Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    @ erminea: wat heftig zeg! je hebt gedaan wat jouw het beste leek, ook voor het kindje, neem dat jezelf niet kwalijk!

@ kaatje: jippie!!! bijna verlof!!! lekker voor je! lkkr alles op je gemakkie doen!

@ jeans: ik heb nog ff zitten googelen op die inkomensafhankelijke combikorting... wanneer kan je dat aanvragen? en jullie wilden dat toch maandelijks ipv een keer per jaar? dank vd info alvast!

2. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @mama ooooohhhh spannenddd!! Ik hoop dat het doorzet meid. Laat je ons nog weten?

@jeans thanks voor de tip. Ik ga gelijk kijken wat het is. Want ik heb echt geen idee wat het is xD

@ermina wow wat heftig zeg! Gebeurd is gebeurd je kunt niet meer trg in de tijd om dingen uit je verleden te veranderen. Ik begrijp dat het moeilijk is om het te vergeten en inderdaad zulke dingen vergeet je nooit meer. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet zeggen om je een beetje op te vrolijken. Want ik wil niet dat je er aan denkt. Als ik wist dat je dat hebt gedaan had ik dit niet gepost over mn vriendin enz.

3. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Femmes gefeliciteerd!!!! Wat een knap meisje zeg!! Geniet ervan!!!

4. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah Shirley wat ben je toch een schatje :). Maak je niet druk hoor ik heb het wel verwerkt dus ik vind het helemaal niet erg dat er over gesproken word.

5. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Erminea: wat heftig meid. Maar die keuze zul je destijds weloverwogen gemaakt hebt met de beste bedoelingen voor jezelf en de baby. Daarom geloof ik ook niet dat je nu hiervoor gestraft wordt. Ik geloof wel in karma, maar denk dat je in dit geval een goede beslissing gemaakt hebt en je hem daarom niet nu terug krijgt. Jouw tijd komt echt! Ik weet t zeker :)

Babyflower: wij willen hem inderdaad maandelijks gaan doen. Ga in januari via de belastingsite t programma downloaden voor coorlopige teruggave (dat is dezelfde die je gebruikt voor hypotheekrente aftrek, weet niet of je een koophuis hebt?)
    Dat programma vraagt als t goed is vanzelf of je kinderen hebt enzo :)
    Je moet min 6 maanden dat jaar een kind hebben en dat is zo voor 2014..
    En je moet beide werken om er recht op te hebben.
    Maar t programma wijst altijd wel aardig voor zich. Ook ouderschapsverlofkorting kun je dan voor t hele jaar vast terugvragen.

Shirley: kun je gewoon bij de drogist of apotheek kopen flesje. T smaakt niet zo lekker maar werkt bij mij echt. :)

6. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    @ jeans; thanx!!

7. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@dames ik heb in het besloten topic even wat geschreven, in het topic :voor de niet zwangere dames onder ons:

liefs

8. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    1e bloed gespot hier.. Denk slijmprop die komen gaat of in gedeeltes ofzo. Haha ben nu wel een beetje bang. :) komt wel heeeeeul dichtbij nu.

9. SchoesjeR

ooo spannend mamavanm1. succes meis en zet hem op. nog even en dan is je kleine er. knuf. op een voorspoedige bevalling

10. SchoesjeR

o heb je ook al weeen??? x

11. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    erminea: heftig verhaal, maar je hebt er ook hard over nagedacht lijkt me, en goed dat dat bestaat hoor, maar mag geen gemakkelijkheidsoplossing zijn vind ik en meestal is dat het niet, en blijf je dat de rest van je leven toch af en toe aan denken!

@mamavanM1: ah spannend!!! hoop voor je dat het zich vlug doorzet, want je bent het echt beu hé

12. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @mama oehhh wat spannend! We zijn allemaal erg benieuwd naar de volgende kleine <3

13. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    @erminea nee dat bedoelde ik niet ;)
    Ik bedoelde dat ik het heel naar vind dat vrouwen (en mannen natuurlijk) die heel losjes daarmee omgaan, dat juist die dat zomaar ff beslissen (ken er 1, 6 abortussen!)

14. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    @erminea dat moet je niet zeggen meid!
    Mijn nichtje heeft op haar 16e ook een abortus gehad en ik begrijp dat het een heel moeilijke keuze is die je maakt.

15. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    goedemorgen!

Eventjes een update-je vanuit hier, gisteravond weer gewogen en er was 2,6 kilo af! dat maakt 4,7kilo op 3 weken, dus het gaat weer de goede kant op!

Kan iemand mij trouwens wijs maken uit mijn lichaam? gister leek het erop dat ik ongi zou worden, en vanochtend... niks, geen bloed helemaal niets bij het afvegen! (sorry voor het volgende als je misselijk ben zou ik niet verder lezen) intern zat er nog wel wat oud bloed, maar niet echt iets om over naar huis te schrijven. Wat is hier aan de hand? Vind t wel hel raar want normaal gezien zou ik vannacht de volle lading moeten hebben gehad! Ach we zien vandaag wel... zal best dalijk op mn werk in alle hevigheid losbarsten ofzo...

@erminae, als ik wat fel uit de hoek kwam, sorry... Ik kan me best voorstellen dat een keus tot abortus de juiste keus is hoor. Zeker als het mentaal niet helemaal lekker gaat. dikke knuf vanuit hier

@de hoogzwangere dames, hoop dat de mannetjes en vrouwtjes wel een beetje op gaan schieten nu!

16. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mama, succes!! we willen snel goed nieuws horen ;)

@erminea, wat je hebt meegemaakt valt ook niet mee :( maar ik geloof niet dat je nu last heb van karma hoor ;) als mij dat had overkomen had ik waarschijnlijk ook dezelfde keuze gemaakt omdat ik er toen niet voor had kunnen zorgen

@madera, op de dag dat ik ongesteld moest worden had ik ook inwendig oud bloed (dag ervoor paar druppeltjes helder rood), was niet veel en dat bleek mn innestelingsbloeding te zijn. Via clear blue had ik positief, via een KV test heeeeeel licht

@hier, 3 avonddiensten gehad, nu 1 dagje vrij, dan weer 1 dagdienst en 4 avonddiensten!! pff zie er heeel erg tegen op omdat ik zo ontzettend moe ben :( maar gelukkig ook wat leuks om naar uit te kijken want overmorgen krijgen we EIN-DE-LIJK de echo!! wat lijkt het me heerlijk om nou eens bevestiging te krijgen dat je echt een kindje in je lijf hebt groeien! en nou hopen dat op de echo nog alles goed is ;)

17. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nou voor de rest nog niks gebeurd. Pff schrok me helemaal de pleuris gister, en dan zaten ook nog alle tantes erbij haha. Volgens mij vannacht.redelijk wat voorweeen gehad maar ze.doen nog geen.pijn. Vandaag lekker rustig aan doen en dan zien we wel of t gaat beginnen! ;) ik hoop t wel. Maar toch wel een beetje eng als er ieta gebeurd, nu weet ik wat voor helse pijnen ik weer moet ondergaan. :p maar dat is t uiteindelijk allemaal waard natuurlijk.

Ik hou jullie op.de hoogte!! :)

18. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @MamavanM1: ik hoop voor je dat het doorzet meid! Hou je ons op de hoogte?

@Erminea: heftig hoor. Maar ik geloof in dit geval niet in karma. Jullie tijd komt nog wel! Hopelijk is het snel raak.

@Madera: spannend hoor! Ik ga duimen dat je menstruatie niet doorzet. Wanneer wil je gaan testen?

@Sorarocks: nog 2 nachtjes slapen!!! :)

Hier verder niet zoveel bijzonders te melden. Vandaag weer een gewoon werkdagje en morgen heb ik de middag vrij genomen omdat ik naar de verloskundige moet.

Fijne dag allemaal!

19. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @MamavanM1, spannend meis!

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Madera.. ik vind het hoopvol klinken, had ook bruin/ bloedverlies voor ik positief testte.. Hoop gewoon dat het niet doorzet!!

Sora, jeeej eindelijk bijna je echo!! Is heel fijn die bevestiging! Hopelijk gaat de tijd snel voor je.. Werkse!

Deel Deze Pagina