ook wel fijner om nu even thuis te blijven en nog 1 weekje werken is nog te overzien. @ Koekenpan: moet jij geen testen kopen?????
@koekepan, ik snap er niks van! mijn kv test van vandaag is nog net zo licht als die van gisteren @hier, nog steeds wat bruinig bloedverlies, hopelijk houd het snel op, wordt er zenuwachtig van!
Ik heb hem hier gekocht: muziekmobiel houder/standaard | losse mobielhouder | babyboef Spannend hoor! Het begint echt op te schieten voor jullie. Een collega vroeg laatst ook aan mij of ik al zou willen dat ze er nu al zou zijn. Maar merk echt nog dat ik de komende weken echt nog nodig heb om er naar toe te groeien.
Nou wat raar... Maar het kan natuurlijk nog steeds zolang je niet ongesteld bent. Ik blijf voor je duimen hoor maar kan me heel goed voorstellen dat je nu aardig gefrustreerd raakt.
Goedemorgen dames, @Babyflower Dat is wel heel spannend! Ik neem dan aandat je eigenlijk direct controle krijgt @Sorasocks...Ik bedoel het niet om aan te vallen, maar dat vroege testen werkt verschrikkelijk op je zenuwen! Zeker als je nu bruinbloedverlies hebt...Het enige wat je kan doen is afwachten en erop vertrouwen dat het goed komt! @koekenpan. ..hmm...die van mij bleven ook wel vrij licht hoor...misschien een digitale? Dat geeft misschien meer zekerheid! Oh lees dat je die al gaat halen..ik ben benieuwd! @Kowalski He bah...dikkeknuffel voor jou! @Hier...weer een paar dagen vrij...zit een klein kansje in dat ik zwanger kan zijn hihi, maar geen idee wat wanneer en hoe...en weet je wat...dat voelt fantastisch haha... Was gisteren ineens emo op werk en zo moe...
Ik zou niet meer gaan testen. Misschien volgende week nog een keer met de CB. Kijken of de weken zijn opgelopen. Hier wordt je alleen maar onrustiger van. Hopelijk stopt het bloedverlies snel!
@koekepan aaaa nee balen hoe kan dat nou? @Babyflower rustig aan doen hé. Hier bijna een knal test denk morgen of zaterdag echt mijn ei is. Dat zou betekenen dat mijn cyclus echt klopt klopt zeg maar en mijn app en banner ook. Heb sinds gisteren ook steekjes enz. Show vanmiddag mijn ovutesten is dat goed???
koekenpan: vreemd zeg. Even afwachten of je nu gewoon ongi wordt of niet. als die strepen op de KV echt duidelijk zijn, zou ik misschien toch langs de HA gaan.. Sorarocks: Bel anders de VK even wat je hiermee moet.. kan zo geruststellend zijn!! Femmes: Ik heb hem van marktplaats gehaald, gewoon een 1e hands mobiel voor 5 euro uit elkaar gehaald All: IK BEN ZO BLIJ! GEEN ZWANGERSCHAPSDIABETES!!!!!!!! mijn dag kan niet meer stuk Dus nu gewoon controle op de groei I guess..
Sorarocks: ter aanvulling... mijn KV liep ook niet op heb nooit een knal knal KV gehad... en ook de MvM test was bij mij absoluut niet knal. Dus hoeft echt niet knal te zijn hoor. (want hij zit er toch echt in mn buik haha) Babyflower: hmm wat verwacht de VK nu? Dat het hier bij blijft ofzo? is dat normaal? Wel fijn dat ze netjes ingedaald is.. Maar ze moet nog even blijven zitten, anders zijn die bolle wangetjes misschien niet zo bol wel heel schattig trouwens die wangetjes Kowalski: Bah zeg wat balen
kv gaf net weer een vaag roze lijntje, cb digitaal zei "niet zwanger" dus ik geloof t allemaal niet meer. Zal wel gewoon ongesteld worden. Ik hoop dat je zwanger bent!!!!
Jammer femmes bij de bart smit was i Hij nou het weekend in de aanbieding.. Maar je kan ook even matawisfavorites.nl kijken kan je alles los bestellen. Mij vriendin ook besteld en heeft het binnen..
@ndnk heb getest op mn NOD,meer voor het idee, hij is toch negatief. @jeans, heb net gebeld, maar ze hebben telefonisch spreekuur tussen half 2 en 3. ik kijk het nog wel even aan, misschien bel ik anders morgen wel. Mn zusje komt straks hier naar toe, weet niet of ik wil bellen als zij er bij is
@Kowalski: wat balen van je ongi, sterkte meid, normaal dat je je nu rot voelt @sorarocks: spannend maar meer dan wachten kan je volgens mij niet doen? @koekenpan: wat vreemd dat die kv testen iets aangeven en de digi CB niet.... ook voor jou wachten, niet leuk @ndnk: benieuwd of je zwanger bent of niet, je lijkt niet gestresseerd te zijn, wat goed! ik had dat ook de ronde dat het raak was, liet het echt op mij afkomen van "we zien wel" @babyflower: wat schrikken, ik zou direct naar materniteit bellen en langsgaan voor contrôle en zou denk ik niet meer werken hoor volgende week, je moet dat risico niet nemen...