Ronde 30+ Lotgenoten

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mini135, 10 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mini135

Mini135 Lid

10 aug 2018
    20
    5
    3
    Vrouw
    Hallo ik zal mezelf even voorstellen.. Ik ben Mini135 en ben 26 jaar oud. Mijn partner en ik zijn nu bezig met ronde 33! We(ik) word(en) nu in het ziekenhuis in de gaten gehouden en ik spuit gonal-f en aan het eind van de rit ovitrelle.
    Nu zijn we nog bezig met hormonen spuiten icm coïtus.
    Vorige keer heb ik een overstimulatie gehad(bij 75eh) en deze maand hebben we de dosis gehalveerd en vandaag was er een follikel links van 16,7mm.. Vanavond mag ik de Ovitrelle zetten en ik mag niet eerder als 2 weken na de eisprong testen. Spannend weer!
    Ik heb nog nooit eerder op een forum gepost maar kreeg nu behoefte om mijn verhaal met anderen te delen.. Gewoon zodat ik me niet meer de enige op de wereld voel die door de hele mallemolen moet om onze grootste wens te verwezenlijken.

2. Mini135

Mini135 Lid

10 aug 2018
    20
    5
    3
    Vrouw

3. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    He Mini!

Ik zal niet met je meeschrijven, want zoals je in mijn banner kan zien ben ik in ronde 35 blijvend zwanger geraakt, maar ik wilde je even en hart onder de riem steken! Van mij afschrijven en mn verhalen delen met lotgenoten heeft mij altijd erg geholpen. Ik hoop dat jouw wens spoedig in vervulling gaat!

Liefs Frummels

4. Mini135

Mini135 Lid

10 aug 2018
    20
    5
    3
    Vrouw
    Dankjewel Frummels! Dat geeft weer net een beetje hoop.. Het gaat met ups en downs maar dat zul je ook als geen ander weten.
    Ik wens je heel veel geluk en liefde toe in de toekomst!

Knuf Mini

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik wens je ook veel succes. Hier kwam na 10 jaar toch nog een kindje. (wij zijn na 3 jaar gestopt met rondes tellen)
    Hou vol en hou moed. Hoop dat jullie wens snel vervuld word.

6. Mini135

Mini135 Lid

10 aug 2018
    20
    5
    3
    Vrouw
    Dankjewel panter, lief van je!

Deel Deze Pagina