Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Thanks voor je mening. Mijn HA heeft al eens aangeboden om met 8-9 maanden een doorverwijzing te geven, dus daar ben ik niet bang voor. Het is meer voor mezelf. Ik heb het aangepast. Snap ook niet waarom ik het niet heb meegeteld. ;) Had direct een regelmatige cyclus.

2. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Goedemiddag allemaal! :D

@MRCD Ik zou ook gewoon meetellen, maar zie dat je dat al hebt gedaan!
    Deze ronde een doorverwijzing dus...spannend! Ik vind ook dat je lang geduld hebt gehad hoor en gelukkig hoef je niet bang te zijn dat je geen verwijzing krijgt.

@All...hier gaat het goed! :) we gooien er een dagprogramma in en we hebben afgesproken hoe we het gaan doen zodat we op 1 lijn zitten...gisteren ermee begonnen en vanmorgen ging het super! Dus heeel trots hier en weer goede hoop ;):D

3. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mrcd succes bij de dokter!

@cupcake spannend he! Wij moeten nog 12 dagen wachten.
    Kan ik zien of mijn moeder instinct goed is ;).

@ndnk wat bedoel je met een dagprogramma?

4. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    voel me echt verschrikkelijk....

5. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @babyflower; Och zit je er zo mee?! 't Is ook heel lastig hoor.. hoevaak moet je haar wegbrengen dan in een week?

@mrcd; Nou idd, je hebt lang genoeg gewacht.. lekker gaan en dan weet je weer even waar je aan toe bent. :)

@ndnk; Lukt het allemaal? :D Fijn dat je je goed voelt en jullie op 1 lijn zitten, is wel belangrijk.

@all; Nou hier gebeurt nog echt niet wat.. -.- denk dat ik m'n slijmprop zo onderhand wel weg heb, maar op voorweeen na nog niet echt veel, vandaag tussendoor wel iets kramp gevoel af en toe maar niet noemenswaardig. Heb soms wel gigantische druk onderin, en m'n liezen/bovenbenen zijn echt helemaal beurs de hele dag door.
    Kreeg vandaag opeens een gevoel dat ie er morgenvroeg is.. :p ik hoop het zo, ben het echt zat vooral omdat je aan't wachten bent. We zullen zien, en anders bel ik maandag de vk weer en vraag ik of ze nog een poging willen wagen.. :)

6. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Een vast ritme gedurende de dag...elke dag opnieuw ;)

@MamaVanM1 Jaa het lukt, maar helemaal gesloopt haha...;)
    Ik bliif jullie checken haha!

@Babyflower He wat naar dat gevoel lijkt me...is denk ik ook heel lastig om je kindje over te laten aan iemand anders...hoop dat je iemand vind waar je een klik mee hebt/krijgt.

7. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @mrcd: ik weet niet hoeveel tijd je lichaam nodig heeft om te "ontspiralen", dus weet niet of je de eerste 2 moet meetellen, maar eens vragen aan huisarts hé

@mamavanm1: bij mij ook geen teken van bevalling op komst hoor

@kaatje: zie je wel dat je zeker te vroeg zult bevallen!!! had al zo'n voorgevoel

8. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal,

Rustig hier in ons clubje! Easy sunday, of iig lazy, voor zover dat mogelijk is. ;)

Morgen 9 weken zwanger alweer! Nu met extra gezelschap en afleiding in huis gaat het snel, maar vind het echt megaaaa spannend! Heb er nog wel een goed gevoel over, dat is fijn! ;) Dinsdagavond zullen we het horen en zien!

Fijne dag allemaal!

9. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Middag dames, ik mag op rood :(. Heb vanmorgen even flink zitten janken op de hotelkamer...kon het gewoon even niet helpen. Dat word de mmm voor ons, ben echt heel verdrietig.

10. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    :( Weet niet wat te zeggen! Vind het heel vervelend voor jullie! *Digitale knuffel*

11. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Erminea, ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen! Vind het echt kl*te voor jullie!
    Maar misschien hebben jullie maar een klein beetje hulp nodig en ben je alsnog snel zwanger!
    Knuffel!

12. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    @erminea :( sterkte! En een dikke knuffel!

@ndnk, wordt je 2e echo toch? Nu zal je al meer een kindje zien! :)

@hier, nog 1 avonddienst en dan 12 dagen vrij! Heerlijk!! Kan het echt gebruiken want ik ben erg moe :(
    Even een vraagje aan de zwangere dames, hadden jullie ook met ong 10 werken lage rugpijn? Ik heb ook het gevoel dat mn buikspieren waar slapper worden?? :(

13. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -SchoesjeR (27 jaar), ronde 8, 1e kindje, NOD 8 Oktober
    -Keef85 (28 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? Oktober
    -Kowalski (27 jaar), ronde 9, 2e kindje, NOD 23 Oktober
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 9, 1e kindje, NOD 24 Oktober
    -Debbi86 (26 jaar), ronde 10, 1e kindje, NOD 30 Oktober
    -MRCD (26 jaar), ronde 11, 1e kindje, NOD 3 November
    -Madera (28 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 9 November
    -Erminea (31 jaar), ronde 13, 1e kindje, NOD ? November

Zwanger!
    MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Babyflower (27 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 13 november
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 14 November
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 22 november
    Sari: (29 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 1 April 2014
    Cupcake88 (25 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 April 2014
    Sorarocks (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 2 Mei 2014
    NdNk (28 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 12 Mei 2014

1 vlindertje* NdNk

Bevallen:
    - Femmes82 (31 jaar), 26 September 2013 bevallen van een dochter
    - Jeansflower (26 jaar), 3 Oktober 2013 bevallen van een zoon

Afspraken/Echo's
    Oktober:
    3: Sorarocks: termijnecho
    7: CupCake88: combinatietest, Kaatje87: controle vk
    8: NdNk: controle/echo vk
    9: Tralalala: liggingsecho, Sari123: controle vk
    14: Sorarocks: controle vk, JackieSt: controle vk
    17: Sari123: geslachtsbepaling
    26: CupCake88: geslachtsbepaling
    28: JackieSt: controle vk

14. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Fijn is dat straks lekker vrij!!!
    Het wordt de derde echo, heb ook nog een tussentijdse echo gehad :)
    Ik ben reuze benieuwd! Ik ben nog geen 10 weken, dus kan het niet zeggen :p

15. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    knuffel voor Erminea...

kaatje: alles weer rustig?

16. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Sora, ik merk ook wel dat ik sneller last heb van m'n onderrug, maar heb er niet constant last van ofzo. Wel s'ochtends vaak als ik wakker word.

Erminea, wat vreselijk rot voor jullie :( snap dat je er van baalt! Hoop dat je met een klein beetje hulp snel zwanger zult zijn!

NdNk, spannend meid.. Fijn dat je er een goed gevoel over hebt! Het is al bijna dinsdag, en je hebt inderdaad leuke afleiding :)

Vandaag hele dag in Antwerpen Zoo geweest met uitje van ml z'n werk, was heel gezellig maar ben heel moe nu! Morgen weer werken na 3 weken vakantie en heb écht geen zin! Gelukkig wel om half 12 even weg voor de echo/combinatietest. Ml kan niet mee, dus m'n schoonzus zal me vergezellen. Ze gaat de echo filmen zodat mn man en evt ouders het ook kunnen terug kijken.

17. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@mrcd, als het voor je gevoel fijner is om naar de H.A. te gaan moet je dat zeker doen meid, en het probleem hoeft niet bij jou te liggen he, bedoel ik niet lullig maar je heb zo'n mooie cyclus en je gebruikte ovutesten, de 1 is binnen een jaar zwanger en de ander binnen 2 jaar zei mijn H.A. wie weet is er wel helemaal niets aan de hand, dat hoop ik zoooo voor je, en misschien maar een klein beetje hulp nodig.
    En ik heb ook 2 cyclussen niet op geschreven ook met de zelfde reden als jou omdat ik dacht dat is ontpillen hahaha mutsen zijn we he.
    Wij hebben besloten als het in Mei 2014 nog niet raak is gaan wij naar de huisarts toe, ook omdat ik zoiets heb wij hebben heel veel rondes verloren ivm Ml die er vaak niet was ivm werk denk van de 10 rondes 5 verloren :( dus ja ach het komt wanneer het komt zo voelt he t voor ons nu, en dan ijn we 1,5 jaar bezig en hebben we het echt een kans gegeven.

Respect voor jou MRCD dat je durft, ik duim dat je snel zwager bent hoor.

@er ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger bent kop op meid,

18. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Erminea: gadver wat ongelooflijk balen. Ik snap dat je daar even de nodige tranen voor hebt laten gaan :( moet je ook gewoon toelaten!
    Hopelijk kan een verwijzing jullie snel helpen aan een mooie positieve test!

Cupcake: succes vandaag met je 1e werkdag en veel plezier bij de echo, maakt toch veel goed denk ik :)

Eda: voor jou begint t nu ook snel te gaan!!!! Spannend

19. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    @ erminea; wat balen zeg....:( niet leuk!

@ mamavanm; ik denk elke dag aan je! maar steeds als ik kom spieken is er niks.. ..! gaan ze nog een keer strippen?

ik heb sinds een paar dagen onwijze steken in mn onderbuik. en ik moet heel veelnaar de wc, niet om te plassen ( sorry) wel vijf keer per dag of zo...
    ik moet zo op controle, dan zal ik t eens na vragen. verder voel ik me best goed. gister nog een boswandeling gemaakt.

woensdag gaan we kennis mkn met n gastouder. ze zal eerst twee dagen gaan en daarna drie. ik moet even kijken of ik ouderschapsverlof kan opnemen in delen... fijne dag allemaal!

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    hier vandaag nog eens controle by gyn gehad: niets speciaals te melden: geen ontsluiting, geen indaling, kindje 2,9 kg geschat.

Ben strept B negatief dus hoef geen AB infuus en mag gerust wat thuis blijven moesten mijn vliezen (ooit) breken...

kindje bewoog wel niet tijdens de echo, dus nog aan de monitor mogen hangen om te kijken en dat was normaal dus ja, op naar volgende week voor de volgende afspraak!

Deel Deze Pagina