@MamavanM1, bedankt voor de tips meis! En lopen doe ik ook wel, kleine stukjes. De hond moet immers ook naar buiten! Maar loop echt als een oude vrouw! Ik laat straks wel ff weten wat ze zeiden.. @Babyflower, ja idd, zeiden m'n moeder en m'n man ook, dat ik aan mezelf en de baby moest denken! Nu al de kruidnoten bij de Kruidvat! Jeetje steeds vroeger! Het is nog geen September
@MamavanM1, je hebt gelijk. Ik heb zwangerschaps ischias! Kun je idd niet heel veel aan doen zei de vk. Ik heb oefeningen meegekregen en als dat niet gaat helpen of het wordt erger dan moet ik naar een bekkentherapeut..
Goedemiddag allemaal, Wat weer een heerlijke dag! Weinig zin hier om wat te doen...heb wel zwangerschapstesten opgehaald Dat dan weer wel.. @Kaatje...bah wat vervelend, auwe....goed grenzen aangeven hoor mbt je werk...Hoop dat het gauw weer beter gaat en de pijn wegtrekt. @Babyflowers...hahaha....jammer dan weer van die smaakverandering...Ik vind die maltesers zo lekker... @Kowalski Wat een prachtige jonge dame! Slagharen was leuk zo te zien @Leetje....dat is even geleden, wat leuk dat je even weer komt kijken! Wat heftig allemaal wat er nu bij jullie gebeurd...Hoop dat er snel mogelijk goed nieuws is voor je... @Jackie ik had in jouw situatue niet weggegaan...risico was mij te groot...bij annuleringsverzekering dan goed kijken of je wel je geld terug krijgt en in watvoor gevallen... @Femmes Dankje ten eerste Dus op hoogniveau geslapen? Haha en gefeliciteerd nog met jullie huwelijk! Sorry als ik iemand vergeten ben!
@ Kaatje: gatsie wat balen. Rustig aan doen en goed luisteren naar je lijf (makkelijker gezegd dan gedaan) @ NdnK: dank je wel. Ja op heel hoog niveau geslapen. Afgelopen nacht wel wat rustiger dan de nacht ervoor. Ik werd steeds wakker om te draaien omdat ik anders bang was uit bed te vallen of dat het bed door de kratten heen zou zakken. Heel logisch. Vannacht nog wel een schattig moment mee gemaakt. Ik moest er even uit om naar de wc te gaan. Ben ik bij de badkamer. Hoor ik ineens ml vanuit de slaapkamer: "wat ga je doen? Alles goed?" Later in bed ook weer een paar keer die vraag gehad. Hij is er steeds meer mee bezig dat de kleine op kort termijn kan gaan komen
Dames zit helemaal te huilen hier....heb de test gedaan...gevoel...net zoals de eerste zwangerschap en hij is gewoon positief
Ik durf het bijna niet te geloven! Eerst maar deze week afwachten....geen idee waar ik ben in de cyclus...volgens mij zit ik nog voor nod denk ik...misschien ben ik wel net 3 weken...of kan dat niet? Oh dear misschien toch niet zo handig de we zullen wel zien houding
@NdNk, haha nee misschien idd niet heel handig! Weet je nog wanneer je laatste menstruatie was? Denk iig wel dat je verder bent dan 3 weken hoor.. Heb je in je eentje getest? Of samen met je vriend/man?? Whaaa vind het echt helemaal leuk voor jullie!
@ NdnK: Wat super! GEFELICITEERD!!!! Hier ook kippenvel bij het lezen van je berichtje. Wat fijn en goed dat het zo snel weer raak is en dat het voor 9 maanden mag blijven plakken.
Dank voor jullie reacties....ben werkelijk waar helemaal de kluts kwijt... Laatste menstruatie was heel vaag, want die duurde wel twee weken...maar echt vloeien deed ik pas eind juli of begin augustus maar heb geen idee....weet alleen wanneer ik ongeveer mijn eisprong moet hebben gehad en wanneer we gemeenschap hebben gehad
Ik heb alleen getest trouwens...hij wou eigenlijk niet dat ik testen ging halen, bang denk ik voor een teleurstelling voor mij...