Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

hoi dames, bedankt voor de felicitaties we hebben een leuke verjaardag gehad en zijn aardig verwent van al het geld hebben we samen aan elkaar een Nikon spiegelreflex camera cadeau gegeven :) super blij zijn we er mee... we zijn eigenlijk tegelijk jarig manlief 30 geworden alweer.

Er is hier zoveel te lezen kan het allemaal niet bij houden hahhaa...
    Wij zijn dan eindelijk begonnen met klussen rond en in het huis jeeehhh....hahahaha

Lees best vaak mee maar reageer dan vaak niet anders zit ik er dan weer helemaal in en het even niet aan baby's maken denken lukt hier goed :)
    Onze vakantie is ook geboekt naar zuid- Frankrijk Rocamadour 2 weken op een vakantie park heerlijk...

Las dat het met de meeste van jullie allemaal goed gaat en met een aantal niet of niet zo. heel veel sterkte dames en duim dat het allemaal snel raak is bij jullie en niet lang meer zal duren.

Inderdaad hoe zal het zijn met babyflower en shirley??? hoop dat alles goed gaat met de dames, niet gewent van shirley

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Zal ook weer even reageren :)

JackieSt.. Leuk, dat baby shoppen! Altijd fijn, die aanbiedingen waar je iets gratis bij krijgt! Ik denk dat donkerblauw inderdaad voor beide wel kan hoor.. Gewoon een leuk kleedje of speeltje eraan en kan prima voor een meisje! En fijn dat je het hartje hebt gehoord, lijkt me heel bijzonder!

NdNk.. Wat vervelend dat het niet zo lekker loopt op je werk! Lastig als je minder streng of consequent kan optreden nu.. En dat ze daarop reageren. Lijkt me een lastige doelgroep zo te horen. Hoop dat je het nog even volhoudt.. Wat een rotdag voor jou was het zeg! Vandaag weer beter? Ow lees net dat je dag boven de w.c. begon..oeii

MamavanM1.. Hahaha dat dromen! Volgens mij is dat echt een zwangerschapskwaaltje! Ik droom bijna nooit normaal gesproken, ben benieuwd of dat zal veranderen.. En nog beesten gevonden?

Koekenpan.. Wat jammer dat je vriend zo lang weg is! Een gemiste ronde dus? Hoop dat de tijd snel voor je gaat en dat hij zo weer thuis is! Lijkt me frustrerend als je geen contact kunt hebben.. Of misschien ben je t gewend inmiddels?

Kowalski.. Gelukkig geen overgang! Komt je ongi mooi op tijd dat je mag beginnen met Clomid! Hoop dat het werkt voor jou! Fijn dat je t eerst zelf even mag proberen :) mijn eitje was de vorige keer ook 10mm.. En toen waren er zelfs 2! Dus waar die ene is gebleven?? Zou kunnen van die ovutest hoor.. Ik heb morgen nog een echo dus zal t wel zien. En blijf gewoon door ovutesten/temperaturen/ KLUSSEN!! Haha

Keef.. Spannende dagen voor nou zeg!! Hoop dat je ons een mooie test kan showen! Jammer van je paardje :( maar wel logisch dat je deze keuze maakt. En, lekker.. Sushi!! Ik ga dat donderdag ook eten.. Jammie!

Jeansflower.. Fijn dat je 20wk echo goed was! Hahah nu al een eigenwijs ventje dus ;) een heeeele fijne vakantie!!

Kaatje.. Leuk dat jullie het hartje gehoord hebben! Weer even een bevestiging dat het goed gaat lijkt me!

All..
    Klinkt heerlijk al die vakanties!! Ik zal zo eens even leuke vakantiebestemmingen zoeken.. Wij hebben nog geen keuze gemaakt ;) als het maar zon, zee, strand is! Mocht ik nog zwanger worden in de tussentijd kan ik in September nog gemakkelijk op vakantie. Daarom wilden we even wachten met boeken.. De datum van m'n vakantie staat wel al vast, gelukkig!

3. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben terug van een weekendje Berlijn met mijn moeder en zusje.
    Heb niet alles bij gelezen, veel te veel hahaha.

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Even kort hoor! reageer morgen weer verder..

Heb vanmiddag schutting weggehaald, GELUKKIG geen vieze en rare beesten tegengekomen. (paar kleine spinnetjes) Even de muurtjes goed schoonmaken en dan beetje wegenverf erop en dan ist klaar met een paar leuke dingetjes eraan. :D

5. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tralala: he bah balen dat je zo ziek geworden bent! Ohhh corfu!! Heerlijk vooruitzicht.

@keef: Wat spannend zeg!!!

@Mamavanm1: ja ik heb er wel een goed gevoel over. Ik ben helemaal zennnn :D. Vind het ook wel spannend.

Ik zou ook voor een mooi wit muurtje gaan... fijn dat het nu klaar is. wel lekker!

@jeans: Mooi dat alles weer goed was!! Haha nu al een klein eigenwijsje...

@kaatje: ohh het hartje! bijzonder he!

@Shoes, wat cool een spiegelreflex! Wij hebben er ook een, echt zo blij mee! Heb al echt mooie foto's van mijn dochter gemaakt. Gefeliciteerd nog!

@cupcake: he dt is raar, dat dat andere eitje ineens weg was! misschien was hij wel niet goed zichtbaar maar zit hij er gewoon nog als je de volgende echo krijgt? Of is dat onmogelijk? Ik denk dat ik deze ronde ook weer ovulatie testen ga gebruiken, dan weet ik in ieder geval of ik eerder een positieve test heb dan normaal pas rond dag 24.

@koekenpan: jeetje wat is je vriend dan lang weg! Lijkt me heel lastig!

@sari: Berlijn is tof he!!

6. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Ja, het begint hier erg spannend te worden.
    Heb een soort pijn die lijkt op spierpijn in mijn lies...
    Dus ben erg benieuwd...

Verder ook onwijs moeee.... maar ja, dat heb ik wel vaker.
    En vooral nu de kogel door de kerk is wbt paardje, komt dan alle spanning eruit gok ik.
    Vanavond maar eens vroeg naar bed hihi!

@cupcake: jij komt toch ook uit regio rotterdam? waar ga jij sushi eten dan altijd? :)

7. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hoi hoi,

Even een kort berichtje van mij. Heb alles weer even bijgelezen maar weet niet meer precies wat er allemaal gezegd is. Sorry... Ik was gisteren zo moe toen ik thuis kwam van m'n werk. Dat heb ik lange tijd niet meer gehad. Ben ook snipverkouden dus misschien heeft dat er ook wat mee te maken. Vandaag weer een dagje werken en als het even meezit een beetje op tijd naar huis. Vanavond gaan we naar m'n schoonouders. Die gaan van het weekend op vakantie dus daarvoor gaan we nog even langs. Is wel leuk, ze leven allebei enorm mee met de zwangerschap.

@Keef: wat jammer van je paardje maar gelukkig staat ie op een vertrouwd adres bij je zusje. Het zal wel even wennen zijn zoveel vrije tijd ineens. Nog geen nieuws over je huisje?
    Ik ga heel hard duimen dat je aan het einde van de week een positieve zwangerschapstest in handen hebt. De signalen zijn in ieder geval positief!

8. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    hoi allemaal!

even een kort berichtje vanuit een zonnig corfu!

t is heerlijk weer hier!

de bewegingen in mn buik worden steeds heftiger en ik zie mn buik groeien!
    heb nu ook een pasje gehad die ik om moet hangen dat ik zwanger ben. daardoor krijg ik overal voorang! haha! maak er wel n beetje misbruik van!
    verder lig ik s avonds om 10 uur al in mn bed. ben zo moe, en moet heeel vaak plassen!

vrijdag weer naar huis, dan ga ik alles ff doorlezen. hoop dat t met iedereen goed gaat! ben benieuwd naar al jullie verhalen! liefs!

9. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Hey babyflower!!!
    Wat fijn dat je lekker voorrang krijgt haha!
    Flink misbruiken inderdaad hahahaha!

@jackie: ja zal inderdaad wel wennen zijn...
    Nog helemaal geen nieuws over mijn huisje.
    Er zijn nieuwe foto's gemaakt en ik moet zeggen: die zijn echt gaaaaf!!! nieuwe tekst en vraagprijs vandaag toegepast.
    Hopen dat er nu weer een beetje wat op afkomt...
    (ben er echt zoooo klaar mee)

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    shabu shabu bij de kuip ;)

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    straks om 15.40 weer een follikelmeting! duim voor me meiden!

12. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Succes! Ik ga keihard voor je duimen!

13. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Succes cupcake :) ik duim voor je op heeeeel goed nieuws!

14. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim ook heeeeel hard!!!

15. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ennn cupcake??? Was je eitje gegroeid??? Ik hoop het voor je!

16. Liesjeexx

Liesjeexx Actief lid

18 mei 2013
    168
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Heb geprobeerd even bij te lezen.. wat wordt er hier veel gekletst zeg ;)

@cupcake88: Gaaf zeg dat je naar New York bent geweest! Lijkt me ook echt tof! Balen van je echo die tegenviel.. Hoe is het bij je follikelmeting gegaan?

@kowalski: Gelukkig dat je niet in de overgang bent! En het feit dat je niet super veel hormonen aanmaakt is natuurlijk vervelend. Je lichaam doet wel echter nog iets, dus goed om te ondersteunen met medicijnen!

@Tralala: vervelend dat je zo ziek bent geworden! Voel je je al wat beter?

@Kaatje87: Gaaf hè dat hartje horen! Lijkt me ook zo speciaal! Gefeliciteerd dat alles goed was :)

@Keef85: Ik ga voor je duimen! Hoop dat het rood wegblijft!

@all: Hier gaat alles goed.. Ben niet meer ongesteld, dus de nieuwe ronde is begonnen! :D Verder erg druk op werk en sociaal leven, dus vanavond maar eens een nachtje vroeg slapen! Ben echt MOE! Ik hoop dat ik nu wat meer bij blijf met lezen, is echt lastig om alles terug te moeten lezen haha :p

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Hartje horen, ja dat was echt een heel bijzonder/mooi moment! Nu op naar maandag! Zien we ons frummeltje weer en hopelijk kunnen ze dan zien of het een jongen of meisje is :)

@Babyflower, oooh jaloers! Gisteren was het hier echt heerlijk weer en bofte ik dat ik vrij was! Heb heerlijk van de zon genoten!
    Enne idd misbruik maken van dat pasje hihi ;)

@Sari, ooh leuk zeg paar dagen Berlijn!

@Schoesje, spiegelreflexcamera, wat een leuk cadeau zeg!

@Cupcake, hoe was de meting? Ben erg benieuwd!

18. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @cupcake: hopelijk doet de clomid zijn werk! en 1 ei is genoeg hé

@kowalski: ja, hopelijk wordt je huisje snel verkocht...
    paardje zal niet verwaarloosd worden en misschien ooit heb je er weer meer tijd voor en kan hij terug hé

@babyflower: geniet van je vakantie!

19. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi eda, ik denk dat je me weer door elkaar haalt met Keef.

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    :x:x:x:(

Weer geen verbetering!! Nog steeds 1 eitje van nog net geen 10mm..
    De beste man heeft lang gezocht, maar helaas niks beters kunnen vinden.

Toch wil hij de hoop nog niet opgeven, en krijg maandag nog 1 laatste echo.. Als er nog geen verbetering inzit slaat de Clomid niet meer aan, krijg ik een kuurtje Primolut en een hogere dosis Clomid.
    Hopen maar dat het wat later op gang komt bij mij!! Het kan nog wel zei de gyn..

Deel Deze Pagina