Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Sari, aah fijn zeg! Leuk om te zien he :) Zo'n knipperlichtje!

@MamavanM1, mooi buikje hoor!

@Jackie, aah wat een schatje! :)

@Koekenpan, vervelend meis dat je zo'n buikpijn hebt!

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hi dames!

Koekenpan: gatver wat balen zeg. Misschien heeft er inderdaad toch wat gezeten gezien je zo laat pas ong werd en t zo zwaar is.

Mama: woow wat een buik! 124 cm, ik vond mijn buik met 111 al flink haha.

All; vandaag hebben we een fotoshoot gehad! De bewerkte foto's krijgen we over ongeveer 3 weken, maar de heeft 4 fotootjes als voorproef geplaatst, heb ze in m'n album gezet!

3. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Dankjewel dames :D ahah hij s echt groot en ik moet nog 7 weken hihi. Is.zien.op hoeveel cm we dan zitten.

@koekenpan; wat balen zeg.. Ook dat je zo buikpijnn hebt! :(

@jeans; wat een gave fotos ze.zijn echt heeeeeeel mooi. Vooral doe 1e vind ik bijzonder mooi :)

4. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    @koekenpan: balen zeg! had echt hoop! wel echt raar van die testen! valse hoop is niks...!

@ jeans: fijn dat het goed is!

@ mamavan m: ik werk op een kinderdagverblijf. De hele dag door wel bezig eigenlijk....laatste weekje! Wat een gave buik!

Hier alles goed! gelukkig! geen vocht meer verloren!

vandaag de box in elkaar gezet. En we hebben een nieuwe auto! althans, nieuw voor ons! Weer een zorg minder!
    Morgen even lekker naar ikea. Mn vriendje is heerlijk aan het koken, echt een weekend gevoel... zo fijn! strax heb ik heeeeeeeel lang weekend!

5. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    ik heb mn buik ook gemeten. omtrek is nu 100 cm!

6. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sari: wat leuk meid! fijn dat alles goed is! :D

@koekenpan: wat balen zeg dat je zoveel buikpijn hebt! hopelijk gaat het snel beter.

@mamavanm: wow wat een mooie buik heb jij zeg!!

@jeans: mooie foto's! Leuk bedacht ook met die tekst!

@babyflower: mooi dat het weer beter gaat! Leuk een nieuwe auto! een gezins auto?

@all: hier geen bloed meer gespot. Heb wel last van veel witverlies (sorry) maar weet eigenlijk niet of ik dat normaal ook heb.
    Oh en ik had vanmorgen zo een trek in biefstuk! ik MOET biefstuk eten! Vanavond ben ik alleen met eten en ik ga mezelf even mini verwennen! We hebben een mini plaatje, en ik heb dus biefstuk gekocht, kaas, ananas, spek, komkommer en kaas. En dat ga ik lekker voor de tv bakken met greys anatomy op! ;) haha... Mijn man moest wel lachen toen hij dat hoorde, maar hij weet dat ik wat slecht in me vel zit dus wenste me veel plezier :)

of ik kan twilight gaan kijken...... of toch maar greys..... ben er nog niet uit.

7. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @koekenpan: jammer, dat had ik niet gehoopt voor je...

@sari: wat fijn dat alles er goed uitzag!!!!

@jackiest: best wel een mooie foto toch?

@mamavanm: mooie buik al hé

@Kowalski: een mooie avond toegewenst!!!

8. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij/zij was trouwens ongeveer 1,75 cm.

9. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@sari wat fijn dat alles goed was en het hartje klopt, lekker gevoel lijkt me dat :)
    @babyflower goed dat je niks meer hebt verloren en dat het beter gaat?
    genietse van het weekend.

@koekepan heeft het nou toch echt doorgezet dan?

@kowalski uhhhh ga eens een test doen??? denk toch dat je zwanger bent hoor. Ik zou eerst twilight kijken en dan grey of anderesom hahahha

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Koekenpan.. Wat vervelend voor je meid :( sterkte!

Sari, wat fijn dat je echo goed was! Wij mogen over een weekje!

Jeansflower, wat een prachtige foto's!! Ik wil ook graag een shoot doen!

Kowalski, ik heb nog hoop voor je hoor! Ik verlies ook meer slijm nu ik zwanger ben.. Geniet van je verwen avondje! Hoop dat je je daardoor beter voelt!

@hier
    De misselijkheid begint een beetje te komen.. Vooral overdag heb ik toaal nergens trek in en geen honger. Dan eet ik toch wat en heb ik tijdens het eten en vlak erna geen last meer van misselijkheid. Dus eigenlijk moet ik gewoon regelmatig wat blijven eten, maar dat valt niet mee als je geen trek hebt om eraan te beginnen.. Met drinken heb ik dit ook. koffie moet ik helemaal niet aan denken nu! Maar zolang ik nog niet boven de w.c. Hang hoor je mij niet klagen hoor! Al lang blij dat ik nu iets voel. Ook echt wel sneller moe en nog steeds hele opgezette buik :) kan niet wachten tot volgende week!

11. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @koekenpan Grr...dat is enorm balen...normaal ben je erg regelmatig en je had een licht positieve test...zal dit dan een vmk zijn? Dikke knuffel!

@Babyflower Wat fijn dat alles goed is! Dat zal vast even schrikken zijn geweest!
    Dus een grotere auto en de box al klaar! Goed bezig!

@Sari Wat fijn dat het hartje klopt! Lekker genieten!

@MamaVanM1 Wow...wat een mooie buik!!

@Schoesje...dat was ook mijn idee haha...hup testen Kowalski

@Hier....rustig aan...controle gehad...stond binnen 5 minuten weer buiten...met dikke pech en het was dood :( Tjah...vertel me iets nieuws dacht ik!
    Ik ben de afgelopen dagen huilerig, emo en de andere moment voel ik me fantastisch...hoop dat dat een zwangerschap betekend! ;)

12. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi dames! :)

Ik weet eigenlijk niet hoe lang mijn LF duurt. Ik dacht altijd 14 dagen... Maar mijn cyclus is nog nooit langer dan 30 dagen geweest, dus ik weet het niet. Misschien duurt mijn LH piek wel langer of heb ik twee keer een LH piek. Normaal testte ik door tot ik mijn twee knallers had en dan stopte ik. Nu vanwege lage temp doorgetest en daarna weer positieve testen. ;) We zullen het allemaal wel zien... Laat mijn NOD voor nu op 2 september en hou er rekening mee dat het later zou kunnen zijn. ;)

Neeeee! Balen. :( Digihug!

Wat goed! :D Dat kan wel eens een heel goed teken zijn. Laten we het hopen. ;)

:( Nog een dikkere knuffel voor jou!

Ik denk dat je knaller nog moet komen. ;)

Ahw, wat lief! :)

Wat fijn zeg! :) Lijkt me inderdaad heel bijzonder. ;)

Mooi buikje hoor. :D

Ik ga zo even in je album kijken. :)

Spannend hoor. Bij mijn collega was er geen biefstuk veilig toen ze zwanger was, haha! :p

Niet fijn, maar wat je zegt, het kan erger. ;) Hopelijk is de misselijkheid snel weer weg. :)

Ik duim voor je. ;)

@Hier
    Vandaag weer gewerkt. :) Was weer een drukke dag. Oppassen gisteren was leuk, de kinderen van mijn collega vonden het geweldig. Ze wisten niet hoe snel ze mama de deur uit moesten werken. ;) Daarna nog even gezellig blijven hangen bij mijn collega en haar man, gingen uiteindelijk erg laat weg (half 1). En we hebben daarna ook nog gezellig gedaan, sliep dus pas na half 2 en de wekker ging rond half 8. Ben nu dus erg moe. Vanavond maar even een relaxavond op de bank. :p Mijn ovu test van net was alweer positief. Snap er even niks meer van, maar ik ga er van uit dat mijn ei op CD19 of CD20 is geweest gezien mijn tempkaartje. Willen jullie even meekijken en je mening geven?

My Ovulation Chart

13. SchoesjeR

@ndnk, ik las het toen wat er bij jullie gebeurt was vreselijk meid.
    Wel knap dat jullie het weer proberen zonder erover na bij na te denken en niet er mee bezig zijn.

Ja hup testen toch?
    Ik hoop het ook voor je dat je zwanger bent meid :)

14. SchoesjeR

@koekepan sorry las het nu net terug, oooo balen meid is gewoon KUT sorry voor me taal.
    rustig aan knuf

15. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    MRCD, als je temp morgen nog zo hoog is denk ik dat je ei inderdaad geweest is! Dan zal FF ook een kruis zetten waarschijnlijk. Wel gek dat je ovutesten zo lang positief blijven zeg!

16. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    @cupcake, hier ook geen honger, en bij vlagen misselijk, maar dat ben ik al vanaf mn eisprong??:( (weird)
    Had van de week gekookt, en toen het klaar was had ik geen trek meer, toch mezelf gedwongen te eten.
    Ben in 4 dagen 1,6 kg afgevallen:$ van 72,5 naar 70,9 vanmorgen :$

17. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    ook voel ik af en toe krampjes, doodeng vind ik dat!!
    probeer me er niet te veel op te focussen, en ben lekker ijverig aan het gamen :D

18. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Volgende nod is 24/9 ongeveer

19. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -Kowalski (27 jaar), ronde 7, 2e kindje, NOD 24 Augustus
    -Madera (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 29 Augustus
    -MRCD (26 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 2 September
    -Debbi86 (26 jaar), ronde 8, 1e kindje, NOD 3 September
    -SchoesjeR (27 jaar), ronde 8, 1e kindje, NOD 7 September
    -Keef85 (28 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 13 September
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 8, 1e kindje, NOD 24 September
    -Erminea (31 jaar), ronde 11, 1e kindje, NOD eind September

Zwanger!
    Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 19 September
    MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Babyflower (27 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 13 november
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 14 November
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 22 november
    Sari: (28 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 31 Maart 2014
    Cupcake88 (24 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 April 2014
    Sorarocks (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 30 April 2014

1 Vlindertje* NdNk

Afspraken/Echo's
    Augustus
    26: JackieSt: herkansing 3D pretecho
    28: Jeansflower: afspraak vk, MamavanM1: afspraak vk
    29: Femmes82: afspraak vk
    30: Babyflower: Extra echo, Cupcake: 1e echo (gyn), Jeansflower: Extra groei echo

September:
    2: Kaatje87: controle vk en 30 weken echo
    4: Sari: intake vk, Tralalala: controle vk en 30 weken echo
    9: JackieSt: controle vk
    11: Sari: termijnecho
    19: Sorarocks: 1e afspraak vk

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja, dat is zeker eng meid! Maarja het hoort erbij.. Heb het nog steeds :)
    Lekker afleiding zoeken helpt!

Deel Deze Pagina