@madera ik zeg testen! @sorarocks spannendddd! Nog maar paar daagjes wachten @mama ik ga voor je duimen dat hij snel komt en ook voor mezelf xD gisteravond ook wat voorweeën gehad maar het werd niet erger.
Spannend Mama en Shirley!! Hoop snel nog meer babynieuws! En natuurlijk voorspoedige bevallingen! Vandaag helaas veel bewolking en wat regen.. Dus een dagje lezen/relaxen in hotelkamer en straks even stukje wandelen als t droog is.. Komende 2 dagen hopelijk wel zon, dan zit het er alweer op!!
Goedemiddag allemaal, @Madera Ik duim voor je! @all...ikmheb foto's in een prive album gezet, zoals beloofd Heel druk hier...
spannend madera! gewoon ook opletten dat je dieet ook geen effect heeft op je cyclus, want het gaat hard en dan kan je lichaam ook wat beïnvloed worden, maar hoop natuurlijk gewoon op innestelingsbloed!
Zo dames Weer aardig wat geschreven hier weet niet alles meer van wie wat waar @ mamavanm jeetje wat spannend meid hoop voor je dat hij een beetje snel komt @madera ohh nog hoop !!! Morgen testen hoor zal vast wel goed zitten.. @ all ik had eersgister ook bruin bloed maar helaas gister toch echt knalrood.. Dus ik mag weer op rood.. Volgende nod is 30 oktober dus dan hoop ik toch dat ike en mooi kaddotje krijg (29 okt jarig )
@sora heb je 3/10 de eerste echo? Spannend! Wel lang moeten wachten. Ik kreeg eerst een vroege echo met 9 weken, duurde maar 10 min. Toen intake en toen met 11 weken de termijnecho. Ik heb de 17e maar dat is leuk. Hem hem/haar nu al 3 keer gezien en blijf het bijzonder vinden. Ik ben zoooo benieuwd of mijn gevoel het goed heeft en dat het een jongen is.
Proberen zwanger te raken: -Madera (28 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 29 September -MRCD (26 jaar), ronde 8, 1e kindje, NOD 5 Oktober -Erminea (31 jaar), ronde 12, 1e kindje, NOD 6 Oktober -SchoesjeR (27 jaar), ronde 8, 1e kindje, NOD 8 Oktober -Keef85 (28 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? Oktober -Kowalski (27 jaar), ronde 9, 2e kindje, NOD 23 Oktober -Koekenpan (27 jaar), ronde 9, 1e kindje, NOD 24 Oktober -Debbi86 (26 jaar), ronde 10, 1e kindje, NOD 30 Oktober Zwanger! MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower (27 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 13 november Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 14 November JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 22 november Sari: (29 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing?Uitgerekende datum: 1 April 2014 Cupcake88 (25 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 April 2014 Sorarocks (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 30 April 2014 NdNk (28 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 12 Mei 2014 1 vlindertje* NdNk Bevallen: Femmes82 (31 jaar), 26 September 2013 bevallen van dochter Fabiënne Afspraken/Echo's Oktober: 1: Jeansflower: controle gyn. 2: JackieSt: controle vk 3: Sorarocks: termijnecho 7: CupCake88: combinatietest, Kaatje87: controle vk 8: NdNk: controle/echo vk 9: Tralalala: liggingsecho, Sari123: controle vk 14: Sorarocks: controle vk 17: Sari123: geslachtsbepaling
@Sorarocks, wauw! Idd donderdag je echo! Leuk leuk!! Dan zie je zo'n klein schattig spartelend kindje!
@ sora: gaaf je eerste echo! geniet van dat moment!! ik wet nog dat ik heel verbaasd was dat er echt wat in zat... kon geen woord uitbrengen. Stond vast heel stuntelig. @ mamavan m: oooo spannend!!! het kan zomaar gaan gebeuren he...! Was je eerste kindje op tijd? of wat later?
hier vandaag nog geprofiteerd van het mooi weer om de buitenkant van de ruiten te doen, zo kan ik de binnenkant op mijn gemak doen, ben nu wel moe in de zetel ervan... @sora: nog 2 dagen en je eerste echo, da's echt een leuk moment!
@babyflower; Jaa echt spannend wel.. heb er wel zin aan. maar ook weer eng. Vond t bij M helemaal niet eng dat t echt begon, maar gisteravond raakte ik echt even in paniek. Stond er van te trillen. Bij M was ik 41 weken en ook nog gestript dus.. @sora; Echt leuk.. ben heel benieuwd.
Ik had de vk net gebeld ivm groend afscheiding. Ik denk zelf dat het afscheiding is maar ze wou het toch komen checken. Ik voel me echt schuldig datze nog zo laat naar mij moet komen. En straks is er helemaal niks aan de hand. Ze is bang dat het vruchtwater is en dat de baby in heg vruchtwater heefg gepoept.
De vk was net geweest en alles is in orde. De vruchtwater is niet gebroken en ik heb 1 cm ontsluiting.
Gelukkig geen groen vruchtwater dan! Wel fijn dat je wat ontsluiting hebt, al zegt dat niets over hoelang t nog duurt. Maar beter dan dat t potdicht zit