Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Jammer Liesje maar misschien was je wel te vroeg..? Ik duim voor je!

Femmes: veel plezier bij de verloskundige. Wij mogen maandag voor het eerst naar het hartje luisteren. Heb ik echt zoveel zin in!

Vandaag weer een dagje werken. Valt wel even tegen na een lang weekend... Fijne dag allemaal!

2. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    euhm...ben vandaag nog vrij, daarna vijf dagen werken. Maar voor vandaag zo maar even boodschappen doen. Heb geen brood meer :$ En even een gezonde salade voor mezelf maken voor tussen de middag...en heb vreselijk veel zin in advocado....dus die staat ook op de lijst....en vandaag komen mijn bestelde boeken binnen...
    Het dipje van gisteren is weer over geloof ik :D;)

3. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jackiest; lastig hè zo vroeg opstaan als je een paar dagen vrij bent geweest..ik ben vandaag nog vrij en dan hoef ik gelukkig maar drie dagen deze week..wel spannend aankomende maandag voor het eerst naar het hartje luisteren..kan me voorstellen dat je bijna niet kan wachten..

@NdNk: dat wordt nog een lange week voor je dus! vandaag nog maar ff relaxen met een salade en een boek... have fun!

4. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Femmes, veel plezier bij de verloskundige! Ik moet volgende week voor controle, ben dan benieuwd of ik ook het hartje te horen krijg!

@Liesje, jammer van die witte test! Misschien idd te vroeg?!

@All, vandaag niet veel plannen, ben nog een dagje vrij!
    Het regent hier :( En waar zit de hond om te drammen?? Juist! Om naar buiten te gaan! Dus ik zal eens mijn schoenen aantrekken..

5. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    goedemorgen!! ik heb lekker 1,5 week vrij...kan ik mn studie zoveel mogelijk afronden. Mn vriend ging al om 5 uur de deur uit, ik ben zelf pas net wakker :D.

Ik ben nog niet ongesteld....toch best gek dat ik zo laat ben... had zaterdag 4 mei positieve ovutest, zondag en maandag eipijn. Misschien nu een iets langere fase van ei tot menstruatie... Normaal is die 14 dagen bij mij.

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb goede hoop voor je Koekepan! :) Morgen ging je nog een keertje testen toch?

7. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    @koekenpan: misschien toch nog even een test doen? misschien is er inmiddels wel wat te zien :) Ik ga duimen voor je!

@kaatje87: zal je net zien hè met dat rotweer.. hier ook alleen maar regen..heb net uit verveling chocolatechipcupcakes gemaakt en een appel kaneel cake...waar ik me nu van besef dat als ik zwanger ben, die niet mag eten..grr..

@all: hebben jullie ook last van slapeloosheid? ik ben's avonds ontzettend moe en val snel in slaap, maar ik ben zo gigantisch vroeg wakker...en dan ben ik nu weer kapot...:(

8. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Liesje Dat wordt het inderdaad! Maar goed, is niet anders...dankje ik ga er zeker van genieten! :D

@Kaatje Haha hup aan de wandel jij! Wat voor hond hebben jullie?

@koekenpan....Gunstig! Ook ik heb goede hoop....zeker weten dat je niet wilt testen vandaag? :D:p

9. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Jep, had ik de eerste weken ook veel last van. Maar het gaat over hoor. Slaap nu gewoon weer goed maar droom wel vaak en raar.

10. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    thnx voor het duimen en hopen enzo.....net eerste bloed gespot.

11. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Oh, wat jammer... :(

12. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer weer meiden!! :(

Ik ben vandaag en morgen ook nog vrij! Morgen komt de dak kapel! :D kunnen we eindelijk verder met onze nieuwe slaap kamer!

Straks moet ik naar de gyn! Geen idee waarom maar ik ben erg zenuwachtig! Heb de eerste krampen ook alweer gespot, dus reken weer op mijn menstruatie! Rot pms!

13. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Je weet niet waarom je naar de gyn moet?

@koekenpan Neeee!!

@Liesje Dat is wel herkenbaar...maar heb het niet standaard ofzo...vanmorgen pas om half acht wakker...maar heb ookmal een ochtend gehad dat ik om 10 over 6 beneden zat ;) Ligt er ook aan hoe vroeg je naar bed gaat in de avond denk ik...
    Heb bijvoorbeeld ook dat ik in de middag even ga liggen ;)

14. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ohhhh ik baal zooooo erg :(

15. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    @koekenpan; balen zeg!

@NdNk: misschien zit ik gewoon nog in m'n werk ritme... ben het niet gewend meer om uit te slapen Haha

16. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    mooie ticker btw ndnk :D

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Koekenpan, aaah nee, gatsiedarrie zeg! Had zo'n goede hoop voor jullie!

@Liesje, ja echt rotweer! Nu is het ff droog.. Zul je altijd zien ;) Zit nu te wachten totdat mijn man z'n nieuwe telefoon wordt gebracht.. Verder het huishouden weer aan kant! :)
    Maarre een appel kaneelcake heb ik laatst ook gebakken en een stukje van gehad.. Mag dat ook al niet?? Laatst had ik cervelaatworst op mn brood, mag dus achteraf ook niet..

@NdNk, heb een jack russell. Heb maar een klein stukje gelopen hoor! Heb haar maar een botje gegeven, zo is ze tenminste zoet :) Haha
    Hoop dat ik vanmiddag een stuk met haar kan wandelen!
    En idd Jeeej! Je hebt nu ook een banner! :)

@Kowalski, succes bij de gyn!

18. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kaatje87; schijnt dat kaneel niet zo'n goed idee is ivm innesteling en miskraam/vroeggeboorte... maar lijkt me meer als je het in overvloede eet... mag cervelaat ook al niet? blijft er weinig over wat ik lekker vind om op m'n brood te doen Haha.. Hier klaar met bakken en afwassen..zo ook nog maar even aan de schoonmaak... ben blij als ik weer kan werken morgen... dan hou ik me misschien niet zo bezig met m'n nod, menstruatie of toch zwanger zijn....

19. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ja vervelend he! Haha! Maar goed, moeten we allemaal maar voor lief nemen ;)

Op www.voedingscentrum.nl staat wel veel info. Maarre staat ook bij vleeswaren dat als het minimaal 2 dagen bij -12 is ingevroren dat je het dan weer wel mag eten omdat dan de parasiet Toxoplasma gondii wordt gedood.

Ja het is nu wel spannend meis! Snap dat je dan liever aan het werk bent, heb je tenminste afleiding!

20. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ahhh mijn vriendje is echt te lief :D
    ik had whatsappt dat ik ongesteld ben geworden en dat ik toch wel een beetje baal. Belt ie me net dat het toch niet erg is en dat we gewoon nog heeeeeeeeeel veel gaan oefenen. Dat dat kindje echt wel komt. Hij is zoooo lief :D

Deel Deze Pagina