Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Hihi dankjewel. Mijn man is fan van nijntje ik meer van hello kitty :D

2. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Dag lieve meiden,

Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gelaten, maar er is iets heel moois in ons leven gekomen.

Op donderdag 26 september zijn we, na een super zwangerschap (van precies 41 weken) en voorspoedige bevalling, ouders geworden van onze dochter: "Fabiënne".

Alles is goed verlopen. Na een avond lang voorweeen te hebben gehad, kreeg vanaf 03.30 serieuzere weeen die regelmatig kwamen. Om 05.30 ha ik 1 cm ontsluiting. Vanaf daarna werden de weeen wat krachtiger en kon ze goed opvangen door over de bal heen te hangen en de flank ademhaling. Om 10.15 had ik krap 3 cm en nog geen gebroken vliezen. Om 12.30 zouden ze weer langskomen om oa de vliezen te breken, maar na het douchen werden de weeen om 11.00 steeds krachtiger. Met behulp van Koen de flankademhaling toegepast, maar dit werd steeds lastiger en ik kreeg steeds meer persdrang en waardoor ik ook vocht verlies (ik dacht urine). De flankademhaling lukte niet meer. Ik begon automatisch te persen. Koen heeft om 11.15 de vk gebeld dat er nu iemand moest komen. Door de drukte kon het namelijk zijn dat ze 12.30 niet zouden redden. Op dat moment stond de stagiaire al voor de deur en die constateerde dat mijn vliezen gebroken waren en dat ik volledige ontsluiting had. De vk was nog onderweg. Die was er wat later en de kraamzorg was er uiteindelijk nog net optijd
    Ik mocht nu toegeven aan de persdrang, maar op dat moment kwamen de echte persweeen waardoor ik tussendoor eindelijk weer even wat meer pauzes had en tussendoor wat kon ontspannen. Uiteindelijk is Fabiënne om 13.19 geboren. Erg mooi moment en ik heb haar zelf aangepakt.

Ze waren allemaal heel verbaasd hoe snel het ineens ging. In 1 uur en 3 kwartier van krap 3 cm naar volledige ontsluiting. En dat ik zo ontspannen was en er naar die tijd er uitzag als of ik niet was bevallen.

Fabiënne is een gezonde dame van 3760 en 51 cm en wij alledrie maken het goed. Ze doet het super, is erg tevreden en slaapt goed tussen haar voedingen door (ook 's nachts). De borstvoeding komt goed opgang en het aanleggen gaat erg goed. Heel bijzonder hoe goed alles verloopt en is verlopen. Je vraagt je af wanneer dat anders wordt.

Ik zal snel een foto in mijn album zetten. Ik zal denk ik niet zo vaak aanwezig zijn. Ik zal proberen steeds even bij te lezen.

Bedankt voor al jullie medeleven (niet alles terug gelezen, maar zag mijn naam vaak voor bij komen). Erg lief

3. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    dank u om je schitterend verhaal te delen Femmes

Geniet met volle teugen van Fabiënne en hopelijk kan iedereen op zijn tijd ook zo'n positieve bevallingsverhaal vertellen....

een bijzondere tijd lijkt me

4. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb twee foto's toegevoegd in het mapje: "ons meisje"

5. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Wow femmes!
    Wat een mooi verhaal en wat een mooie bevalling heb je gehad.
    Gelukkig gaat alles goed met jou en de kleine meid!

Geniet ervan en we zien je vanzelf wel weer terug ;)

Digi knuf voor jou en de kleine meid!

6. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Wow Femmes, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! :D
    Met kippenvel je verhaal gelezen! Nu lekker genieten van Fabienne, maar dat komt zeker goed!

7. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Femmes; Van harte gefeliciteerd meid, wat geweldig.. we hebben met z'n allen in spanning zitten wachten. :) Wauw wat een fijne bevalling eigenlijk dus.. (alsof een bevalling fijn kan zijn :p). Maar wel fijn dat je ontsluiting op een gegeven moment snel verliep. Gelukkig de vk's nog net op tijd, en ja anders had je het ook wel gered. Hoe heeft je man het ervaren?! :)
    Nouja, voor nu eerst genieten met z'n 3en.. Een super bijzondere en fijne tijd dit. :)

En ik hoop dat ik gauw mag volgen. ;)

8. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Gefeliciteerd femmes!!! Wat een mooi verhaal, geeft hoop voor de dames die nog moeten volgen ;)

9. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wauw femmes wat goed zeg! Gefeliciteerd!!! Ben blij dat het zo goed gegaan is!

10. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    @femmes, van harte gefeliciteerd!! Ga snel naar je meisje kijken!! :D

11. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @femmes gefeliciteerd! wat een prachtige dochter hebben jullie! Blij dat t allemaal redelijk voorspoedig is verlopen

12. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @femmes

Van harte gefeliciteerd!!! Wat ben ik blij voor je. Ik kan nu niet meer wachten op mijn kleine haha.

13. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Femmes van harte met jullie kleine mooie meisje, ze is prachtig, & wat een mooi verhaal heb je geschreven, fijn dat het goed gaat, geniet van elkaar, knuf

14. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goedemorgen meiden! :)

@Femmes
    Wat een mooi verhaal. Wat fijn dat alles voorspoedig is verlopen. :) Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter. En nu lekker genieten. :D

@Hier
    Ik heb deze ronde niet veel meegekletst. Op vakantie heb ik heerlijk genoten en de rust heb ik doorgezet. :) Heerlijk. Hier zit ik dus weer lekker in de zen modus. ;) Zit nu op 8DPO en buiten het feit om dat mijn Temp erg hoog is (heb hem nog nooit zo hoog gehad in de ochtend) voel ik niet veel. Of in ieder geval niets wat ik nog niet eerder gevoeld heb. Mijn NOD is 5 oktober, dus er kan nog van alles gebeuren. Aangezien ik zelf denk dat dit een verloren ronde is maak ik me al helemaal niet druk. ;)

*Off-topic aan*
    Ik ben gisteren ochtend keihard door mijn enkel gegaan op de trap... Ook een paar tredes gevallen. :( Zit nu dus leuk aan huis gekluisterd in het weekend. Bah. Gelukkig heb ik de zwelling wat tegen kunnen houden door goed te koelen en arnica te nemen. :) Ook zelf een drukverband aangelegd. Gisteren deed het zo'n pijn. Vandaag lijkt het al iets beter te gaan, gelukkig. Hopelijk ben ik er snel vanaf. :)

*Off-topic uit*

15. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Goedemorgen ;)

@MRCD Bleghh wat naar dat je door je enkel bent gegaan en dan ook nog op de trap...brr..dat zal wel even schrikken zijn geweest!
    Fin dat je wel lekker zen bent en gewoon rustig af kan wachten ;) Ik duim wederom weer voor je, 5 oktober!

16. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    joepie femmes! gefeliciteerd en heeeel veeel geluk toegewenst!

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Femmes, Jaaaa, ze is geboren! :) Gefeliciteerd met de geboorte van Fabiënne! Heel veel geluk met z'n drietjes! En nu ga ik heel snel naar je album om het kleine moppie te bekijken :)

18. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -Debbi86 (26 jaar), ronde 9, 1e kindje, NOD 29 September
    -Madera (28 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 29 September
    -MRCD (26 jaar), ronde 8, 1e kindje, NOD 5 Oktober
    -Erminea (31 jaar), ronde 12, 1e kindje, NOD 6 Oktober
    -SchoesjeR (27 jaar), ronde 9, 1e kindje, NOD 8 Oktober
    -Keef85 (28 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? Oktober
    -Kowalski (27 jaar), ronde 9, 2e kindje, NOD 23 Oktober
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 9, 1e kindje, NOD 24 Oktober

Zwanger!
    MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Babyflower (27 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 13 november
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 14 November
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 22 november
    Sari: (29 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing?Uitgerekende datum: 1 April 2014
    Cupcake88 (25 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 April 2014
    Sorarocks (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 30 April 2014
    NdNk (28 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 12 Mei 2014

1 vlindertje* NdNk

Bevallen:
    Femmes82 (31 jaar), 26 September 2013 bevallen van dochter Fabiënne

Afspraken/Echo's
    Oktober:
    1: Jeansflower: controle gyn.
    2: JackieSt: controle vk
    3: Sorarocks: termijnecho
    7: CupCake88: combinatietest, Kaatje87: controle vk
    8: NdNk: controle/echo vk
    9: Tralalala: liggingsecho, Sari: controle vk
    14: Sorarocks: controle vk
    17: Sari123: geslachtsbepaling

19. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Kaatje, ziet er mooi uit weer de lijst!

@All Ik dacht dat ik vanmorgen wel gewoon normaal kon eten...brinta, banaantje erachteraan....niet dus...;)
    Morgen 8 weken...:cool:

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @NdNk, thanks :)
    Ooh het ontbijt viel dus niet helemaal goed.. Morgen 8 weken, gaat best snel zeg! En over ruim een week weer lekker naar de vk! Heb je dan weer een echo? Dat is een hele leuke, dan zie je beginnende armpjes en beentjes! :)

Deel Deze Pagina