Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

@MamaVanM1 Dankje...die nuchtere houding in het begin....wie weet ;)
    Maar ben heel blij dat na een curettage mij lichaam het zo snel weer oppakt...nu nog hopen op een goede celdeling en een gezond kindje!
    Wat zullen die echo's spannend worden...wil er nu nog helemaal niet aan denken..;)
    En ik snap dat je er best even zat van bent haha...maar jeetje ik wou dat ik half zo ver was als jij :p

@SoraSocks....oh okay, dank voor je uitleg! :D

@Erminea He wat vervelend nou :p

2. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Erminea: heel vervelend. Veel plezier dan maar weer vanavond;)

@ Buik: Nu alweer ruim 8 maanden en dus weer tijd voor (misschien wel de laatste) buikfoto. @ MamavanM1: Ik ging eerst heel hard, maar nu niet meer en ga je denk ik niet meer inhalen;)

Bijgevoegde bestanden:

3. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @ndnk; Ja, is denk ik alleen maar goed geweest. :) Heeft je lichaam inderdaad weer snel opgepakt, wel heel fijn. Nog even in die nuchtere stand door blijven draven en dan hoop ik voor je dat die eerste paar maanden gauw voorbij zijn. Je moet maar zo denken, de 1e maand zit er al op :)
    Hihi, ja kan ik me voorstellen. Vind t aan de ene kant niet erg hoor, maar ja nu komen alle ongemakjes tegelijk, en dochterlief loopt hier ook nog rond en die kan soms behoorlijk stout zijn ;). is wel extra zwaar maar het houd me wel bezig!!

@Femmes; Waauw al hard gegroeid!! ;) moooi. haha nou wees blij, het is heel leuk hoor zo'n dikke buik, maar het striae spat er aan alle kanten af :(:p:D.. en ik ben blij dat het nog zomer is, want anders had ik mn schoenen niet fatsoenlijk dicht kunnen doen. Ik kan M bijna geen kus meer geven in bed, doet best pijn die dikke buik tegen haar bedrand. Kan dus ook wel vervelend zijn ;)
    Maarja, 't is voor een goed doel. Nog heel eventjes en dan heb je je kindje al, en ik hoop ik ook!!

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal,

Wat is er weer lekker veel gekletst. :) Ik ben nog steeds super blij voor je NdNk. Ik kan me voorstellen dat de eerste echo's nu extra spannend zijn. Hopelijk vliegen de eerste 12 weken om!

@Femmes: mooie buik hoor!

@Schoesje & Koekenpan: Knuf voor jullie! Hoop dat jullie snel aan kunnen sluiten in het roze rijtje.

@MamavanM1: kan me voorstellen dat je het aardig zat bent maar laat de kleine man nog maar een paar weekjes zitten. Ik ga trouwens ook voor een weekend bevalling. ;) Mijn vriend werkt als zelfstandige in de bouw en begint in september aan een groot project. Hij kan dan ook niet makkelijk vrij nemen.

Gisteren zijn we voor de herkansing geweest. Maar helaas werkte ons meisje weer niet mee. Ze ligt constant met haar armpjes voor haar gezicht en ook de navelstreng lag dit keer in de weg. We hebben wel wat betere foto's dan de vorige keer. Hier een fotootje van haar gezichtje:

5. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jackie, ahh leuk zeg die foto!! dat wil ik ook zo graag!!!

@ndnk, yw ;) en anders doe je er volgende week ofzo nog 1? ik wil er volgende week nog 1 doen, zodat ik fotos heb van 1-2, 2-3 en 3+. Vind het prachtig om te zien!
    ik zal vast wel doordraven hoor! maar ik geef gewoon de schuld aan de hormonen :D

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hihi, dat deed ik ook hoor. Ik had alleen bij de tweede CB test al 3+ dus dat scheelde weer een test. :D

7. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Femmes....wow...wat een mooie buik! Misschien wel de laatste foto...wat een gek idee lijkt me dat!

@MamaVanM1 tjah...met al een meiske in huis wordt het wel drukker en lastiger natuurlijk!

@Jackie Ik hoop dat ik me een beetje kan beheersen en er ook van kan gaan genieten...tenslotte verdient ook dit kindje mij vertrouwen...
    weet je wat ik bijzonder vind...mocht alles goed gaan, dan zou ik nu ergens in mei uitgerekend zijn...en dit jaar had ik in mei mij eerste positieve test van de 1e zwangerschap...pff...ik moet er niets achter zoeken...

Komende 2 weken heb ik het druk op het werk en privé dus denk dat dat wel goed gaat komen....;):p

@SoraSocks...Je hebt gelijk haha...komt vast door hormonen :p Zelf wil ik niet te veel testen...het zou me alleen maar gestresster maken...sfraks blijft er 1-2 weken staan bijvoorbeeld....brrrr

8. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Mooie buik femmes!
    Jackie: jammer dat ze weer haar handjes voor haar gezicht hield.. Bij mij ook al 2 weken geleden :( maar toch een mooie foto zie ik!

Ndnk: ik snap dat t nu eng en spannend is. Ik zou geloof ik ook helemaal stijf staan. Dus vind het nog goed hoe je t doet!

Sorarocks; bij mij werd de KV dus niet donkerder.. Ben er dus toen mee gestopt om mezelf gek te maken haha. Ik had geen wekenindicator trouwens.

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    heb ik ook gedaan hoor meid!! heel fijn om je testen te zien oplopen!! ik had ze bij 3+5/4+3/5+3 gedaan en klopten allemaal!

10. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    @cupcake, oh gelukkig, mn moeder vind dat ik doorsla, maar ben dus echt niet de enige :)
    Zie dat jij ook meedoet met mvm, als het goed is komt ze bij mij volgende week langs en kan ik donderdag 5 september beginnen :)

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Mijn man had het liefst dat ik elke dag testte hahah maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan! Goed dat je ook mee gaan doen met MvM! Voor mij was die stap naar Pregnyl zo dichtbij, dat ik graag andere vrouwen wil helpen die niet dat geluk hadden.

Vind het wel heel spannend, vrijdag de echo!

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @MamavanM1, nou snap best dat je het zat begint te worden hoor! Nog ff volhouden meis!

@Femmes, jij bent echt mooi zwanger zeg!

@Jackie, wat een eigenwijsje zeg! haha! Maar je hebt toch een mooie foto! :)

@Cupcake, oh spannend vrijdag de 1e echo! Hoop dat je een mooi kloppend hartje ziet meis!

13. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Dank je wel Kaatje

14. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Pff nou, kom net weer uit het ziekenhuis. Ik voel ons mannetje sinds zondag een stuk minder.. en heb vanochtend toch maar even gebeld. Vond t wel wat lang duren.

Maar gelukkig wijst alles erop dat het goed zit, hoewel die op de echo geen moment bewogen heeft. Maar hij slikte wel en maakte ademhalingsbewegingen en dat was wel goed.

Ben eigenlijk nog niet helemaal gerustgesteld, zo stil dat ie lag.. vond t maar niks! Nu hopen dat ie weer volop gaat bewegen.

Heb n half uur aan de ctg gelegen, en ik had 1 keer een beste harde buik, en toen daalde zn hartslag tot 104 ofzo.. vond t best laag eigenlijk. maarja ze hebben er niks over gezegd dus t zal wel goed zijn ;)..

15. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    @ mama van m: goed dat je t ff hebt laten checken! Moeilijk om op andere te vertrouwen, als jou gevoel wat anders zegt. Heb ik ook met dat vocht verlies! Snap dat je er klaar mee bent. Ik zal ook blij zijn als ze gezond in mn armen ligt.

@ femmes: mooie foto!

@jackie; wat een droppie! wat n lief hoofdje!

nog twee dagen werken! En dan vijf maanden niet! joehoe!!

vrijdag een inwendige echo wat ik wel spannend vind...

16. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb bijgelezen en de helft vergeten :S
    Cupcake spannend!! Het is zo bijzonder.

Inwendige echo valt wel mee.

Dochter van mijn moeder's beste vriendin is ook zwanger.
    5 dagen later dan mij uitgeteld haha.

17. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Mamavanm1: wat goed dat je gegaan bent. Heel vervelend dat je intuïtie toch wat anders zegt. Gewoon even goed in de gaten houden hoor! En als je t nog niet vertrouwd gewoon weer gaan!!

Begin t hier ook zat te worden!

Babyflower: oow heerlijk zeg!! Ik moet nog 6 dagen werken :) :) kan niet wachten!
    Waarom een inwendige echo?

Sari: dat is toevallig zeg, wel heel leuk!

All: hebben jullie nog leuke cadeau ideeën tot 25 euro voor de kleine? Ben een online lijstje aan t maken voor mensen die erom vragen. Heb al wat leuke dingen staan maar wil m uiteraard verder uitbreiden

18. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Dat is toevallig!

19. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    hey allemaal,

@Sari...dat is toevallig, wat leuk!

@MamaVanM1. ...als jij er nog niet gerust op bent, zou ik weer heen gaan...stress is ook niks...en beter 10x voor niets dan 1x dat je dacgt, had ik maar!
    En anders gewoon bellen en vragen hie dat zit met hartslag, dat ie was gedaald, of dat gevolgen heeft voor eventuele latere stadia, etc.
    Je moet enorm brutaal zijn...die schijnen de halve wereld te hebben ;)

@Cupcake...1e echo is gewoon spannend! Maar.....ook erg leuk en heel bijzonder!

@Hier...ik val om van de slaap, om half 9 op het werk al...kan dat al zo vroeg? Dat had ik bij vorige zwangerschap niet...toen kwam dat pas na een week of 7...
    Ik weet nig steeds niet hoe ver ik ben...als ik goede cyclus van 30 dagen aan zou houden zou ik vrijdag of zaterdag pas 4 weken zijn...mn ovulatie moet ergens rond 14 augustus zijn geweest...:(

20. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helemaal niet gereageerd op jou mamavanm1
    Als je het niet vertrouwd gewoon weer gaan!

Ja superleuk. Het is bij haar de 2e.
    Haar oudste wordt 3/9 1 jaar.
    Ze hebben over de 1e 2 jaar gedaan en ze is na de bevalling niet meer aan de pil gegaan omdat ze er wel ongeveer 1,5/2 jaar tussen wouden. 1x zonder condoom en het was raak!

Deel Deze Pagina