@hier: vanavond weer eens heerlijk naar de sauna geweest. Voor het laatst was met 32 weken. Dat was weer lekker. @ Jeans: hoe gaat het met jouw knul. Alweer bijna 2 maanden. @ Kaatje: Groeit Noud goed? Lijkt me zo raar dat hij alweer bijna 2 maand is, terwijl je onlangs pas uitgerekend was.Met jou ook alles goed?
Met die test van vanmorgen (zie onderstaand) geloof ik wel dat ik zwanger ben! Ik heb me dus ook maar meteen aangemeld voor Moeders voor Moeders. Morgenochtend ga ik de CB doen, dan is VL ook helemaal overtuigd.
Super meid! Mooie ticker Mijn man was ook pas overtuigd na de CB, hij zag t streepje niet eens Voel je al iets?? Ik had t gevoel elk moment ongesteld te kunnen worden..
Sinds de avond na de eerste positieve test (28-11) voel ik een heel licht ongigevoel. Eigenlijk niet echt ongigevoel, maar meer krampjes en steekjes. Ongigevoel doet veel meer pijn. Verder ongelovelijk zere borsten (vooral rondom me tepel) sinds de eisprong, normaal verdwijnt dat 2-3 dagen voor NOD. En sinds gisteren met vlagen wat misselijk, niet heel erg gelukkig. Die ticker is goed he! Vond de tickers van die site zo leuk! VL zag het streepje vanmorgen wel! Thank god!
Goedemorgen! @Erminea logisch! Niemand die je dat gevoel kwalijk neemt! Neem je tijd...jullie tijd komt hopenlijk snel! *knuf* @MRCD Voor een man is het altijd even shocking geloof ik.. Echt top voor je! Ik zag het aan mijn borsten...die aders waren direct al weer mega zichtbaar...nu nog steeds En had je nu ook een gevoel dat het zo was? Ergens voelt een vrouw dat denk ik.. @koekenpan uitbuiken?! Hahah...gewoon dik worden heet dat Hoe staat het met jouw test? Jij had ook licht positief? En nu?
@Erminea, ik snap je helemaal meis! Hopelijk ben je heel snel zwanger! Gun het je zo! @MRCD, Super meis! Mooie ticker idd!! @Femmes, Noud groeit als kool! Hij woog gisteren 4130 gram! Ja, volgende week zaterdag is hij al 2 maanden oud! Heel apart! Terwijl het dan pas 3,5 week geleden is dat mijn uitgerekende datum was.. Met mij gaat het z'n gangetje! Momenteel weer last van mijn been.. Zelfde pijn als de zwangerschapsischias alleen nu in mijn andere been! Waardeloos! Wil gewoon lekker wandelen met de kinderwagen (scheelt dat het nu echt herfstweer is) maar dat lukt gewoon niet! Bleegh! Hoe gaat het met Fabiënne en met jou? @NdNk, hoe gaat het met jou? Haha die aderen blijven na de zwangerschap ook nog een poosje hoor!
@Kaatje Onvoorstelbaar he jullie ventje! Wat een topper en mooi te lezen dat hij het zo goed doet! Hier gaat het zijn gangetje...ben snel moe, buiten adem...gisteren veel gedaan nu helemaal nergens zin in en zo gaat dat maar door! De weken vliegen nu voorbij gelukkig, ben super zenuwachtig voor de 20 weken echo Volgende week vrijdag heb ik weer controle bij vk!
Ik had echt geen idee, of in ieder geval niet bewust! Ik vond wel dat mijn borsten op een andere manier pijn deden, maar wuifde dat weg! Voorgaande rondes had ik soms wel eens een voorgevoel (mede dankzij wat kwaaltjes, zoals die pijnlijke borsten), maar dat voorgevoel was dus nooit goed. Nu heb ik er bewust niet bij nagedacht, zijn bij de poli fertiliteit geweest, er zijn onderzoeken gedaan. Ik dacht er gewoon niet bij na. Ik schrok ook enorm van dat tuurstreepje de 28e. Die had ik niet verwacht... Maarja, normaal test ik ook niet voor NOD, maar iets dwong me, misschien mijn onderbewustzijn... Aders op mijn borsten heb ik altijd wel iets, dus daar heb ik helemaal niet op gelet ook. Morgen zal ik het wel "echt" gaan geloven als die CB ZWANGER zegt! VL kan er dan ook niet meer omheen. Jij hebt bijna je 20 weken echo hè! Spannend! Wat fijn dat Noud het zo goed doet! Top kereltje! Wat balen van je been, hopelijk gaat dat snel over en kan je lekker wandelen met de kinderwagen.
@ MRCD: wat heerlijk meid. Zit je al met 1 bil op de roze wolk ( de andere volgt natuurlijk morgen na de cb). Lekker genieten meid. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten @ NdnK: Wauw nog twee weken en dan zit je alweer op de helft. Super meid. Wat gaat het ineens snel (kan ook komen dat de tijd bij mij even heeft stil gestaan). Weten jullie al wat het wordt of komt dat bij de 20 weken echo of wil je het misschien niet weten. Hoe voel je, je verder? @ Kaatje: Wat super dat Noud het zo goed doet. Kanjertje. Balen dat jouw lichaam je nog in de steek laat. Met Fabienne gaat het goed al is ze nu wel snipverkouden. Zo sneu. Afgelopen week mocht ze voor de 2de keer naar het cb. Heeft de eerste twee prikken gehad en is weer flink gegroeid. Ze is nu 58 cm en 4960. Verder een lekker tevreden meid. Lacht veel en heeft sinds deze week het brabbelen ontdekt. Zo leuk.
Hoi meiden! Ik kom nog even mijn testjes showen van vanmorgen! Ik moet mijn banner nog aanpassen, want ben waarschijnlijk nog geen 4 weken. Had een heel raar tempkaartje, dus wist mijn NOD niet precies. Adhv de test (CB) denk ik dat mijn NOD dinsdag pas is, maar daar komen we wel achter bij de eerste echo.
Super meid. Wanneer was je vorige maand ongesteld? Voor het uitrekenen van hoever je bent neem je die datum als uitgangspunt. Genieten!!!!
Dat geldt alleen als je een cyclus van precies 28 dagen hebt. Je krijgt als het ware twee weken cadeau. Mijn cyclus is meestal 30 dagen. Eisprong is maandag de 18e geweest, dus vanaf die dag twee weken terug rekenen. Ben morgen dus 4 weken.
Mrcd: die datum neemt de VK met inplannen van afspraken en echo's wel totdat de juiste termijn is berekend met de 12 weken echo. Zou dus nu met je banner wel uitgaan van 28 dagen en aanpassen na 12 weken echo. Ik had ook cyclus van 35 dagen en uiteindelijk was de uitgerekende datum daar ook naar, maar toch hielden ze bij VK 28 dagen aan tot 12 weken echo Enne nogmaals gefeliciteerd!
Ah ok. Ik heb wel mijn ticker aangepast. Ik zie het liever staan zoals het is. Haha. En die twee dagen dat het scheelt.
Haha het gaat echt gewoon heel snel nu...morgen 18 weken Geen idee nig wat het geslacht is...zou het wel willen weten maar vl twijfelt nog steeds...ik benoemde vanmorgen dat we kunnen vragen of ze op willen schrijven of het een jongen of meisje wordt, die in enveloppe en dan met kerstavond open maken...vl vond het leuk idee en keek me toen schuin aan...' je probeert me over te halen...'...*zucht* Ik voel me prima eigenlijk Af en toe wat hoofdpijn, rugpijn, maar niet bijzonder erg ofzo...is te doen allemaal Over de namen zijn we we uit Hoe ist met jouw kleine meid? Lekker genieten zeker, maar zal ook wel te snel gaan! Hoe gaat het bij jou?
Balen! Dikke knuffel! Maar wat is dat dan toch steeds met die tuurstreepjes op testen. Ik heb 1 keer eerder een tuurstreep gehad en volgens mij zat er toen ook iets, maar is het gewoon heel vroeg mis gegaan (weet het natuurlijk niet helemaal zeker, maar had toen ook 2 licht positieve testen van verschillende merken... Wel beiden tuurstrepen). Voor de rest heb ik nooit een positieve test gehad, ze waren altijd omo-wit.