Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Jups, ben er kapot van. Al flink wat potjes zitten huilen in 2 dagen tijd

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hele dikke knuffel voor jou!

3. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Desondanks ben ik superblij voor jou hoor mrcd!! Zwelg nu gewoon een beetje in t mezelf zielig vinden:)

4. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ik ken het gevoel! Ik was ook altijd blij voor anderen, maar verdrietig dat het bij ons niet lukte.

5. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Koekenpan: ah neee. Wat balen tijd. Jullie geduld wordt ook aardig op de proef gesteld. Een hele dikke knuf.

@ NdnK: Ja raar he hoe snel de tijd kan gaan. En geloof mij de overige 22 weken lijken nog lang, maar hoe cliche het ook klinkt, achteraf zijn ze zo voorbij.
    Wij hadden het er vanavond nog over dat vorig jaar om deze tijd ik nog (net) niet zwanger was en nu hebben we alweer een meid van 2 maanden oud. Zo onwerkelijk, maar vooral heerlijk

Ja hier gaat het goed. De tijd vliegt idd. Het is net of de tijd voor mezelf even heeft stil gestaan. In mijn gedachten is het bijv. nog oktober;). Haha. Maar verder gaat alles goed. De kleine meid doet het super, is erg tevreden, erg makkelijk, weinig huilen en slaapt sinds een paar weken door.
    Met mij gaat ook alles goed. Ik was vrij snel weer hersteld en ben alweer een paar weken lekker aan het sporten.
    Ik wens iedereen hier zo'n zwangerschap, bevalling, herstel en makkelijk kind toe. Echt een luxe. Misschien krijg ik het nog wel terug bij een evt. volgende;) Dus ik geniet hier maar lekker van.

Gewoon lekker op je man in blijven praten. Anders spreek je af dat alleen jij het weet. Laat je het opschrijven. Wedden dat hij dan niet achter wilt blijven;)

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden. Wat is het rustig hier.

Bij mij is het voor 95% zeker dat het mis is gegaan. Ik heb gisteren een echo gehad. Was niets meer op te zien, maar dat kan in dit stadium ook komen, omdat het nog niet zo groot is (is bij mij niet het geval). Andere 5% zal worden uitgewezen door de bloedtest van gisteren en de bloedtest over 9 dagen. :( Voor mezelf is het al klaar. Gevoel zei ook al dat het niet goed zat toen de bloeding begonnen was, dus afgesloten hoofdstuk en vol positieve zin verder. Hopelijk snel zwanger van een plakkert.

Ben gisteren flink opgevrolijkt en in de watten gelegd door mijn werkgever + partner en kids (tevens vrienden van ons). :) We mochten vanmorgen na het slechte nieuws zelf weten of we kwamen werken en moesten vooral onze tijd nemen. We hadden besloten even samen te ontbijten in de stad en daarna te gaan werken. Ze vroegen ons of we Sinterklaas bij hun wilden vieren, vonden we leuk. Hebben ze gewoon nog ff snel mega veel cadeaus voor ons gekocht. Ik was helemaal veebaasd, dat had echt niet gehoeven. Wat een lieverds zijn het. Ben blij met zulke mensen om ons heen, die deze vervelende dag toch leuk weten te maken. En nee, dat zeg ik niet vanwege de cadeaus :p, maar vanwege de liefde en gezelligheid! :)

7. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Het is stil hier... ;)

8. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echoooooo echoooo

9. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Zat gister ook al te kijken. Al een maand geen berichten.
    Hier nog steeds ziek :(
    Wordt maar niet beter.
    En onze bink hoest alleen nog, verder gelukkig weer beter :)

10. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Alweer zo stil... Haha FB doet geen goed voor ZP. :p

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817