Even een egoberichtje: Slik sinds deze ronde tarwekiemolie capsules en teunisbloem capsules. Ik had gister ineens echt onwijssss veel witte afscheiding.. Zou het al gelijk een stabiele cyclus kunnen geven? Kan zo natuurlijk voor de lol eens een ovutest doen. Die heb ik geloof ik nog en ik werk thuis
Als jullie mij toevoegen kan ik je pas toevoegen op het gesloten gedeelte van FB , mijn naam staat in het gesloten forum van ons
Yeah, ik heb m'n Nijntje lamp! Heb alleen nog geen orderbevestiging ontvangen op m'n mail maar hoop dat er wat vertraging is omdat het zo druk is.
@jackiest noooooooooo ben super jaloers op je!!! Ik wil hem ook :'( @keef sorry geen idee. Geen ervaringen met die capsule. Ik slikte foliumzuur in de tweede ronde en toen raakte ik zwanger!
Keef, ik heb teunisbloemolie geprobeerd, maar met pcos heeft dat niet zoveel zin. Dit mag ook niet NA je eisprong hé?? In de maand dat ik zwanger werd heb ik na de eisprong tarwekiemolie geslikt, goed voor de innesteling. Daar geloof ik wel in een het heeft bij mij dus geholpen! Hoop dat jij er ook baat bij hebt!
@keef, ik heb tarwekiemolie een week geslikt, en mijn eisprong bleef er van uit. Ik ben er toen gelijk weer mee gestopt
Teunisbloemolie kan de cyclus verkorten, dus eisprong eerder laten komen. Dit mag echter niet NA je eisprong, kan dan een miskraam veroorzaken. Maar de meningen zijn hierover verdeeld...
Goedemorgen allemaal, Beetje druk hier, dus weinig tijd om overal op mijn te reageren... @Sorarocks Veel plezier bij de echo! @Keef Hier alleen foliumzuur geslikt verder niets... @Madera Jammer Fijne dag allemaal!
@shirleymommy: oef, best dat het geen vruchtwater was... @erminea: geniet ervan in Barcelona!!! @jeansflower: oei, heb dat heel gemist dat je gisteren ingeleid werd... @keef: ook geen ervaring, hier ook alleen foliumzuur geslikt heb je dan een ovu-test gedaan? @sora: spannend je echo!!! @madera: jammer van je ongi, ja je hebt er nu niet in te kiezen wanneer het zich doorzet hé, maar bij mij is dat meestal 's avonds voor ik ga gaan slapen en 's morgens bij opstaan, dus tot nu toe gelukkig niet te veel gedoe met op het werk beginnen of zo....
Goedemorgen allemaal, Gisteren weer controle gehad bij de verloskundige. Bloeddruk was iets hoger dan de vorige keer maar gelukkig nog wel mooi binnen de marges. De kleine meid heeft zich inmiddels gedraaid en ligt al mooi met haar hoofdje tussen mijn bekken. Een hele opluchting. 14 oktober moet ik weer heen. Ik zal zo even de lijst updaten. Hoe is het met Jeans?