Vanavond het hartje gehoord... Wat een geweldig moment! De bloeduitslagen waren ook allemaal oke en m'n bloeddruk ook dus dat is ook weer een hele geruststelling.
@Jackie, Ooh leuk! Ja lijkt me ook een geweldig en bijzonder moment! Hoop dat ik het morgen ook hoor! Fijn dat de bloeduitslagen en je bloeddruk goed zijn! Ben de dagen wel aan het aftellen hoor! Nog een weekje! En dan zien we onze kleine frummel!
@ Jackie: Fijn dat alles goed is en het blijft leuk om het hartje te horen. Ik zie dat je 6 juni een pretecho hebt? Ga je dan ook voor het geslacht? Leuk leuk leuk ik ben zo benieuwd. @ Kaatje: jij gaat morgen gewoon het hartje horen. Veel plezier alvast en genieten. @ Cupcake: Hoe was het vandaag? Ik mis ook een paar andere dames heb ik het idee (afgezien van Babyflower die lekker aan het rond dobberen is op een cruiseschip)
Ja, volgende week donderdag al! Ik ben er zelf inmiddels echt van overtuigd dat we een jongetje krijgen dus ik ben benieuwd of het gevoel klopt. Ik mis ook een aantal dames... Ben ook erg benieuwd hoe het met Shirley gaat.
Ndnk: bah wat een baaldag!! Jackie: fijn dat alles goed was!! Kaatje: morgen hartje luisteren! Wij hebben morgen de 20 weken echo. Best spannend! En dan woensdag vliegen we naar de zon! Verder druk druk druk met kamertje uitruimen, verbouwen etc etc! Vandaar beetje afwezig hier
Jackie: ooh wat fijn he ! Gelukkig dat alles goed is.. lekker niks om je druk over te maken Kaatje: jaaa, haha we zullen zien, nog een klein weekje. En veel plezier morgen bij je controle! Cupcake: hoop dat je! eitjes goed gegroeid zijn .. ben heel benieuwd, en klus-ze! @all: dromen. Hebben jullie er ook last van? Cupcake was naar NY geweest, ik die nacht nadat ik het hoorde ook haha in mn dromen. Ik ben al voor een borstvergroting gegaan (geen idee waarom ik dit droom) heb helaas het eindresultaat niet mee mogen maken.. De hond had me wakker gemaakt met zn geblaf grrr. Dus, echt DOM.. ben benieuwd wat ik vannacht ga dromen. Maak een heleboel dingen mee zo.
@jeans: ooh spannend morgen! wel heerlijk om 25 minuten lang naar je kindje te kijken . Je hebt t vast al gezegd (hallo geheugen) maar waar vlieg je heen?!
Jeans: oooooh lekker !!! heeeeerlijk... wij zijn er ook geweest 2 jaar terug geloof ik, of 3. Playa del ingles, waar gaan jullie heen? Ik weet niet of ik het woensdag ga vergeten, dus vandaar nu al heel veel plezier daar.. wilde zeggen drink een lekkere cocktail voor me, maar dat word m niet dacht ik zo
@ Jeans: wat spannend vandaag de 20 weken echo en morgen lekker op vakantie. Wat heerlijk. Lekker van genieten.
@ MamavanM1: ik heb hier ook zo nu en dan last van rare dromen. Je maakt idd wat mee op deze manier Fijne dag allemaal
Goedemorgen allemaal! Hoe kun je je dag nu beter beginnen dan met eerst fijn overgeven @dromen Ik heb af en toe een nare droom, maar verder aardig rustig. @Vakanties Cran canaria, puerto rico.....zucht....Ik denk texel voor ons Maar heerlijk hoor dames, geniet ervan Fijne dag allemaal!
@Jeansflower: veel succes en plezier bij de 20 weken echo en alvast een hele fijne vakantie! Wat een heerlijk vooruitzicht lekker een weekje naar de zon. @Kaatje87: veel plezier bij de verloskundige! Het is echt zo bijzonder om het hartje voor het eerst te horen. Ik ben nog steeds in de wolken.
Proberen zwanger te raken: -Erminea (31 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 25 Mei -Kowalski (27 jaar), ronde 4, 2e kindje, NOD 31 Mei -Keef85 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 31 Mei -Debbi86 (26 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 4 Juni -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Juni -SchoesjeR (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ± 14 Juni - Sari123 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 17 Juni -Koekenpan (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 22 Juni -Liesjeexx (23 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ? Juni -Leetje25 (25 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 november Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 November JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 22 november Simoontje123 (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 15 Januari NdNk (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 20 Januari Afspraken/Echo's Mei: 27: JackieSt: controle afspraak vk 28: Jeansflower: 20 weken echo, Kaatje87: controle afspraak vk Juni: 3: Babyflower: 20 weken echo, Kaatje87: geslachtsbepaling 5: NdNk: afspraak vk echo 6: Simoontje123: 1e echo, Eda: 20 weken echo, JackieSt: geslachtsbepaling, Tralalala: geslachtsbepaling 17: Jeansflower: controle afspraak vk 19: Femmes82: controle afspraak vk 24: Tralalala: controle afspraak vk en 20 weken echo, JackieSt: controle afspraak vk 25: Kaatje87: 20 weken echo Juli: 1: JackieSt: 20 weken echo
@NdNk, Ja idd goed begin van de dag! Bleegh! Wij gaan in de zomervakantie naar Limburg trouwens.. @Jeansflower, veel plezier en succes bij de 20 weken echo! En alvast een hele fijne vakantie! @Jackie, dankje! Leuk dat je nog steeds helemaal in de wolken bent!
zooo weer helemaal bijgelezen! Is beetje teveel om op iedereen te reageren ik heb zondag voor 3 weken afscheid genomen van mn vriend....bleg....is 3 weken op oefening, waarschijnlijk zonder contactmogelijkheden. Mijn 1,5 week vrij zit er bijna op, morgen moet ik weer aan de bak. Ben toch niet zo fanatiek bezig gegaan met mn studie als ik me had voorgenomen. Baal een beetje van mezelf Heb me voorgenomen om vandaag dan nog van 12 tot 4 eraan te werken, dan boodschapjes doen, stofzuigen, dweilen, eten en dan nog hopelijk een paar uurtjes eraan zitten.