Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kowalski: ahh balen zeg!

@sari123: hier nog geen bloed...wel wat krampjes, dus ben ergens bang dat ik toch ongi ga worden nog... we wachten rustig af... anders morgenochtend naar even een testje wagen!

2. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Kowalski Balen! Gelukkig ben je er verder wel positief onder!

@Liesje knap hoor dat je zo lang kan wachten met testen! Overtijd zijn ismeestal toch wel een teken...tenzij je zeer onregelmatig bent, net met de pil bent gestopt...etc. ;)

3. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @Jeans: haha je bent echt geen aansteller hoor.. Misschien een beetje, nee gekheid!! :D Er gaan mensen naar de dokter voor veel minder..
    En ik herken je zere ribben :O, heb ik ook wel ns last van. Niet continu maar af en toe een soort steek als t ware. Eigenlijk nu links, maar normaal ook rechts!

@Kowalski: Nee, balen. Maar nu al bloed, is eerder dan je banner aangeeft.

@Ndnk: Nou, hij beweegt wel goed en veel. Maar ik voel t alleen niet omdat de placenta zonodig aan de voorkant moet zitten :mad: Grrr, ahah heb liever dat ie me bont en blauw trapt. Dan weet ik zeker dat er nog leven in zit :D. Maarja, nu duurt t alleen wat langer voordat ik hem voel.
    En ik zou gewoon beginnen met schrijven hoor.
    Of doe het desnoods (als je t nog beetje 'eng' vind) op een klad, en dan schrijf je het als je de echo hebt gehad over. Weet niet wat er allemaal staat, maar dan hoef je niet te graven van wat je toen voelde wat er toen was enzovoort. (je geheugen zal niet meer optimaal zijn) ;)

@Liesje: Spannend zeg, ik hoop het voor je. Ik zeg ga nu naar de winkel en test, ahah! (ik hou van testen turen)

@all: Ben nu even bij mams met dochterlief en hondje (met verlatingsangst). Dus denk dat ik straks even naar de wibra/hema ofzo ga, even kijken voor maatje 50/56 voor jongens! Moet namelijk zn eerste pakje nog halen, voor na de bevalling. :)

4. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou volgens mij hoeft het niet meer..ontzettende kramp en veegde net volgens mij wat donkerdere afscheiding af...

5. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ooh neee, balen zeg !! Hooop dat t toch niet doorzet. Helaas kun je er niks tegen doen. Je hebt trouwens wel een hele mooie cyclus. :)

6. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij zet toch door helaas...meteen ook ontzettende krampen.. baal echt ontzettend... maar ja..nieuwe ronde, nieuwe kansen....

7. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Wat jammer Liesjeexx... :(

8. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    MamavanM1 wel even het pakje showen hoor als je iets gekocht hebt. :) Ik heb ook zo'n zin om te gaan shoppen als we het geslacht weten. Denk alleen niet dat ik iets in maat 50 koop... Ik was zelf 7,5 pond, mijn zus 8 pond en de 2 dochters van m'n zus waren ook ruim 8 pond. Allemaal grote babies dus... M'n nichtjes hebben maat 56 ongeveer 2 weken aan gehad.

9. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    de placenta ligt bij mij ook vooraan, ik voel dus ook nog niets...

jammer van de ongi's die doorgebroken zijn, niet leuk :(

10. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Liesje; wat balen dat je ongi bent geworden. Op na de volgende ronde.

@ Kowalski: wat bal. Ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je lichaam je in de steek laat. Hopelijk lukt het snel met de hulp die je gaat krijgen.

@ Kaatje: Ik ga natuurlijk voor de Joolz. Ik ben een grote Joolz fan.

@ NdnK: Lief dat je het vraagt. Met mij gaat het goed. Als het zo doorgaat heb ik straks een zwangerschap zonder klachten. Vandaag alweer 23 weken en alles gaat wel ineens meer vorm krijgen.
    Jij alweer wat opgeknapt?

@ Jeans: hoe was het vandaag bij de vk? Weet je al wat meer over de pijn bij je ribben?

Hopelijk heb ik iedereen gehad.

11. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @femmes: ik hoef vanavond pas om 19.15!

@liesje en kowalski: bah. Rood is niet mijn lievelingskleur :(

De rest reageer ik vanavond of morgen even op :)

12. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Liesje Nee wat jammer! Het zag er zo gunstig uit! Op naar de volgende ronde maar weer!

@MamavanM1 Ja dat snap ik ook wel weer haha...hoewel ik niet weet of dat bont en blauw wel lekker is haha
    Goede tip! Ik denk dat ik maar een kladje ga maken, als de echo dan goed is, dan kan ik het in het echie doen...alhoewel ik niets liever heb dan dat nu al te doen...*zucht* sinds wanneer ben ik zon twijfelkont...;)
    Voelt anders alsof ik er geen vertrouwen in heb, in ons kindje....oh dear...nog emo ook...;):p

@Femmes Helemaal top zeg! Ik weet dat mijn moeder van mij ook een makkelijke zwangerschap had...en jij krijgt ook een meisje...;) Zo ben ik ook al hier aan ht gissen wat het zal worden...hihi. Ik voel me verder weer prima, dankje!
    Alleen moe...tot nu toe ook voorbeeldig, maar het is nog maar kort he ;)

@Jackie Dat beloofd wat haha ;):D

@eda Vervelend idd....zeker als je rond een termijn bent dat je wat kan voelen, voel je niks :x

13. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @jeans Succes vanavond!

14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Kowalski en Liesje, aaah nee wat jammer zeg!

@Kinderwagen, bedankt voor jullie reacties! :)
    haha ja ik weet dat er een aantal Joolzfans zijn ;) Maar idd ga met beiden wel een stukje lopen in de winkel en dan zien we wel! :)

@Jeansflower, succes bij de vk!

@MamavanM1, ooh leuk shoppen voor de baby! Idd wel het pakje showen he :)

15. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Geweldig, vriend en moeder aan het verven....mn moeder weet nog niet dat ik zwanger ben...die zal zich wel afvragen waarom ik mij afzonder in andere ruimtes en deuren en ramen opengooi ;)

16. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Haha! Goed dat je je mond kan houden! Ik ben de dag dat ik positief testte, direct naar m'n ouders gegaan ;)

17. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad knap dat je je mond kan houden.. weet ook niet of ik dat zou kunnen... zou denk ik veel te blij zijn Haha

18. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jeansflower: hoe is t gegaan?

19. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    @all: ja kan echt wel zeggen dat ik zwaar baal.. had echt het idee dat het zover was..ook al 1,5 week last gehad van pijnlijke tepels..heb ik normaal nooit... en ik werd Gister niet ongesteld... en opeens begin vd middag voelde ik kramp opkomen en wist ik het al...eerst nog in de ontkenning, totdat ik begon te vloeien... baalde zo erg, kon wel janken, vond het ook echt een shit dag verder.. werkte niet echt lekker meer..echt zwaar saggo :(

Maar ja... we gaan weer een nieuwe maand in... kan er nu toch niks meer aan veranderen... Hebben jullie trouwens nog tips voor het zwanger raken, die jullie misschien geholpen hebben?

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @liesje: niet gek dat je ze baalt als je lichaam je ook van alles probeert wijs te maken... geen tips, de eerste keer niets gebruikt, gewoon gevrijd, ook niet getemperatuurd, de tweede keer zwanger met ovutest en eisprong ook wat met temperatuur in de gaten gehouden...
    hopelijk meer geluk de volgende ronde!

Deel Deze Pagina