Hmm ik zet in op morgen! Maar morgen moet ik lang werken dus kan ik niet komen checken haha...spannend!
Hahahah ik ook maar dat zei ik geloof ik dinsdag al, tegen haar, let maar op het weekend. maar vrijdag avond is ook weekend hahahah wie weet is ze al lang geboren en liggen ze samen te genieten.
Madera ik hoop nog te vroeg!! Hier snot verkouden! Welke lijst gebruiken jullie voor de uitzet? Ik heb er 1 van prenatal en daar staan molton onderleggers op maar mijn collega had die ook en mocht ze niet gebruiken van de kraamzorg.
Ha ik moet ook werken! Ik hou de mobiel paraat morgen dan kan ik tussendoor checken (als ik even schone handen heb hihihi).
@jackie, dit is de ''woonplaats'' wagen, want hij past idd haast niet in de auto, daarom hebben we ook een moderne voor als we weg gaan (combiwagen) @ndnk, nee dat is niet mijn hal, dat is bij die vrouw waar we het gekocht hebben @jeans, ja die heb ik ook gezien!!! maar waar moet ik al die spullen laten de ''babykamer'' is nu nog een logeerkamer @sari, ik heb van alle uitzetlijsten gewoon 1 hele lange gemaakt! liever mee verlegen dan om verlegen @hier, ik kijk ook telkens haha vandaag bij een superbabystore in tilburg wezen kijken naar een babykamer die ik online had gezien, we vinden m allebei erg mooi, dus die gaat worden ergens in november ofzo
Gedeelde leed is halve smart Misschien dat ik ook wel even kan checken tussendoor En wie weet zijn jullie straks allemaal in 1x zwanger haha Dat zou wel leuk zijn! @Sorarocks Dan heeft die mevrouw een prachtige hal Jij bent er lekker vroeg bij met al je spullen! Je bent al aardig op weg of niet? Ik heb een babypakje liggen, gekregen en een zachte bal voor in de box...ook gekregen...maar jeetje wat staat dat leuk in onze kast Nog een (hele) dikke week en dan hebben we weer een echo! Maar volgende week een hele leuke afleiding!
ooooo ik keek net even op een site en zag een firstborn jasje :smelt:smelt: kreeg er kriebels van in mijn buik hihihi
Sari: ik heb geen idee of je die nog mag gebruiken, ik heb wel 1 pakketje gekocht. Gewoon bij hema, zijn ze niet zo duur. En naar mijn weten mag je ze gebruiken zolang je ze alleen onder t kontje legt en niet onder t hoofdje.. Maar binnenkort kan ik je daar antwoord op geven haha. Sora: welk kamertje hebben jullie gezien?
Sari: op de site van onze kraamzorg staat molton matrasbeschermers... Ik heb 2 van die moltons gehaald die je om het hele matrasje doet.. Ook bij hema. Dus ga t afwachten wat zij wel en niet gebruiken straks
Hallo dames. Nou weer terug can de bruiloft. Lig nu lekker in bed.. En manlief ligt uitgeteld op de bank haha die krijg ik niet wakker. Heb vanavond veel harde buiken en wat krampen gehad zeg, ze voelden ongemakkelijk aan. En vanavond later verloor ik opeens wat vocht maar of t nu vruchtwater was, geen idee.. Het voelde niet alsof er perongeluk wat urine uitkwam. Maar daarna kwam er ook niet meer echt wat, plus dat baby gisteren nog niet ingedaald was. Maarja ik houd t even in de gaten en dan zien we wel. Ik hoop dat t sit weekend n keer begint . Ik denk trouwens dat femmes lekker aant genieten is.. Ik hoop het zo voor haar!! we zullen moeten afwachten dames. Morgen reagerr ik op iedereen hoor en voor nu, slaap lekker!!
Goedemorgen dames! Ik heb een vraagje.... Mijn dochter is al volledig ingedaald en ligt al een maand in dezelfde houding. Maar vanoctend voelde ik haar voet opeens aan de rechterkant ipv de linkerkant. Is ze weer terug geschoten en gedraaid? Of kan ze gwn draaien terwijl ze is ingedaald?
@ndnk, klopt ik krijg ook veel. Heb me voorgenomen als de echo van a.s donderdag goed is de logeer kamer leeg te halen en op mn gemak te beginnen. Maar zo ben ik altijd al geweest, ik doe en plan dingen ruim van tevoren @jeans, we willen babykamer tamara