Zoooo wat zijn jullie vroege vogel zeg! Ik word normaal pas 12 uur ofzo wakker. Maar alleen op woensdag moet ik eerder op omdat ik naar de vk moet. Ik ga straks alles bijlezen. Ik ga nu eerst douchen.
@NdNk, super! Stuiter maar lekker verder meis! @Femmes, aah nog geen baby?! Vriendin van mij is vanochtend bevallen Hopelijk begint het bij jou ook heel snel!
Shirley: kun jij nog zo goed slapen? Ik word echt 100x wakker en rond half 9 heb ik zoveel pijn aan m'n buik en ribben dat ik er echt uit moet. Vandaar de vroege vogel... Normaal hou ik wel van uitslapen haha
@Uitslapen, Haha nou zolang uitslapen kan ik ook echt niet! Op mijn vrije dagen en in het weekend is het max. 9 uur! Voorheen kon ik wel langer slapen!
@femmes aaah wat jammer nou. Ik had jou kleine meid wel snel willen zien. @kowalski hahaha wat bescheiden! Ik wil ook zo'n dochtertje hoor. @jeans nee juist niet drm slaap ik tot zo lang door. Ik kan in de nacht niet goed slapen. Ik kan pas rond 8-9 uur in slaap vallen. Ik heb dikke wallen nu. @hier Net bij de vk geweest. Hartslag was goed en bloeddruk ook. Ze is volledig ingedaald yueeh! Volgende week woensdag weer een afsrpaak.
@keef: vervelend dat je enkel niet vlot geneest, maar ligamentenletsels nemen veel tijd in beslag denk ik, echt rustig aan doen meid @ndnk: oef, goed nieuws!!! superblij voor jullie @jeansflower: wat leuk dat je baby al ingedaald is, wou dat ik zo ver was...maar vannacht wat menstruatiepijn gevoeld, maar redelijk laag, misschien begin van indaling? dat slecht slapen herken ik: ik word constant wakker en draaien in bed is een hele opgave, zo meer heel voorzichtig rollen terwijl ik mijn buik vasthoud... en het domme is dat als mijn man opstaat ik dan opeens supergoed kan slapen en blijf dan ook liggen tot 9 - 10u! @shirley: amai, van jij ook volledig ingedaald!!!
@ Kaatje: Wat super van je vriendin. Was diegene die gelijk met mij was uitgerekend? Heeft dus ook wat langer moeten wachten. @ Schoesje: het weekend? Prima, dat is dan nog even een paar dagen uitzitten. Liever dat dan volgende week ingeleid worden. @ Shirlley: wat fijn dat alles weer goed was @ Jackie: benieuwd naar de foto's @ Kowalski: Wat lief van je dochter. Geweldig hoe tevreden kinderen kunnen zijn met weinig.
@Femmes, ja! Zij was ook de 19e uitgerekend! Ik zal me eens klaarmaken voor een half dagje werken! Hierna nog 3 te gaan! Ben echt aan het aftellen
Jullie hebben de primeur. Ik heb de foto's ontvangen en in m'n album gezet. Ik wil er denk ik eentje in een lijstje op onze slaapkamer zetten. Welke vinden jullie het mooiste?
@sari hahahah die herken ik! Ik sta altijd om 5 uur op om brood te maken voor mn man om mee te nemen naar werk. En vandaag whatsapp hij mij: schatje wat klopt er niet aan deze plaatje?? Hahaha ik was gwn plastic van die worst vergeten eraf te halen!!! Lol
Hhhahha shirley.. Hoezo niet wakker. vind m wel heel grappig.. Ik reageer straks uitgebreid hoor. Zo vervelend op de telefoon! Ps. Ik ga nu de foto van M in haar bruidsjurkje in mn album zetten. Was t al weer vergeten.
Ooooh gelukkig zeg! Beetje late reactie maar niet minder gemeend. Ik hoop echt dat je je zorgen gauw voorbij zijn en je echt kan beginnen met genieten.
Ik zet alles even op een laag pitje dames. Ik merk dat ik het erg moeilijk vind even om er niet mee bezig te zijn. Ik ga volgende week naar Barcelona en heb het (handig :s...niet) precies zo geplanned dat ik daar ongi word (word ik ook want ik geloof er echt niet meer in). Dan ben ik hier ook weer terug daarna en word het een tripje naar de huisarts. Femmes ik hou het nog wel in de gaten maar mocht ik het missen dan wil ik je ongelofelijk veel succes en geluk wensen! En dat ook voor alle andere dames natuurlijk .
Kwam even spieken maar zie dat t nog rustig is met baby's die geboren worden Ndnk gefeliciteerd met je mooie echo!!
Jackie: mooie foto's! Mama: wat een ongelooflijk schattig meisje zo in dat jurkje zeg! Erminea: fijne dagen in Barcelona! All: 2 dingen: 1. Zojuist voor weet ik hoeveel geld een bestelling geplaatst op vd.nl.... Adres gewijzigd naar m'n huidige adres... Krijg ik de bevestiging staat m'n oude adres als bezorgadres en m'n huidige als factuuradres. Ik gelijk bellen, wat denk je ze kunnen t niet meer wijzigen of annuleren, kortom ik moet zelf langs m'n oude huis in de hoop dat die bewoners eerlijk zijn en mij bellen zodra het binnen is zodat ik het kan ophalen, dat is toch geen service? Ik met m'n hormonen huilend m'n vriend opgebeld, die is bij die mensen langs geweest en die vrouw zou m vanavond of morgen even bellen.... Echt stress nu. Gaat om 259,00 euro! Dat is geen kattenpies. Heb gelijk een klacht ingediend, een foutje is toch zo gemaakt. M'n bloeddruk was al hoog 2. Krijg via een exclusieve site nu veel korting op producten van lodger! Gelijk een dekentje besteld. Iemand nog interesse? Dan kan ik je per mail uitnodigen voor de sale.. Ze hebben de nieuwe collectie met circa 40 % korting! ook de wrappers van 66 voor 40. Stuur me even een PB als je interesse hebt is een zeer betrouwbare site, zelf al vaker producten besteld