Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nouuu, ik heb 20 weken echo gehad.

En en en .. alles was goed :D, ben helemaal blij. Het is nog steeds een jochie, haha! :p goed gegroeid, alles metingen klopte met hoever ik ben dus al met al een gezond ventje ;).

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Helemaal super! :)

3. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helemaal super! gefeliciteerd!

4. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @MamavaneenM1 Jaaa wat leuk!!! En wat mooi om te lezen dat HIJ helemaal gezond is!

@Kowalski Wat vreemd...eerst een spontane zwangerschap en nu dit...Gelukkig maar dat er een stappenplan gemaakt is en dat je nu weet wat je kan verwachten!

@koekenpan Hmm...bijzonder...mijn laatste menstruatie was ook zo vaag...opeens veel eerder, veel bruin en nauwelijks bloed...goed dat je volgende maand even gaat checken bij de dokter...Hoe voel je je verder dan?

@Jackie Pretecho!! Leuk!! Hoop die ook te mogen doen..:D

@Babyflower...indeeed...mag ik daar nog aan toevoegen dat het begrip zo hoog is in dit forum voor elkaar...ook als mensen voor een periode afwezig zijn :)
    Jij maakt daar ook deel vanuit babyflower ;)

@Jeans Morgen dus weer?! Leuk!

@Hier Ik heb me toch een rotnacht gehad :).....veel krampen, steken, misselijk, beetje overgegeven...daarna nog steeds krampen en steken, trillen, warm en koud...Ik dacht nou dit was het dan, nu ben ik onze baby verloren :(
    Vanmorgen gelijk checken op wc, was gisteren zoooo moe, niets te zien...wel diarree...twee keer heen geweest vandaag ;)
    Dat was echt even schrikken...buiten het moe zijn en pijnlijke borsten, merk ik dat mijn buik minder opgezwollen is en weer dunner word...Wordt een beetje gek van die onzekerheid...

5. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    jaaa fijn zeg!!! mooie echo waarbij alles erop en eraan zit :D

he ndnk wat vervelend....misschien gewoon een buikgriepje? Doe lekker rustig aan!

bij mezelf: ja het is wel gewoon een menstruatie hoor, maar minder hevig dan ik gewend ben. Ach er maar van "genieten". Heb wel buikkrampen en helder rood bloed, maar geen stolsels enzo als normaal. Nu wel een minitampon in gedaan, want ik haat maandverband!! Maar tampons vind ik niet fijn bij te weinig bloed. Ach ja....eerlijk gezegd ben ik gewoon in een rotstemming, strontchagrijnig, denk alleen maar negatief. Dat er iets mis is met mn lichaam en dat het jaren gaat duren voor we een kindje mogen krijgen. En dan waren we pas in ronde 4 :). Mag van mezelf niet zo zeuren, er zijn mensen die het slechter hebben.

maar bleg!!!

6. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo alles bijgelezen!
    Ik vind het ook echt een hele leuke groep hier!

Koekenpan wat balen! Het komt wel goed :D

Liesje al getest?

Wat fijn dat alles goed is mamavanm1

En de pretecho!

7. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Koekenpan....Dat gevoel is ook gewoon heel rot!! Je gaat inderdaad twijfelen aan je lichaam!! Gebruik je ovulatie testen of niet?

8. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ja afgelopen maand wel. Die was heel duidelijk. Baal ook een beetje ervan dat we alleen de weekenden hebben. Mn vriend heeft gezegd dat ie best eens door de weeks naar huis wil komen als ik in mn vruchtbare dagen zit. Dat zou wel fijn zijn. Hebben we net wat meer kans.

9. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    schitterend! hoe gaat dat zo'n 20 weken echo? duurt dat veel langer of anders? gaan ze zo stapsgewijs elk orgaan nog eens over? kijk enorm uit naar wanneer het aan mijn toer is, ga dan hopelijk wat gerustgesteld zijn

ik wil dan ook meedoen aan de dieetclub, zal sowieso nodig zijn bij mij!

@ndnk: niet fijn zo'n nacht, snap best dat je je zorgen maakt, maar het hoeft niet een impact te hebben op je kindje... had je iets verkeerds gegeten of zo?

@kowalski: ja meid, het was nog maar ronde 4 en als je maar de WE tot jullie beschikking hebben...als je een pos ovutest hebt gewoon ventje laten afkomen hé

10. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ik zou het ecnt niet weten! Vandaag voel ik me prima, geen bloedverlies gehad, geen krampen, alleen moe en last van borsten....en twee keer diarree....de pijn zat ook wel meer rond mijn maag dacht ik en niet echt beneden...
    Heb ook maar weer getest...test is knalpositief...dat heeft me wel een beetje gerustgesteld! ;)

11. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eda: wat bedoel je met WE? Ik en mijn man?

12. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik denk dat Eda jou en Koekenpan door elkaar haalt. ;)

13. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allen... zit even op m'n telefoon mee te lezen.. ga straks als ik thuis ben even op alles reageren, ben nog enigszins hard aan het werk! ;)

Tot straks!

14. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Hoi Allemaal!!!! *zwaait heel voorzichtig*
    Tijdje niet hier geweest...

Ndnk: had ik jou nou al gefeliciteerd?
    nou, gewoon nog een keer! TOP MEID!!!
    Ben blij voor je!!

voor de anderen: balen dat het deze ronde weer niet is gelukt...
    Ik ga deze maand ook weer een nutteloze ronde in...
    Precies rond (berekende) ovulatie op familieweekend in een caravan...
    Dus gaat m niet worden vrees ik ;)

verder moest ik echt onwijssss veel bijlezen en dat is niet helemaal gelukt, want ik zit op mijn werk haha!

Gister wel even gelachen, de dierenarts kwam voor mijn paardje.
    Die moest gescand worden op dracht.

En ja hoor! IN 1 KEER DRACHTIG!!
    Zet ik de scan op facebook, kreeg ik gelijk belletjes en whatsappjes met: gefeliciteerd, wat leuk, zwanger?
    hahaha!
    In mijn enthousiasme helaas wat onduidelijk erop gezet :p
    Paardje moet 11 maanden, dus ik hoop haar snel te vergezellen, samen zwangeren..
    Paardje is alweer bijna 9 jaar in mijn bezit... dus best een band!

Vandaag trouwens nog een mini-feestje: 3 jaar samen met mijn liefje!!!

15. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    @kowalski:
    Jeetje meid, wat een verhaal...
    Hopelijk is het snel raak... Stom hoe dat kan na de eerste he?
    gelukkig niet voor niets naar het ziekenhuis gegaan...

Virtuele knuffel voor jou *huggggg*

16. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Kowalski, wat kan het raar gaan zeg na een eerste! Maar het stappenplan is iig heel duidelijk! Hoop dat je snel zwanger bent meis!

@Babyflower, fijne vakantie! Geniet er lekker van!

@NdNk, vervelend dat je vannacht zo beroerd was! Denk dat het gewoon een buikgriepje is of dat je misschien iets verkeerd gegeten hebt. Maar ik snap je zorgen wel hoor!
    Fijn dat de positieve test je weer een beetje gerustgesteld heeft!

@MamavanM1, fijn dat alles goed is met de kleine knul! :)

Ik vind dit trouwens ook een hele leuke groep!

17. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wil allereerst zeggen dat ik dit ook heel gezellig vindt, gezellig kletsen met z'n allen..

@ndnk: irritant dat je zo beroerd was! wat misschien kan helpen is een kopje kamille thee...dat kalmeert ontzettend en mag je gewoon drinken tijdens zwangerschap..

@babyflower: fijne vakantie! ga je naar de zon?

@all: hier nog geen menstruatie... om teleurstelling te voorkomen ga ik pas vrijdag of zaterdag testen... eerst kijken of het niet toch begint... spannend..vandaag weer gewerkt na 5 dagen vrij..wat ben ik moe zeg! weer even wennen!

18. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    wat fijn! heerlijk als alles goed is! geniet er maar lekker van!!

19. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend

leuk pretecho! natuurlijk zit alles dan nog goed!

20. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    ndnk wat vervelend dat je zo'n slechte nacht gehad hebt.
    het klinkt als een buikgriep inderdaad.
    Als je he tniet vertrouwd gewoon de dokter bellen ;)

Deel Deze Pagina