Isa, heftig hoor! Al gezegd, maar nogmaals, snap dat t lastig is ook voor je vriend. Hij mist van alles en jij kan minder delen. Maar hopelijk vliegt de tijd voorbij en dan is hij met de feestdagen lekker thuis... En fijn om te horen van t geen klachten en tuurstreepje op nod... Ilona, ik ben nu bij seizoen zes van greys anatomy
soow ilona, dat is wel ff heftig! Slaan de medicijnen al aan? pff woman, heftig, zeker dat je t niet ziet aankomen dat je het er uit gooit. Wel fijn dat het meteen weer over is. isa, jeetje, dat kan ik me voorstellen ja, jij mist hem, hij mist jou, en tot december? jeee ik doe t je niet na, petje af meis de eerste controles en echos komen er aan!! leuk meiden! ik had van t weekend een hele vreemde droom, ik droomde dat ik een ovulatietest deed (eentje waar de streepjes blauw moeten worden) en daar verschenen 3 streepjes op! Waarop mijn moeder zei: doe een zwangerschapstest! Waarop ik een digitale test deed (lees uber digitaal, zo eentje waarop je een knopje kan indrukken waar dan elke keer een nieuw scherm verschijnt, hoeveel weken, en nog meer rare info, en mijn zusje van 21 moest uitleggen hoe ik het scherm moest gebruiken) en ik was zwanger vervolgens werd ik 's ochtends wakker en oh wat baalde ik dat ik niet zwanger ben wel een goed teken, weet in ieder geval dat ik het heel graag wil
Haha, dat is wel een grappige droom! Mwah! Paracetamol doet aardig z'n werk, heb nu alleen nog verhoging, alleen de antibiotica zorgt voor erg onrustige darmen en krampen maar als het daar bij blijft.... Slijm uit m'n hoofd trekt al wat weg maar hoest me nog de tandjes! Maar gelukkig heb ik lief om me gezelschap te houden, die komt morgen pas laat weer thuis. Wat pittig zeg, dat je hem tot december moet missen, respect meid!!
Pfff klinkt niet prettig Ilona. Beterschap he meis... Haha wat een leuke droom mirte! Ik had zondag zo'n goedkope test gedaan en gelijk twee strepen. En ik dacht 'nee dat kan niet... Dan moeten er vast drie staan. Ik kan toch niet zwanger zijn. Snel checken' maar was wel onwijs blij met t idee. Alleen minuut later was er een streepje weg... Daarom moet je hem dus vijf minuten wegleggen haha, weer wat geleerd. Maar t voelde wel goed. Ik heb vandaag toch n zeurderig gevoel in m'n onderbuik... Menstruatiekrampen? Hope not... Maar wil sowieso niet voor woensdag testen en eigenlijk niet voor t weekend....
nou volgens mij hier officieel een eitje wat op springen staat, wat gevoelige onderbuik en wat krampjes, nu dan toch eisprong die ik voel? in ieder geval vruchtbaar slijm en volgens mijn app is vandaag ook mijn eisprong dus sexy time!
veel plezier Mirte! Heb vandaag intake gehad bij vk. Helaas alleen maar vragen over medische achtergrond en bloeddruk meten en bloed prikken. Helaas geen echo.. dus moet nog even geduld hebben tot 30 oktober
Hey meiden! Smee, veel plezier met je zusje! Mirte veel klusplezier! Gisteren bij gelezen, thanks allemaal voor jullie berichtjes. Ik moet gewoon zorgen dat ik niet aankom, want dan ben ik echt een olifant aan het eind van mijn zwangerschap. Het is zo erg, dat ik vanmorgen heb gelogen over mijn gewicht bij de VK intake.... Trek ik de volgende keer wel recht als vl niet mee is.... Vreselijk. Verder alles goed, veel informatie gehad, volgende week echo Sorry voor beetje ego, komt wel weer, ben ook doodnerveus voor de echo. Te veel horror gelezen.
Ohh pippers maak je niet te veel zorgen meis, das niet goed. Relax en probeer gezond te eten, maar neem aan dat je dat al probeert, Altijd makkelijk praten he vanaf de zijlijn
vlinder: ik had dus ook al de hele week krampjes ed. Hopelijk loopt het bij jou leuker af mirthe: leuke nacht gehad? woman: verder alles wel goed? nou nog 2 weekjes wachten. Pff weer wachten Pippers: Je bent prachtig op de manier zoals je bent!!!!!! Enne jij nog maar 1 weekje wachten. Hier zitte we lekker te wachten op dat wat hopelijk weer komen gaat. Gelukkig zijn m'n chago-buien weer tot rust gekomen. Want ja die heb ik echt En krampjes zijn verminderd tot 3/4x per dag ipv de hele dag en nacht door. Fijne dag allemaal vandaag!
Ah Pippers wat vervelend zeg!! Hopelijk vliegt de week snel voorbij voor jou! Jij mocht dus ook gewoon je gewicht vertellen? Ze wilden mij wegen als ik daar geen probleem mee had en toen zei ik nee hoor heb vanmorgen nog op de weegschaal gestaan en weet wel dat ik te zwaar ben. Toen mocht ik het gewicht van de ochtend laten invullen vriendlief weet wel hoe zwaar ik ben, ik zit er meer mee als mn moeder een keer mee gaat.. ik wil niet dat zij het weet, gewicht is voor haar een beetje een obsessie! Ik ben gister helemaal niet misselijk geweest had eerder last van vreetbuien haha.. hopelijk gaat het vandaag ook weer zo goed! Ilona Hoe gaat het met jou?
Oh Pippers, daar kan ik helemaal inkomen. Ik ben zelf ook te zwaar en ik weet ook niet hoe ik dat zou aanpakken! Ik heb inmiddels de huisarts terug gebeld vanochtend, heb er weinig vertrouwen in.. Alleen qua energie gaat het ietsje beter. Hoestte gisteren 2x wat bloed op, kleine puntjes.. maar gisterenavond was het wat meer en vanochtend weer een klein beetje. Werd door de assistente wederom afgedaan als 'normaal' qua ziektebeeld etc, maar ik ben er niet gerust op. Dus ik heb om 10.10 weer een afspraak met de invallend huisarts. Hopelijk kan ik vandaag nog wat nuttigs gaan doen.
En toen belde m'n manager op. Die vond m'n ziekmelding tot na het weekend wel erg lang worden. Plus dat het m'n vierde ziekmelding dit jaar zou zijn.. Ze belt vrijdag weer op hoe het gaat, maar ze hoopt erop dat ik het weekend halve diensten kan draaien.
Precies, snap het wel als manager zijnde, maar ik zit niet voor m'n lol thuis nu.. Inmiddels ben ik bij de huisarts geweest en heeft deze mij een verwijsbrief gegeven voor een longfoto. Deze heb ik direct laten maken (om er maar vanaf te zijn). (Toevallig) Vrijdag krijg ik hiervan de uitslag, moet er wel zelf voor bellen. Invallend arts vond het raar dat de koorts, hoesten en slijm aanbleven maar gaf wel aan dat ik de antibiotica z'n werk moet laten doen. Dus goed rusten, goed drinken en hopelijk gaat het snel over! Doordat ik nu ingeschreven sta in het ziekenhuis (dichtstbijzijnde is Spijkenisse of Dirksland), is de keuze dankzij de huisarts gemaakt.. Dirksland! Hoef ik straks ook niet meer te kiezen voor als ik moet bevallen ooit.. enige pluspuntje vandaag. Ik heb me weer in bed neergelegd, laptop van lief gepikt en hopelijk kan ik nog wat bijslapen.
Ja idd, Hopelijk ben je snel beter, hou maar goed rust en laat je verzorgen door je vriend Doet dirksland ook bevallingen? Das tegenwoordig niet helemaal meer vanzelfsprekend toch.
Geen idee eigenlijk, staat wel op hun website dat ze een verloskundig centrum hebben etc. Gezien mijn longproblemen, ga ik er eigenlijk wel vanuit dat ik in het ziekenhuis zal moeten bevallen, maar wil het ook.. gewoon voor de zekerheid.
Hallo dames, Ik mag me weer bij deze lijst voegen, na een tijdje weg geweest te zijn. Helaas heb ik anderhalve week geleden een MA gehad Morgen controle of alles schoon is, en dan gaan we er weer met frisse moed tegenaan!