Thanks SchoesjeR! Lief van je! Fijn dat je nog steeds niet ongesteld bent! Hopelijk blijft het ook weg!!
Proberen zwanger te raken: -SchoesjeR (27 jaar), ronde 8, 1e kindje, NOD 8 Oktober -Keef85 (28 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? Oktober -Kowalski (27 jaar), ronde 9, 2e kindje, NOD 23 Oktober -Koekenpan (27 jaar), ronde 9, 1e kindje, NOD 24 Oktober -Debbi86 (26 jaar), ronde 10, 1e kindje, NOD 30 Oktober -MRCD (26 jaar), ronde 11, 1e kindje, NOD 3 November -Madera (28 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 9 November -Erminea (31 jaar), ronde 13, 1e kindje, NOD ? November Zwanger! -Babyflower (27 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober -Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober -Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 14 November -JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 22 november -Sari: (29 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 1 April 2014 -Cupcake88 (25 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 April 2014 -Sorarocks (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 2 Mei 2014 -NdNk (28 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 12 Mei 2014 1 vlindertje* NdNk Bevallen: -Femmes82 (31 jaar), 26 September 2013 bevallen van een dochter! -Jeansflower (26 jaar), 3 Oktober 2013 bevallen van een zoon! -Kaatje87 (26 jaar), 7 Oktober 2013 bevallen van een zoon! -MamavanM1, (19 jaar), 11 Oktober 2013 bevallen van een zoon! -Shirleymommy (20 jaar), 11 Oktober 2013 bevallen van een dochter! Afspraken/Echo's Oktober: 14: Sorarocks: controle vk, JackieSt: controle vk 17: Sari123: geslachtsbepaling 26: CupCake88: geslachtsbepaling 28: JackieSt: controle vk
Goedemorgen! @MamaVanM1 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede wonder! @Shirley Gefelicteerd nieuwe mama met jullie dochter! @Schoesje Ik hoop het zo voor je meid! Misschien te veel gedronken! Volgende keer testen met je eerste ochtendurine, die is lekker geconcentreerd! @All Hier een hele vervelende pijn onder mijn linkerborst...wat doortrekt naar de zijkant van mijn buik....iemand idee wat dit kan zijn?
Shirley&mama, gefeliciteerd!! @ndnk, nee ik weet het niet, ik hou het er maar op dat je tijdens je zwangerschap allerlei rare pijntjes heb @hier, vreselijk pijn in mn rug, denk van het schilderen. Vandaag maak ik het laatste muurtje af zodat ik daarna kan herstellen maandag weer controle bij de vk, hoop dat ik dit keer het hartje mag horen!!
Shirley en mama gefeliciteerd!!! Ik heb t gisteravond idd wel gezellig gehad, maar ik heb weinig hoop voor deze ronde.
oei, heb ik weer vanalles gemist: Shirley en mamavanM1 bevallen??? PROFICIAT MEIDEN!!! hopelijk alles goed met jullie en baby... en nu genieten hé @shoesje: er is nog hoop, hoop echt dat je maandag posi test!! @sora: rust maar goed dit weekend en uitkijken naar de controle van maandag!
Bah vervelend je rugpijn! Goed om je lichaam denken he! Mjah rare pijntjes prima... Als het maar geen nierbekkenontsteking gaat worden!
@ndnk, volgens mij voel je dat ook meer aan de achterkant dan de voorkant zeg maar mss cranberry sap drinken? Is ook goed tegen blaasontsteking
@Shirley, Gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er lekker van! @MamavanM, Gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker genieten met z'n viertjes! @Schoesje, Spannend meis!
pffff ik ben echt plaatsvervangend zenuwachtig schoesjer! Hoop dat je gauw uitsluitsel hebt . Bij voorkeur natuurlijk "positief" nieuws straks. Ik ben plaatpizza aan het bakken met VL en vanavond lekker aan de borrel (kan mij het schelen) en een goede film denk ik. Kon het vanmorgen toch niet laten toch nog een testje te doen, kon het streepje wel roze staren maar helaas, omowit volgens mij. Dan ligt het toch aan mijn hormonen denk ik. Dokter bellen nog steeds voor me uit aan het schuiven, hoe gaat dat in zijn werk? Gaat de huisarts alvast testen doen oid? Jullie nog leuke plannen voor dit weekend?
@erminea, wij hebben toen de dokter gebeld ivm de negatieve uitslag van die thuis zaad test. We hebben gewoon tegen de assistente gezegt wat er gebeurd was en dan we de dokter wilden spreken. We kregen gewoon een afspraak zonder problemen en hebben het bij de dokter weer voorgelegd. Van hem kregen we toen een labformulier en een potje om het in te leveren. Was geen probleem. En als we na een jaar nog bezig waren konden we terug komen voor een doorverwijzing naar het zh zo dus dus gewoon bellen, je bent echt niet de enige met dit probleem succes!
Shirley en mama: nogmaals gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Schoesje: spannend...!! Erminea: volgens mij doet de huisarts zelf niet zo heel veel behalve doorverwijzen..
@erminea hahaha dat is erg lief van je ik ben ook best wel zenuwlappig hoor, gezonde zenuwen dan he'... @kaatje dank jewel jij teste 4 dagen na nod licht positief toch? @jeans thanks ik houd het nog steeds vol niet te testen en echt te wachten.
@erminea: gewoon bellen, eens je hart luchten bij de huisarts en horen wat hij ervan vindt en wat hij voorstelt kan je al deugd doen, is het een mannelijke of vrouwelijke dokter? over testen: mijn mening is altijd niet testen voor NOD, maar iedereen moet het zelf weten...
Hoi meiden! Ik ben hier even niet meer geweest. Heb een verschrikkelijk drukke week gehad. Vandaag even bijtanken. @erminea Gewoon bellen joh. Ik heb vrijdag de HA gebeld. Heb dinsdagavond een gesprek. Ben heel benieuwd. Ik zal jullie op de hoogte houden. Fijne dag meiden.
Het is een vrouwlijke dokter maar ik ken haar eigenlijk niet. Heb gewoon moeite met in het onbekende stappen denk ik. Een beetje drempelvrees. Ik moet altijd precies weten hoe iets gaat anders kom ik die drempel niet over. 't is stom ik weet het... Mijn test was ververver na nod hoor . Maar ik was maar 1 dag ongesteld geweest dus ik wilde het zeker weten. Voel ook steeds steekjes en pijntjes, dat zat me niet lekker.