar das geen probleem natuurlijk :-D Deze mnd niet getest dus tis afwachten nu