Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @jeans, wat raar zeg! zeker als je net besteld hebt moeten ze dat nog kunnen wijzigen denk ik dan...

@mamvanM1, jemig zeg! daar schrik je van! blij dat t met alle betrokkenen in ieder geval goed gaat.

@femmes, hoop dat je inmiddels al aan het puffen bent! heel veel succes!

2. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal,

@Femmes....hoop dat vandaag de dag is voor je ;) Succes alvast!

@MamaVanM1 Jeetje dat is schrikken:$ Gelukkig gaat alles goed met man en dochter!

@Erminea Dankje! Zou het het ook nooit zo gelabeld hebben hoor! Jij veel plezier alvast in Barcelona....daarna door naar de dokter, hoop dat die je kunnen helpen en je snel zwanger mag raken!

@Kowalski Werkse :p

@Jeans....tjah...NL wil graag voorlopen dacht ik...net zoals dat je in sommige landen een jaar verlof hebt....wat een weelde lijkt me dat! Hier moet je naar mij idee al vrij vroeg weer beginnen!
    Stom dat zo'n kweek er niet inzit standaard!

3. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal,

Wat is er weer veel gekletst! :)

@Erminea: alvast heel veel plezier in Barcelona! Ik ga toch voor je duimen hoor. Zou wel een heel bijzonder tripje worden als je daar positief test.

@MamavanM1: wat onwijs schattig je dochtertje in haar jurkje! Is ze bruidsmeisje bij de bruiloft? Wat een schrik dat je man een ongeluk heeft gehad gisteren. Helemaal omdat jullie dochtertje ook in de auto zat. Gelukkig is alles goed afgelopen en is er alleen maar materiële schade. Al zit je daar natuurlijk ook niet op te wachten nu...

@Jeansflower: wat onwijs irritant van je bestelling! Ik had laatst ook zoiets. Had wat besteld en kreeg de verzendbevestiging met m'n oude adres terwijl op de order wel mijn nieuwe adres stond. Gelukkig bleek het achteraf wel naar het goede adres te zijn gestuurd maar ik zat ook tegen het plafond. Snap dus heel goed hoe je je voelt.

@Femmes: ohhhh, ik hoop zo dat de kleine meid vandaag geboren wordt. Zet hem op!

Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn foto's! :) Ze zijn misschien niet zo mooi als bijvoorbeeld de foto's van Jeansflower en gisteren bij de fotograaf waar ik ze af liet drukken hadden ze ook prachtige voorbeelden van zwangerschapsreportages (allemaal naakt trouwens :)) maar ik ben er wel heel blij mee. Ik heb er één laten inlijsten, degene die de meeste van jullie ook het mooiste vonden. Maar vriendlief vond de andere zwart-witte ook heel mooi en wilde die ook wel ingelijst hebben. Vanmiddag ga ik daar dus ook nog even een lijstje voor halen. Misschien ga ik vanavond nog even naar de mama mazzel dagen van Prenatal. Heb nog wat moltons en dat soort dingen nodig en het is altijd leuk om even te snuffelen.

Fijne dag allemaal. Hopelijk vandaag het eerste babynieuws!

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    werkse kowalski!! :p haha vroeg zeg, bha.

SHirley; vervelend dat je niet kon slapen.

@Jackie; Ik heb ze nog niet eens bekeken de foto's en dat ga ik nu direct doen, wat erg.. :)
    Veel plezier bij de prenatal ;) altijd leuk lekker neuzen en prutteltjes kopen :).

Moltons etc, haal ik zelf altijd bij de wibra ;) hihi, niet zo duur en is ook goed. Voor degene die dat nog niet hebben..

@all; haha M zit op haar loopautotje, met mijn nikes aan en een strohoedje op.. ;) gek kind is het ook. Zal zo even een foto in mn album zetten, want dis echt grappig. :D

5. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@femmes zet hem op! hoop dat het niet lang meer duurt voor jullie. digi knuf
    @ mama jemig dat is schrikken bah. je hart zal wel even gestopt zijn.

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Jaa nou het scheelt dat m'n man het een beetje rustig en tactisch bracht, maar schrok wel even gigantisch. 1e wat ik zei was, en mailey???? :O

Gelukkig is alles goed.. en nu hopen dat de auto niet totaal los word verklaard. de rechter voor bumper ofzo is helemaal ingedeukt waardoor de deur niet meer open kan.. -.- krassen en deukjes maakt me niet uit. naja we zien t wel !! ;)

7. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Femmes is denk ik aan t puffen :)

Leuk leuk!

Shirley ik heb je een mail gestuurd met een aanmeldingslink. Producten gaan hard en actie geldt geloof ik nog vandaag en morgen. Op=op ;)

8. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    @manavanm1 dat is schrikken! Gelukkig alleen blikschade.

@femmes spannend!!!!

9. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @jeans ik heb niks onvangen :0 !

10. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Als t goed is wel.. Misschien in ongewenste mailbox?

11. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
  12. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ik moet bij elke controle urine meenemen: zien ze direct of er suiker of eiwit in zit of evt teken van blaasontsteking (aangezien je het vaak niet of minder voelt eens zwanger)

maandag heeft ze een staaltje genomen om te zien of ik draagster ben van strept B, dat ging bij mij via een vaginale swab en rectale swab.

ik las ook dat ze dat in Nederland niet standaard achter zoeken...

@jeans: da's toch vreemd dat ze dat niet kunnen veranderen als je dat direct doorgebeld hebt, meer onwil dan niet kunnen lijkt me...

@mamavanM1: amai, wel schrikken zo'n ongeluk, zal wel veel kosten om te herstellen

heb ook moeite om te slapen, alleen 's morgens kan ik goed slapen...

@femmes: khoop dat je kleine meid er bijna is!

13. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Femmes, oooooh spannend! Misschien is de kleine er al wel (zit net pas bij te lezen).. Zo niet, dan wens ik je heel veel succes meis!

@Eda, iedere controle zelfs! Jeetje, vind het echt stom in NL dan!

14. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Jeans Net even de shoot bekeken! Mooi!

Femmes is werkelijk bezig te bevallen denk ik whaaaa spannend:D
    Zet hem op!!!

@Hier.....drop *zucht* Straks weer werken...morgen lekker vrij:D

15. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nou net bij de vk geweest. Even alles eruit gegooit, heb echt lopen janken daar.. :)

Alles was verder goed hoor met de kleine en bloeddruk ws ook prima.
    Ik krijg volgende week een extra groei echo, aangezien hij toch wel erg groot is.
    En ik heb dus even gevraagd of ze me willen strippen volgende week als dat kan. Maar dat kan dus niet als ie nog niet ingedaald is.. En meneertje daalt nog niks in. dus ik baal flink :(. Ik hoop zo dat ie deze week toch indaald.
    Anders weet ik t ook niet meer, ik wil ook niet ingeleid worden ofzo.. ik heb me zo verheugd op een thuisbevalling. Maar ik denk ook niet dat ik het nog 3 weken uit ga houden ofzo..

Duimen jullie mee dat ie indaalt? :)

16. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@mammavanM1 aaaa meis, ik snap je wel hoor, ik duim voor je hoor. kop op nog even en dan is je kleine mannetje er.
    En als hij nou niet indaalt wordt het dan een keizersnee???

O femmes is geloof ik echt bezig :)

17. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @jeans thanks!

@mama aaah balen dat tie nog niet ingedaald is. Hij neemt wel rustig zn tijd hea. Maar bij de tweede is anders toch hij kan nog op het moment dat je gaat bevallen nog indalen had ik gelezen.

@hier net even voetmassage gehad en straks even de stad in samen met mn man. Voetmassage was heeeeeeeerlijk.

18. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @schoesje; ja echt balen hoor.. Ach ik kan ook niet anders dan het gewoon afwachten, maar t word er niet makkelijker van. En ik weet niet wat ze gaan doen, eerst volgende week even afwachten hoe veel hij gegroeid is. Maarja, misschien hebben ze nog wel iets wat ik kan proberen ofzo. Ik hoop natuurlijk geen keizersnee, ik weet verder ook niet of ze wel maatregelen gaan nemen al, maar dat hoop ik niet qua inleiden ofzo dan.

/2Shirley; Ja klopt, dat kan met de bevalling zelf ook nog gebeuren. Maarja als ie niet indaald dan kunnen ze niet strippen. Geen einde van de wereld, maar had er wel een beetje op gehoopt. En plus dat ie al groot was en nu dus nog weer flink door gegroeid is, en als ik tot 41 weken moet zitten, dan weet ik niet wat voor reus ik uit moet poepen. :p

19. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Haha stuur je man maar even deze kant op shirley.. Als ik die van mij vraag of ie dat wil doen zegt ie ; Pak het voetenbadje maaar, hahah! :p

20. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ooooh spannend, Femmes aan het bevallen, ik hoop echt dat er vanavond een positief berichtje van haar komt!!!!

Ik heb alles bijgelezen maar heb vandaag m'n dag niet en ben zo enorm warrig dat ik het nu al niet meer weet.. sorry dames.

Zijn er hier zwangere dames die al wat verder zijn die ook zo'n last van hun schaambeen en liezen hebben?? Ik kan de laatste dagen echt bijna niet meer lopen en m'n bed in en uit is ook een ramp.... Omdat ik m'n benen nog maar een heel klein stukje uit elkaar kan doen omdat het anders te pijn doet... Aankleden is dus ook echt een crime. Bekend bij iemand...??

Deel Deze Pagina