Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Cupcake: wat fijn dat het aanslaat

@ Jackie: veel plezier met de verrassing en gefeliciteerd.

@ Babyflower: lekker genieten

@ NdnK: Natuurlijk ga ik alles showen hier. De enige plek waar het kan (dan bedoel ik vooral ook de meisjesdingen). Ik ben druk aan het haken: mandjes voor op de commode, slofjes enz. Mijn man is helemaal bang dat iemand in huis iets gaat vinden. Straks als de babykamer af is lekker inrichten en dan gewoon de deur op slot.

Fijne dag vandaag

2. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@kaatje wil je mijn leeftijd aanpassen naar 27 ben vandaag jarig. Lees morgen verder hier.
    Liefs

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @SchoesjeR, tuurlijk! :) Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag nog!

4. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -Erminea (31 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 25 Mei
    -Kowalski (27 jaar), ronde 4, 2e kindje, NOD 31 Mei
    -Keef85 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 31 Mei

-Debbi86 (26 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 4 Juni
    -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni

-Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Juni
    -SchoesjeR (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ± 14 Juni
    - Sari123 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 17 Juni
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 22 Juni
    -Liesjeexx (23 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ? Juni
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 19 September
    MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 november
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 November
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 22 november
    Simoontje123 (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 15 Januari
    NdNk (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 20 Januari

Afspraken/Echo's
    Mei:
    23: Jeansflower: controle afspraak vk
    24: Tralalala: controle afspraak vk
    27: JackieSt: controle afspraak vk
    28: Jeansflower: 20 weken echo, Kaatje87: controle afspraak vk

Juni:
    3: Babyflower: 20 weken echo, Kaatje87: geslachtsbepaling
    5: NdNk: afspraak vk echo
    6: Simoontje123: 1e echo, Eda: 20 weken echo, JackieSt: geslachtsbepaling
    17: Jeansflower: controle afspraak vk
    19: Femmes82: controle afspraak vk
    25: Kaatje87: 20 weken echo

Juli:
    1: JackieSt: 20 weken echo

5. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Schoesje.. Gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag! Ga je het nog vieren of wat leuks doen?

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Cupcake, foto staat in mn album ;)..

7. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Mooi beginnend buikje Kaatje!! Leuk om je buik te zien groeien zeker?? :D

Ik had als enige bijwerking van de Clomid dat m'n buik ging 'opblazen'.. Leek wel zwanger! Alleen dan ben je er niet zo blij mee :p

8. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    gelukkige verjaardag Schoesje!

9. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ schoesjeR: gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne avond nog!

@ Kaatje: Mooi buikje begin je te krijgen.

@ All: vandaag lekker geshopt en goed geslaagd. De kamer en wagen zijn besteld en komen in de tweede week van julie. Kon al wel eerder, maar vanaf 5 juli heb ik zomervakantie (superlang verlof dus), net zo makkelijk met bezorgen. Zoals beloofd (aan NdnK) zal ik het even showen.

De Joolz day antraciet. Nu mooie aanbieding. Naast de tas en het autostoeltje, kreeg je er nu ook de voetenzak a 99,- bij:)
    Joolz Day Antraciet Met Zilver Frame 2013 | Joolz Day 2013 + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump

Het kamertje
    Ledikant - Commode - Hanglegkast Provence | TWF | Baby-Dump

We hebben gelijk twee sets lakentjes en dekentjes gehaald voor het wiegje en twee dezelfde sets voor het ledikantje (kan ik hier wel laten zien). We combineren dan de ene kleur met de andere. Dus:
    Briljant Laken Stip Grijs 75 x 100 cm | Briljant Bedtextiel | Baby-Dump
    met
    Jollein Deken Fuchsia 75 x 100 cm | Jollein Bedtextiel | Baby-Dump
    en
    Briljant Laken Stip Fuchsia 75 x 100 cm | Briljant Bedtextiel | Baby-Dump
    met
    Jollein Deken Antraciet 75 x 100 cm | Jollein Bedtextiel | Baby-Dump

goed geslaagd dus. Verder gisteren nog wat kleertjes gescoord bij de hema (tweede voor 50%)
    En vandaag nog wezen kijken voor een nieuwe auto. Mijn man mag een nieuwe lease auto uitzoeken. Komt goed uit want we kunnen wel een grotere gebruiken;)

Lang genoeg verhaal en te kijken voor jullie;)

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Mooie spulletjes Femmes! Ook helemaal mijn smaak.. Vind de Joolz wagen ook echt heel mooi!

11. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Cupcake: dank je wel. Ik zie dat je bijna je ei hebt. Druk klussen de komende dagen? Fijn of niet dat je vanaf nu voor het echie kunt gaan

12. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja.. Komende dagen druk aan de klus! Maandag heb ik weer een echo dus dan kan ik zien of m'n eitjes gegroeid zijn, en vandaag begonnen met ovutesten! Spannend!
    Zei vandaag nog tegen ml dat ik het echt leuk vind dat we nu de eerste echte ronde hebben.. Eindelijk! Word ook wel spannend na m'n ei deze keer, heb nooit meegemaakt om een 'echte' kans te hebben. We zien dit ook als eerste ronde.. Weten ook dat de kans klein is dat het gelijk lukt, maar zijn al blij dat we kans maken!

Eigenlijk zouden we pas na deze vakantie in NY stoppen met de pil, maar ben blij dat we het toch eerder hebben besloten en nu al duidelijkheid hebben! Uiteindelijk beginnen we nu toch pas echt, anders hadden we nog een half jaar later geweest!

13. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    #353 MamavanM1, 25 mei 2013
    Laatst bewerkt: 25 mei 2013
    Damesss :D

Eerst Schoesje: gefeliciteerd !! :D fijne dag gehad??

foto komt er aan!

En de rest van de buik foto's ga ik even bekijken!!:)

Cupcake: Goh ik wist niet eens dat je naar NY was.. MYGODDD wat lijkt me dat geweldig. supergaaf zeg, je hebt vast en zeker heeeeel erg genoten!
    En fijn dat je eitjes goed zijn gegroeid, ben benieuwd wat die maandag zegt. :D hooop op heel goed nieuws!

@femmes: wat een leuke spullen zeg, :D dat kamertje is ook echt helemaal mijn ding!!

@all: ben vanmiddag even bij de schuurman schoenen geweest met schoonmoeder. M was nog nieuwe schoenen nodig, en hebben supergave replay ballerina achtige schoentjes gehaald, heel lief en stoer!! En ze vind ze helemaal geweldig. Normaal doet ze haar schoenen uit in huis, vind ze fijner met lopen. Maar ze heeft er niet aan gedacht om deze schoenen uit te doen.. :p

En aangezien we daar toch waren, heb ik voor mezelf ook maar even pumps gekocht, iets minder hoge hakken zodat ik er nog mooi op kan lopen tijdens de zwangerschap. Gewoon zwarte pumps met kurken hak. zal even foto's maken van alles nog.. :)

14. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Foto staat drnk op de.kop. Maar even hier een dikke buiken foto van 20 weken en 3 dagen

Bijgevoegde bestanden:

15. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ mamavanm1: ik ben zo te zien niet meer de enige met een dikke buik. Mooi buikje hoor

16. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Mooi buikje mamavanM1!!!

En NY was inderdaad geweldig!! Echt een super leuke, levendige stad! Zeker een aanrader!

17. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Femmes: haha nee, als mn buik toch nog 2 x zo dik moet worden.. haha :p arm ruggetje! Heb nu soms aant eind van de dag al last van mn rug. Is zo anders als je 1e kindje, constant M oppakken en weer neerzetten, moet je haar weer oppakken en ga zo maar door ahah. :D Heb jij ook een nieuwe buikfoto er op gezet al of niet?!

Cupcake: Geweeeeldig!! haha aanrader zal t wel zijn, maar de centjes zullen het wel wat minder maken waarschijnlijk.. :p

18. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ mamavanm1: heb ik nog niet gedaan, zal ik aankomende week nog even doen.

19. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Cupcake, ja dan lijkt het wat echter haha! ;) 's avonds is mijn buik wel wat meer opgezet trouwens.
    Hoop dat de eitjes morgen mooi gegroeid zijn! En idd flink aan de klus haha succes ;)

@Femmes, wat een mooie spullen hebben jullie gekocht zeg! Kamertje is erg lieflijk! En de Joolz, mooi hoor!

@MamavanM1, mooi buikje hoor!

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Gister zijn we bij mijn nicht en haar man op visite geweest en mijn nicht had nog allemaal bruikbare positiekleding! Mocht ik lenen! :) Heb een aantal mooie dingen eruit gekozen! Ben ik zo blij mee!

Heb de foto van gisteren verwijderd, vond ik geen mooie foto haha! En heb vandaag een nieuwe foto geplaatst! (Voor degene die wil kijken ;))

Deel Deze Pagina