Goedemorgen dames! Zo, weer lekker uitgeslapen! Was gisteravond op m'n werk ineens ziek geworden, in het laatste half uurtje, ineens supermisselijk, haalde de wc niet eens En toen ik thuis kwam nog een keer.... Bleeh. Heb ik normaal nooit 's avonds dus was echt raar. @vakanties: wij hebben vorige week 10 dagen Corfu geboekt! We gaan 11 tot 21 juni. Heb er zin in! @dromen: ik heb ook veel dromen ja maar niet meer dan normaal.... Ben altijd wel een dromer geweest, en ik onthoud ze ook altijd. Vannacht ook weer heel vaag gedroomd, ging weer nergens over haha. @jeansflower, veel succes vandaag bij de 20 weken echo en alvast een héééle fijne vakantie!!
Even snel bericht van mijn kant. Vandaag ongesteld geworden, en net belde de gyn! Ik ben gelukkig niet in de overgang, maar er was ook niet echt sprake van een wauw eisprong hormoon. Dus mag over 2 dagen gelijk beginnen met clomid, geen duphaston. En dan zou ik over 28-30 dagen ongesteld moeten worden! Mijn nod mag dus op 26 juni! En als dat niet lukt dan moet ik weer bellen en gaan ze andere stappen ondernemen zoals echo's die Cupcake ook krijgt. Ik mag het eerst nog een ronde zo proberen! Ook prima!
@Kowalski, he balen meid! Gelukkig dat je niet in de overgang zit! Wel fijn dat je over 2 dagen met Clomid mag starten! @Koekenpan, ja kan me voorstellen dat dat niet leuk is om 3 weken zonder je vriend te zijn! En ook nog zonder contact mogelijkheden. @Tralalala, jeetje, wat kan een lichaam dan raar doen he! Ineens misselijk en dan het toilet niet halen! He jakkie! Hoe voel je je vandaag? En lekker zeg binnenkort op vakantie naar Corfu! Heerlijk genieten!
Proberen zwanger te raken: -Erminea (31 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 25 Mei -Keef85 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 31 Mei -Debbi86 (26 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 4 Juni -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Juni -SchoesjeR (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ± 14 Juni - Sari123 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 17 Juni -Koekenpan (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 22 Juni -Kowalski (27 jaar), ronde 5, 2e kindje, NOD 26 Juni -Liesjeexx (23 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ? Juni -Leetje25 (25 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 november Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 November JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 22 november Simoontje123 (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 15 Januari NdNk (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 20 Januari Afspraken/Echo's Mei: 28: Jeansflower: 20 weken echo, Kaatje87: controle afspraak vk Juni: 3: Babyflower: 20 weken echo, Kaatje87: geslachtsbepaling 5: NdNk: afspraak vk echo 6: Simoontje123: 1e echo, Eda: 20 weken echo, JackieSt: geslachtsbepaling, Tralalala: geslachtsbepaling 17: Jeansflower: controle afspraak vk 19: Femmes82: controle afspraak vk 24: Tralalala: controle afspraak vk en 20 weken echo, JackieSt: controle afspraak vk 25: Kaatje87: 20 weken echo Juli: 1: JackieSt: 20 weken echo
@ndnk: knuffel meid, ken dat gevoel van alles zit tegen, kan me soms ook niet meer motiveren om te gaan werken, maar ja, is meer psychologisch hé ja, volgende week eindelijk echo, zal wel spannend zijn donkerblauw gaat ook voor een meisje hé
Hier meld ik mij weer even! Helemaal bijgelezen en wel... Even een paar dagen 'rustig' geweest... Was namelijk een beetje 'down' van de gemiste kansen deze maand. tot ik zondag zowaar kramp had voor ik naar de toppers ging.. Bij de toppers op de wc ook een klein puntje bloed met vegen(echt minimaal). Maandag helemaal nergens last van gehad en nu gewoon een zeurend gevoel rechts in mijn onderbuik, maar ook weer niet zoals anders... vaag natuurlijk weer... haha Zit nu natuurlijk 3 dagen voor mijn NOD en ben erg benieuwd. Kowalski: fijn dat je mag starten met de Clomid, ben benieuwd! Hier van t weekend een belangrijke beslissing gemaakt. Mijn paardje gaat verhuizen naar mijn zusje. Blijft wel van mij, maar gaat bij haar in de wei staan, samen met mijn paard haar zoon van nu 2 jaar oud. Die kwam anders alleen te staan en ik heb nog 2 huizen en een kinderwens, dus dan is een paard eigenlijk een beetje te veel op t moment. Daar kan ze gratis staan en hoef ik niet meer elke dag erheen(zo met een kleine ook wel lekker).. Heb er wel wat tranen om moeten laten, maar ben sowieso een emowrak op t moment...
Jeans: veel plezier bij je echo vandaag!! ben benieuwd. tralala: oh klinkt heerlijk corfu.. weet niet waar het is, maar wel zon dacht ik zo!! kowalski: Oke, gelukkig is het geen vervroegde overgang. En clomid krijg je nu, dus flink aan de klus deze maand. Heb je er een beetje goed gevoel over?! keef: Spannend, ook die spotting. (zo noemen ze dat toch?) Maar heel jammer van je paardje! Gelukkig staat ie dan lekker bij je zus, is toch een vertrouwd plekje voor je paardje met haar zoon, en voor jou ook vertrouwd omdat t bij je zus is! Is het dichtbij waar je woont dan of een eind weg? Ik duim voor je dat je zwanger bent meid. over 3 dagen testen?!
Ohhhhhhja, ik ga de schutting er af roppen nu .. hahah lekker even uitleven. wij hebben een stukje schutting naast de keuken waar een wit betonnen muurtje achterstaat (heb ik vanochtend ondervonden) en angezien die schutting echt lelijk is (verrot ook) heb ik besloten om die eraf te halen en het muurtje wit te sauzen! Nu hopen op geen vieze beesten aanvallen.
Hallo allemaal! Afgelopen dagen zo druk geweest..nog niet echt lekker kunnen bij lezen op m'n telefoon.. ga ik vanavond even doen! Willen jullie mijn nod aanpassen naar 22 juni?
Sorry dat ik niet gereageerd heb gisteren, heel de dag en avond druk geweest. Echo was niet super, nu nog maar 1 ei van 10mm. m'n ovutests leken wel goed op te lopen, gisteren bijna positief.. maar nu weer zo'n licht streepje. Ik weet het dus niet zo goed. morgenmiddag weer een echo.. hoop dan echt op verbetering! anders ben ik bang dat deze dosis toch niet is aangeslagen.. we zullen zien! zal vanavond op jullie reageren..
Hè cupcake wat balen zeg! Hoeveel was het eitje vorige meting? Hoop ook dat hij volgende keer weer gegroeid is! Misschien had je net iets minder gedronken bij de ovulatie test en dat hij daarom wat donkerder uitslaat? . Hoop dat hij snel knalt voor je!
Proberen zwanger te raken: -Erminea (31 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 25 Mei -Keef85 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 31 Mei -Debbi86 (26 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 4 Juni -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Juni -SchoesjeR (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ± 14 Juni - Sari123 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 17 Juni -Koekenpan (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 22 Juni -Liesjeexx (23 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 22 Juni -Kowalski (27 jaar), ronde 5, 2e kindje, NOD 26 Juni -Leetje25 (25 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 november Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 November JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 22 november Simoontje123 (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 15 Januari NdNk (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 20 Januari Afspraken/Echo's Mei: 28: Jeansflower: 20 weken echo, Kaatje87: controle afspraak vk Juni: 3: Babyflower: 20 weken echo, Kaatje87: geslachtsbepaling 5: NdNk: afspraak vk echo 6: Simoontje123: 1e echo, Eda: 20 weken echo, JackieSt: geslachtsbepaling, Tralalala: geslachtsbepaling 17: Jeansflower: controle afspraak vk 19: Femmes82: controle afspraak vk 24: Tralalala: controle afspraak vk en 20 weken echo, JackieSt: controle afspraak vk 25: Kaatje87: 20 weken echo Juli: 1: JackieSt: 20 weken echo
Tralala: lekker zeg corfu!! Cupcake: bah wat balen dat je nu toch nog maar 1 ei hebt.. Hmm Mamavanm1: succes met de vieze spinnen die er achter vandaan gaan komen haha. Beetje last van nesteldrang All: 20 weken echo was helemaal goed! Hij was flink aan t bewegen en vooral constant aan t duwen en wegdraaien van t echo apparaat. Meneer wenst niet gestoord te worden
@Jeansflower, fijn dat alles goed is met de kleine jongen! En morgen lekker op vakantie, heerlijk genieten meis! @Cupcake, balen zeg dat de echo niet super was! Hoop dat het eitje morgen wat groter is!
Wow, super dat de 20 weken echo goed was! Met een gerust hart op vakantie! heel veel plezier... enneh.. op de terugreis weer wat zon meenemen he? @mamavanm1: ja denk vrijdagavond testen, misschien zaterdagochtend. Ligt er een beetje aan. Mijn zusje woont in Brabant, wel 40-45 minuten rijden bij mij vandaan. Maar ik ga dan 1 avond door de weeks en 1 dag in het weekend. Heb ik dus ook lekker veel meer vrije tijd En zusjelief gaat ook lekker op haar rijden, dat scheelt Vanavond sushi eten met mijn vriendinnetje... (nu kan het nog hahaha, ben er echt verslaafd aan, en neem al een stuk minder dingen die 'slecht' zouden kunnen zijn
@Keef, spannende week zeg! Net bij de verloskundige geweest, heb het hartje gehoord!! Heel mooi en bijzonder! De bloeduitslagen waren ook allemaal goed!
Proberen zwanger te raken: -Erminea (31 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 25 Mei -Keef85 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 31 Mei -Debbi86 (26 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 4 Juni -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Juni -SchoesjeR (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ± 14 Juni - Sari123 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 17 Juni -Koekenpan (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 22 Juni -Liesjeexx (23 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 22 Juni -Kowalski (27 jaar), ronde 5, 2e kindje, NOD 26 Juni -Leetje25 (25 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 november Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 November JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 22 november Simoontje123 (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 15 Januari NdNk (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 20 Januari Afspraken/Echo's Juni: 3: Babyflower: 20 weken echo, Kaatje87: geslachtsbepaling 5: NdNk: afspraak vk echo 6: Simoontje123: 1e echo, Eda: 20 weken echo, JackieSt: geslachtsbepaling, Tralalala: geslachtsbepaling 17: Jeansflower: controle afspraak vk 19: Femmes82: controle afspraak vk 24: Tralalala: controle afspraak vk en 20 weken echo, JackieSt: controle afspraak vk 25: Kaatje87: 20 weken echo Juli: 1: JackieSt: 20 weken echo 9: Kaatje87: controle afspraak vk __________________