Ik wil ook nog wel kletsen hoor, ben echt super zenuwachtig voor dinsdag, zie er zo tegenop . Hoe is het bij jou? @cupcake spannend joh!
snap dat je daar zenuwachtig voor bent! ik vond wel dat het na de eerste keer al gelijk minder 'eng' was. ik was alleen steeds bang om bekenden tegen te komen, het was 10min van mijn huis
Oh dat lijkt me ook ongemakkelijk! Zou inderdaad ook niet mijn moeder tegen het lijf willen lopen, die moet bijna wekelijks bloedprikken. Komt allemaal wel goed denk ik maar ik hoop natuurlijk dat ik deze maand hartstikke zwanger ben...vl is 2 dagen voor nod jarig...zou zo'n gaaf kado zijn . Hoe was je echo?
Ik wil ook nog mee kletsen hier hoor! Spannend erminea! @de rest ik heb dus 4 dec een afspraak bij de gyn voor iui waar we dan hoop ik januari mee kunnen beginnen! Maar ik ben bang dat de gyn gewoon clomid wil blijven geven. Ik wil zo graag dat 2014 echt ons jaar wordt!
Veel plezier bij de echo cupcake!! Wat gaan ze nu precies morgen doen erminea? Ik duim voor je kowalski dat t allemaal niet nodig is ende deze maand zwanger wordt! Hier: als ik uitga van mn ovutest ben ik overtijd, maar test was vanmorgen negatief. Zodra ik ongesteld ben geworden ga ik naar de huisarts ....
Koekenpan: hopelijk heb je gewoon een laat ei of langzaam hcg aanmaak! En anders misschien inderdaad naar de huisarts, duurt al lang he en steeds die vage testen! Kowalski: mijn schoonzusje was ronde 5 met Clomid zwanger. Misschien is ronde 6 jouw ronde! Ik hoop t echt meid! Cupcake: wat fijn dat hij helemaal goedgekeurd is! Zag de echo al voorbijkomen op FB Erminea: dat zou echt een te gek cadeau zijn! Wanneer ga je weer ovutest doen? Om te kijken of hij oploopt? Spannend morgen.. Succes alvast!
Ik heb geen idee, iig een echo en de rest merk ik zo wel. Ben echt op van de zenuwen . Hoop dat het snel 4 december is meis .
@ Erminea: Ik las net je bericht op FB wat ontzettend balen. Hoe kan de HA er zo naast zitten. Fijn dat je nu in goede handen bent. Wat wordt het plan nu? Knuf @ Cupcake: 20 weken alweer. En alles was goed las ik. Super meid en een jongen zie ik (tja even afwezig geweest) Wat leuk. Over de helft dus nu mag je gaan aftellen @ Koekenpan: wat balen dat je steeds weer onzeker wordt gemaakt door vage testen. Misschien idd een keer naar de HA. Jullie zijn toch ook al heel lang bezig? @ Kowalski: wat balen meid. Hopelijk heeft Jeans gelijk met de 6e ronde
We zijn in januari een jaar bezig. Wil gewoon bloed onderzoek en zaadcheck. Eerst maar ff afwachten wat deze maand nog wordt...
Jullie hebben het ook wel lang genoeg geprobeerd. Hopen dat deze maand iets moois opleverd en anders idd verder kijken. Hopelijk is dat niet nodig voor jullie.
Lief dat je er naar vraagt femmes! Ik moet volgende week (hoera) weer bloed prikken om wat hormonen te laten controleren + schildklier en VL moet weer een potje inleveren. 6december moeten we weer langs voor een afspraak. @koekenpan ik duim ook nog steeds hoor. En ik kan je aanraden toch naar de gyn te gaan. Het heeft mij toch wel goed gedaan ondanks dat dit niet was wat ik wilde horen natuurlijk. Het voelt toch goed om iets te kunnen doen en eens een beetje grip te hebben op de hele situatie.
Ja en een behandelplan maar ze zei dat het waarschijnlijk iui met spuiten word of ivf. Dus daar ga ik maar vanuit. Heel stom maar het kan me ineens niet snel genoeg gaan. Heb eindelijk het gevoel dat het toch echt dichtbij is...
Wat fijn om te horen dat je weer hoop en energie hebt gekregen. De moeilijk stap is hopelijk niks voor niks geweest.