Heb de namen van de pasgeboren baby's hier toch maar weggehaald, ivm privacy! Als de ouders ze er toch willen hebben staan, kan dit altijd veranderd worden Proberen zwanger te raken: -MRCD (26 jaar), ronde 8, 1e kindje, NOD 5 Oktober -Erminea (31 jaar), ronde 12, 1e kindje, NOD 6 Oktober -SchoesjeR (27 jaar), ronde 8, 1e kindje, NOD 8 Oktober -Keef85 (28 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? Oktober -Kowalski (27 jaar), ronde 9, 2e kindje, NOD 23 Oktober -Koekenpan (27 jaar), ronde 9, 1e kindje, NOD 24 Oktober -Debbi86 (26 jaar), ronde 10, 1e kindje, NOD 30 Oktober -Madera (28 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 9 November Zwanger! MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower (27 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 13 november Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 14 November JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 22 november Sari: (29 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 1 April 2014 Cupcake88 (25 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 April 2014 Sorarocks (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 2 Mei 2014 NdNk (28 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 12 Mei 2014 1 vlindertje* NdNk Bevallen: - Femmes82 (31 jaar), 26 September 2013 bevallen van een dochter - Jeansflower (26 jaar), 3 Oktober 2013 bevallen van een zoon Afspraken/Echo's Oktober: 3: Sorarocks: termijnecho 7: CupCake88: combinatietest, Kaatje87: controle vk 8: NdNk: controle/echo vk 9: Tralalala: liggingsecho, Sari123: controle vk 14: Sorarocks: controle vk, JackieSt: controle vk 17: Sari123: geslachtsbepaling 28: JackieSt: controle vk
Hoi meiden, Ff ego.. Sinds een paar dagen heb ik al last van buikpijn af en toe kramp.. M'n man en ik moesten aan het einde van de middag nog ff boodschappen doen, hij wilde wel alleen, maar ik dacht heb de hele dag toch niet veel gedaan, dus ik ga wel ff mee! Nou serieus zijn 3 kwartier weggeweest en ik heb zeker wel 5 keer dikke buikkramp gehad! Eenmaal thuis wist ik echt niet wat te doen, dus heb ik uiteindelijk toch maar de vk gebeld, bel liever 1x voor niks, dan 1x te laat! Ze zei dat ik het moest gaan timen en 2 paracetamol moest gaan slikken, rustig om de bank gaan zitten en een warmwaterzak op m'n buik moest gaan leggen. Na het eten ben ik in bad gegaan en het nam wel iets af! Gelukkig! Maar dacht echt wat is dit?! Nu heb ik mezelf op de bank genesteld met een kop thee. Ik doe ook echt niks! Maar de baby mag hier nog niet komen! Over 3 weken pas! Moet m'n geboortecupcakes nog maken!!
@kaatje: een heftige avond achter de rug, maar best dat het nu weer goed is! 't is nog een klein beetje te vroeg hé @cupcake: welkom terug in het land!
@kaatje: een heftige avond achter de rug, maar best dat het nu weer goed is! 't is nog een klein beetje te vroeg hé @cupcake: welkom terug in het land! genoten van de vakantie?
Kan iemand mij even bijpraten? Ik ben een paar dagen niet online geweest en heb compleet gemist waarom jeansflower ingeleid werd.... Shirley jammer dat het niet doorzet, je wil wel graag al toch? Kaatje, die van jou moet nog even blijven zitten hoor, nog een paar weekjes te vroeg!
@Eda en Tralalala, ja idd beetje vroeg he! Heb hem al toegesproken dat hij nog 3 weken moet blijven zitten! Net ook al een groot gedeelte van m'n slijmprop verloren.. Maar goed, die groeit weer aan schijnt! Maar bleegh wordt wel spannend zo hoor!
Ik heb echt even een baalmoment dames. Ik verheugde me zo erop dat ze bijna is gekomen en het was gwn een vals alarm. Voor niks dat arme vrouwtje uit bed gehaald zo vroeg. Zuchttttt
@kaatje jah het ze zegen dat die slijmprop weer aan groeit. Als je vliezen nog niet breken dan is er niks aan de hand!
@Tja Shirley, zelfs bij jou kan het nog 3 weken en 6 dagen maximaal duren.. Hoop voor je dat ze eerder komt!
Jammer dat het niet doorzet Shirley.. Wij hebben 26 Oktober de geslachtsbepaling!! Kaatje, wil je m erin zetten?
jeetje wat een actie verhalen allemaal! hier alles nog vrij rustig! ik denk dat ik echt tot 42 moet gaan wachten, ze bepaalt zelf wel wanneer ze eruit wilt, ik moet geduld hebben... Vandaag was mn project gastouder: verschillende gemaild voor meer info... mn hart breekt echt als ik denk dat ik haar strax moet weg brengen. Probeer echt elk moment te genieten dat ze nog in me zit!
@kaatje: heb de indruk dat jij toch niet zal moeten wachten tot 40 weken hoor @babyflower: ik heb ook het gevoel dat ik echt nog lang mag wachten!!! heb ook gemist naar de reden waar Jeans ingeleid werd eigenlijk...
Proberen zwanger te raken: -Erminea (31 jaar), ronde 12, 1e kindje, NOD 6 Oktober -SchoesjeR (27 jaar), ronde 8, 1e kindje, NOD 8 Oktober -Keef85 (28 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? Oktober -Kowalski (27 jaar), ronde 9, 2e kindje, NOD 23 Oktober -Koekenpan (27 jaar), ronde 9, 1e kindje, NOD 24 Oktober -Debbi86 (26 jaar), ronde 10, 1e kindje, NOD 30 Oktober -MRCD (26 jaar), ronde 11, 1e kindje, NOD 3 November -Madera (28 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 9 November Zwanger! MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower (27 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 13 november Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 14 November JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 22 november Sari: (29 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 1 April 2014 Cupcake88 (25 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 April 2014 Sorarocks (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 2 Mei 2014 NdNk (28 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 12 Mei 2014 1 vlindertje* NdNk Bevallen: - Femmes82 (31 jaar), 26 September 2013 bevallen van een dochter - Jeansflower (26 jaar), 3 Oktober 2013 bevallen van een zoon Afspraken/Echo's Oktober: 3: Sorarocks: termijnecho 7: CupCake88: combinatietest, Kaatje87: controle vk 8: NdNk: controle/echo vk 9: Tralalala: liggingsecho, Sari123: controle vk 14: Sorarocks: controle vk, JackieSt: controle vk 17: Sari123: geslachtsbepaling 26: CupCake88: geslachtsbepaling 28: JackieSt: controle vk
Hoi meiden, @Kaatje Ik wil de lijst wel doen, geen probleem. @hier *egobericht* Ik heb de afgelopen ronde even niet zoveel van me laten horen, maar wel meegelezen. Ben op vakantie geweest en heb de rust daarna doorgezet. Ben gisteren ongie geworden, dus er is weer een nieuwe ronde aangebroken. Had er ook geen goede hoop bij vorige ronde, dus de ongie was geen verrassing. Ik ga deze ronde naar de HA voor een doorverwijzing. Het is officieel ronde 11, maar heb de eerste twee rondes tussen haakjes gezet ivm ontspiralen, dat maakt het ronde 9. Misschien heb ik dat ook wel gedaan, omdat ronde 6 (toen ik me hier heb aangemeld) minder erg klonk als ronde 8... Wat zouden jullie doen? De eerste twee rondes gewoon meetellen, of niet? Zo, en nu even de handtekening aanpassen. Fijne dag dames.