@madera: ik denk dat koorts meer invloed kan hebben op de zaadcellen, dus als jouw vriend niet ziek geweest is, is er toch even veel kans denk ik @koekenpan: balen van je ongi hier ook balen: niets nieuws bij controle: geen indaling, geen ontsluiting, dinsdag weer controle bij een ander gyn want de mijne is in verlof....
Ik zal hier nog even een update doen voor de dames die niet op Facebook zitten. Hier gaat het helaas nog steeds niet lekker. Heb vorige week een nachtje in het ziekenhuis gelegen en deze week ook 2 nachten. Maandag heb ik echt de schrik van m'n leven gehad. Ik lag aan het ctg toen ineens de hartslag van de baby ontzettend hard daalde. Ik zag hem al onder de 100 schieten en was net op zoek naar de alarm knop naast m'n bed. Toen schoot ie nog verder omlaag naar 50 en op een gegeven moment was ie helemaal niet meer te meten. Alle alarmbellen gingen af en binnen no time stond er een heel team van 5 man sterk in de kamer. Nog wat verwarring want op een gegeven moment hadden ze mijn hartslag te pakken en niet die van de baby. Ik moest op m'n zij gaan liggen en ze kwamen snel met een echo apparaat aangerend. Gelukkig was daar wel een kloppend hartje te zien. Achteraf las ik op de computer dat het 7 minuten duurde voordat ze zich weer hersteld had. Waarschijnlijk was het een reactie op de medicijnen die ik heb gekregen voor m'n bloeddruk. Ik ben daar afgelopen weekend mee gestart. De medicijnen zijn nu gehalveerd en ze wilden mij en de baby 24 uur in de gaten houden hoe we op deze dosis zouden reageren. Verder bleek uit de bloeduitslagen dat mijn nieren niet goed functioneren dus dat wilden ze ook nog extra controleren. Daarom moest ik nog een dagje blijven en heel veel drinken om te kijken of de bloeduitslagen daar beter van werden. Woensdag mocht ik gelukkig weer naar huis. Vandaag ben ik weer op controle geweest en met de medicijnen is m'n bloeddruk oke. Ze hebben nog een echo gemaakt en de baby ligt helaas nog steeds in een stuit. Aanstaande maandag moet ik weer heen en dan gaat de gynaecoloog aan de hand van een echo bepalen of ze een draaipoging gaan doen. Het ziet er niet zo gunstig uit want de baby ligt met haar billen al vrij diep in m'n bekken en er is ook niet heel veel vruchtwater. Aanstaande vrijdag word ik dan ingeleid of krijg ik een keizersnede. Ik ben dan precies 37 weken. Het kan ook nog zijn dat ze vrijdag nog een keer proberen te draaien als het niet lukt en dat ze daarna meteen de keizersnede doen als dit ook mislukt. Erg spannend allemaal dus... Ben bestwel verdrietig over hoe het allemaal loopt. Had het graag anders gehad maar het belangrijkste is dat ons meisje gezond ter wereld komt. Dat besef ik me na afgelopen maandag maar al te goed. Dit is dus ons laatste weekend met z'n tweetjes! Echt een heel apart gevoel...
Och jeetje Jackie wat zul je geschrokken zijn! Dat lijkt me zeker een heel raar gevoel, laatste weekend met jullie tweetjes! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig mag verlopen nu voor jullie en dat alles goed blijft gaan met de kleine meid! En tjah...als ze al zo diep ligt, dan zal draaien vast lastig worden, maar het belangrijkste is idd dat ze goed en wel ter wereld komt! Succes maandag! @Koekenpan Ik had goede hoop! @Eda....Wachten duurt lang! Hoop dat je snel mag @All.....geen babyshoppen....dat gaan we nu maandag doen. Bij mij vallen alle vullingen er spontaan uit Lekker dan, binnenkort maar even naar de tandarts!
Spannend cupcake!! Eda ik kom elke dag even kijken of er al babynieuws is, maar nog niks tot nu toe...?
@Jackie, ooh meis, dit is toch ook niet hoe je je verlof had voorgesteld! We zijn wel een stel kneusjes samen he (Bedoel het niet lullig hoor) Nog ff volhouden meid! Knuffel! @Cupcake, spannend meid! Kunnen we jou zometeen ook een kleurtje geven
Proberen zwanger te raken: -Keef85 (28 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? Oktober -Kowalski (27 jaar), ronde 9, 2e kindje, NOD 23 Oktober -Debbi86 (26 jaar), ronde 10, 1e kindje, NOD 30 Oktober -MRCD (26 jaar), ronde 11, 1e kindje, NOD 3 November -Madera (28 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 9 November -Koekenpan (27 jaar), ronde 10, 1e kindje, NOD 25 November -Erminea (31 jaar), ronde 13, 1e kindje, NOD ? November -SchoesjeR (27 jaar), ronde 9, 1e kindje, NOD ? Zwanger! -Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober -Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 14 November -JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 22 november -Sari: (29 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 1 april -Cupcake88 (25 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 13 April 2014 -Sorarocks (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 2 Mei 2014 -NdNk (28 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 12 Mei 2014 1 vlindertje* NdNk Bevallen: -Femmes82 (31 jaar), 26 September 2013 bevallen van een dochter! -Jeansflower (26 jaar), 3 Oktober 2013 bevallen van een zoon! -Kaatje87 (26 jaar), 7 Oktober 2013 bevallen van eenzoon! -MamavanM1, (19 jaar), 11 Oktober 2013 bevallen van een zoon! -Shirleymommy (20 jaar), 11 Oktober 2013 bevallen van een dochter! -Babyflower (27 jaar), 16 Oktober 2013 bevallen van een dochter! Afspraken/Echo's Oktober: 28: JackieSt: controle vk 30: Femmes82: afspraak cb November: 5: Jeansflower: afspraak cb 5: NdNk: controle vk 11: Sorarocks: controle vk 13: Sari: controle vk en 20 wk echo 25: Cupcake88: GUO echo Erasmus MC (20wkn) 28: Cupcake88: 20wkn echo Hogeschool R'dam (vk opl) December: 2: Jeansflower: zoon 1e prikje 16: Sorarocks: 20 weken echo
Zow ik ben weer uitgebaald. Gister goed met vriend erover gesproken, hij vindt het goed als ik er eens met de huisarts over praat, vooral omdat ik nu al meerdere keren licht positieve testen heb gehad en me onzeker voel of het allemaal wel goed zit.
Gefeliciteerd CupCake! Een zoon wat leuk!! @Koekenpan...ik vind het een goede stap! Snap dat je baalt en als het elke keer licht positief is ga je je inderdaad afvragen wat er dan niet goed gaat!
Sorry dat h zo lang duurde eer ik x liet weten... In zkh gn internet,dus ben nu op tablet via gsm netwerk v m'n man. Goed nieuws: Noémie is gist om 16u35 geboren, 2,740 kg, 49 cm! Lang verhaal zal ik volg Week typen, spoedige bevalling,mr. lig nu à bed gekluisterd d'r Vl. Bloedverlies: infuus,bloedtransfusie, urinesonde... Ik neem elke dag zoals h komt, dochter doet h goe, dat is h belangrijkste!
Gefeliciteerd Eda!!! Wat fijn dat je dochtertje het goed doet, wel erg vervelend dat jullie in het ziekenhuis liggen. Ik ben benieuwd naar je verhaal!
Proberen zwanger te raken: -Keef85 (28 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? Oktober -Kowalski (27 jaar), ronde 9, 2e kindje, NOD 23 Oktober -Debbi86 (26 jaar), ronde 10, 1e kindje, NOD 30 Oktober -MRCD (26 jaar), ronde 11, 1e kindje, NOD 3 November -Madera (28 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 9 November -Koekenpan (27 jaar), ronde 10, 1e kindje, NOD 25 November -Erminea (31 jaar), ronde 13, 1e kindje, NOD ? November -SchoesjeR (27 jaar), ronde 9, 1e kindje, NOD ? Zwanger! -Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 14 November -JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 22 november -Sari: (29 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 1 april -Cupcake88 (25 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 13 April 2014 -Sorarocks (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 2 Mei 2014 -NdNk (28 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 12 Mei 2014 1 vlindertje* NdNk Bevallen: -Femmes82 (31 jaar), 26 September 2013 bevallen van een dochter! -Jeansflower (26 jaar), 3 Oktober 2013 bevallen van een zoon! -Kaatje87 (26 jaar), 7 Oktober 2013 bevallen van eenzoon! -MamavanM1, (19 jaar), 11 Oktober 2013 bevallen van een zoon! -Shirleymommy (20 jaar), 11 Oktober 2013 bevallen van een dochter! -Babyflower (27 jaar), 16 Oktober 2013 bevallen van een dochter! -Eda (30 jaar), 26 Oktober 2013 bevallen van een dochter! Afspraken/Echo's Oktober: 28: JackieSt: controle vk 30: Femmes82: afspraak cb November: 5: Jeansflower: afspraak cb, NdNk: controle vk 11: Sorarocks: controle vk 13: Sari: controle vk en 20 wk echo 25: Cupcake88: GUO echo Erasmus MC (20wkn) 28: Cupcake88: 20wkn echo Hogeschool R'dam (vk opl) December: 2: Jeansflower: zoon 1e prikje 16: Sorarocks: 20 weken echo