Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Gefeliciteerd ndnk,:$ wow dat is een verrassing he ;)
    misschien moeten we allemaal wel zo denken als jou van goh we zien wel hahaha...en zijn we allemaal zo zwanger

@kaatje fijn dat je even geweest bent he, wel vervelend doe je rustig aan digi knuf.

Hier loopt mijn ovutest af zie bijna geen streepje meer, had 2 dagen een positest en we hebben het fiks gezellig gehad. wel grappig dat mijn ei precies kwam zoals voorspelt was als mijn banner en app. #trotsopmijnlichaam.
    nou test ik niet meer hoor het was eenmalig deze maand alleen, zo ben je er toch weer meer mee bezig en dat wilde ik(we) niet.
    Ook ben ik voorlopig niet online en zal even niet meer reageren ivm verstand toch weer op nul gaan zetten op baby gebeid. het ging zo goed namelijk.
    Ik word gek in mijn omgeving van de zwangere dames :( en ook dit gezellige groepje komen er steeds meer bij en wij helaas nog niet en de moed zakt even in mijn schoenen al een tijdje.

thanks meiden voor alle advies en mee kieken op mijn testjes en de gezelligheid.

liefs x en knuf R

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goede avond dames! :)

Ik kan niet alles teruglezen, want heb het deze week erg druk. Ben nu ook heel moe. Bah!

@Ndnk
    Gefeliciteerd! :) Hopelijk een plakbeeb. :D

@Schoesje
    Dikke knuffel en hopelijk voel je, je snel weer beter

@Hier
    Ik ben moe! Niet normaal. Ik plof zo lekker op de bank en ga lekker tv kijken met VL en daarna lekker vroeg slapen. ;) Verder heb ik het erg druk deze week. Ik werk veel, woensdag een zakelijk event in Maastricht wat ik bij moet wonen, heb er eigenlijk wel zin in. Even weg van kantoor en met de directeur op pad. :p Vrijdagavond vier ik mijn verjaardag voor vrienden, dus dat zal een gezellige boel worden. En uiteraard vergt dat woensdag/donderdag en vrijdag voorbereidingen (na werk). We zijn altijd van de hapjes maken, dus dat is leuk! Dan zaterdag uitslapen en de hele dag hapjes maken voor zondag, want dan vier ik mijn verjaardag voor familie en collega's. :D Gezellige drukte dus hier. Ik ben deze ronde helemaal niet bezig zo bezig met het detecteren van symptomen e.d. Het wachten valt me 100% mee! En ik moet zeggen, dat geeft een hoop rust. Heerlijk! :) Als ik me zondag net zo voel als nu, dan wil ik pas op NOD of na NOD testen. Als ik toch wat ongeduldiger word, dan ga ik op zijn vroegst pas op zondag testen. ;) Ik wens jullie een fijne avond dames.

3. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Schoesje: ik hoop dat t klussen deze ronde gewerkt heeft en je je snel kunt voegen bij t roze/blauwe lijstje :)

Succes met wachten.... Xx!

4. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ndnk: GEFELICITEERD!! Wat gaaf zo onverwacht een mooie positieve test!!

5. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    @schoesjer ik snap je echt helemaal. Hoop je gauw zwanger en blij terug te zien!

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @SchoesjeR, Ik snap je ook helemaal meis! Hoop dat we je snel zwanger terug zien! Ik ga keihard duimen voor je!! Knuffel!!

@NdNk, snap ik, daarom zei ik het ook! :) Als je er aan toe bent hoor ik het wel!

7. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ndnk: wow wat fantastisch!!! :D gefeliciteerd!

@schoes: succes gewenst, ik hoop dat je genoeg geklust heb en dat deze maand jou maand word :)

@all: rare menstruatie hier. gister ochtend bloed, daarna niets meer en in de avond bruin bloed.... vandaag paar veegjes bloed, maar verder niets meer.... Morgen moet ik weer de eerste clomid slikken, maar doe voor de zekerheid nog een test, clomid en een zwangerschap gaan niet echt samen geloof ik dus toch maar even checken...

8. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Kowalski: beter even goed checken inderdaad!

9. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kowalski, hoop het zo voor je!!

@hier, nog even mn testje van gisterochtend :D

10. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Phoe ik heb me toch een kramp vanavond...zou dat van mijn ei zijn? Hebben jullie dat wel eens?

11. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    @ ndnk; super! kippevel! gefeliciteerd!

@ erminea; veel plezier!

12. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Ndnk gefeliciteerd!!!!
    Ik ben hier ook ff minder....heb me weleens beter gevoeld, dus ff rustig aan doen

13. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Erminea: ik voelde m'n ei altijd door bizarre pijn links of rechts rond m'n eisprong, soms zo erg dat lopen gewoon pijn deed!

Dus ja.. Dat kan!

14. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ndnk wat super!!! Ben zooooooooo blij voor jullie!!!

@Erminea veel plezier!

@schoesje knuffel en ik hoop dat jij en @koekenpan over een paar weken ook op het lijstje staan.
    Net als de rest natuurlijk.

Hier: gister doodop! Lag om 20:55 in bed.
    Vandaag met mijn moeder en zusje sushi gegeten. Het viel me mee wat ik allemaal kon eten. Veel warme gerechtjes en met komkommer en surimi. Lekker!
    Daarna bios geweest grown ups 2. Echt een leuke film.
    Mijn moeders beste vriendin, haar dochter is nu 8 weken zwanger. Zo grappig. Ze heeft er al 1 van bijna een jaar (begin sept).
    Ik ga lekker slapen. Truste!

15. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Dank voor de felicitaties...vind het super natuurlijk, maar ook een beetje rot voor de dames onder ons die al wat langer bezig zijn...ik hoop oprecht dat ieder in dit topic binnenkort zwanger mag zijn...

Ik hoop vooral op het kunnen voldragen van een zwangerschap van een gezonde baby! Wat zullen die eerste echo's extra spannend en beladen zijn...;)

@Kowalski, dan zou ik idd even testen...

@koekenpan Dikke digitale knuffel! Hoop dat je je snel weer beter voelt!

@Erminea....euh....zou jij niet? Hup jij...:p

@SoraSocks..eej...bekende test :D Hihi...ik had de test trouwens fout gedaan...je moet hem in een straal houden een 5 sec of 20 sec in wat je opgevangen hebt...ik had het opgevangen, maar 5 sec. het staafje erin gehouden...:)

16. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja bijna, ff film afkijken ;)

17. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Schoesje; ik hoop dat je het even van je af kan zetten. En en en we hopen je natuurlijk zwanger terug te zien straks!!! :) ik duim voor je meid.

Koekenpan; voor jou geld t zelfde, duurt veel te lang allemaal of niet.. Probeer t van je af te zetten, lekker andere dingen doen!! Ja lekker makkelijk zeggen ik weet 't. :)

Kowalski; Oeeh, das een beetje een rare ja. Idd testen, misschien is 't stiekem toch raak. Want volgens mij ben je het normaal vrij hevig of niet? in elk geval niet zoooo weinig.

@ndnk; Wauw, vind t echt super hoe je het hebt gedaan deze maand.. even lekker niks en je ziet wel wanneer je gaat testen. Ben echt heeeel blij voor jullie, het is je echt gegund! (iedereen trouwens)

@Erminea; dat zal vast en zeker je ei zijn, kan best even pijn doen. CHOP CHOP naar boven jullie :D

@all; ik weet dat ik t eigenlijk niet mag zeggen, maar begin t nu wel een beetje zat te worden.:) Ik heb al 2 nachten op de bank geslapen, aangezien ik niet eens in slaap kom/kwam in bed. En manlief die met zn knieen in mn buik en rug zit.. bah. Voel me soms ook niet helemaal lekker. Af en toe een beetje misselijk, beetje duizelig. Last van mn buik, beetje hard elke keer, het gevoel alsof ik gewichten onderin heb liggen, momenten van de dag vaak naar de wc, als ik net ben geweest, ga ik zitten, kan ik weer.
    vanmiddag toen ik even naar de hema fietste moet ik continu plassen als ik op het zadel zit. :p hihi, niet erg hoor, maar wel irritant.
    En het viel me gister ineens op dat baby iets minder actief is. Gistermiddag en zetje niks of iets heel miniscuuls gevoelt, vandaag wel meer maar niet zo veel als vorige week en de rest van de weken. Zal wel goed zitten hoor, maar 't viel me op. Woensdag naar de vk dus zal t dan wel aankaarten. :) Zooo dram modus gaat weer uit, en we gaan vrolijk verder :D

18. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja heb ik ook, erge steken onderin mn buik

19. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het icoontje knippert werkt het toch? En je mag het er max 20 sec inhouden ;) ik deed ong 10

20. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nouhou mijn ei komt pas morgen denk ik :) vervelend hoor...moet ik vanavond weer. :D

Deel Deze Pagina