Wat jammer Cupcake... Ik hoop dat je ei alsnog komt en anders hopelijk met een hogere dosis. Misschien nog eventjes aankijken en anders toch maar je leidinggevende inlichten. Hoef je ook niet steeds smoesjes te verzinnen en je schuldig te voelen als je vrij moet nemen. Jeansflower: geniet lekker van je vakantie! Ik ben stikjaloers! Wij gaan dit jaar waarschijnlijk niet weg. Hier vandaag weer een dagje werken en verder niet zoveel bijzonders. Vanavond lekker voor de buis. Vriendlief is weg dus ik kan mooi ongestoord grenzeloos verliefd en babyboom kijken. Fijne dag allemaal!
oei, ik weet niet wat ik heb, misschien de 2 K's??? of noem het maar zwangerschapsdementie... sorry! @cupcake: ik duim dat het alsnog groeit meid! @mamavanM1: ik snap je heel goed, ik voel ook nog niets (placenta ligt ook vooraan denk ik) en maakt me erg onzeker best dat er op het werk een kleine echo is, waardoor ik af en toe eens piep en zie dat er beweging in zit, en volgende week de echte echo, hopelijk met alles normaal
Fijn dat je af en toe even kan spieken. Hopelijk heb je volgende week een goede 20 weken echo. Willen jullie ook weten wat het wordt?
Nog 1 week tot onze pretecho... Kijk er zo enorm naar uit! Ben echt super benieuwd of we een jongetje of een meisje krijgen. Ben nu helemaal gefocust op een jongetje. Heb zelfs gisteren een shirtje in de uitverkoop gekocht voor een jongetje... Vriendlief zei ook al jij bent wel heel zeker van je zaak. Zal echt even omschakelen zijn als het toch een meisje blijkt te zijn. Ben ik even blij mee hoor maar heb ik gewoon zo'n sterk gevoel dat het een jongetje wordt. Als mijn gevoel me voor de gek houdt dan stuur ik het shirtje wel naar MamavanM1.
@Eda: ja vervelend is dat, je weet wel dat ie er nog lekker zwemt enzo maar ja, zoveel bevestiging krijg je niet. Fijn dat je af en toe even kan spieken. Ik heb dan mn angelsound, maar doe ik niet zo heel vaak mee! @Jackie: Oh spannend he, week kan niet snel genoeg gaan. IK weet nog dat ik met een heeeeel grote smile in de auto zat op de terugweg haha.. Haha, tja ach maakt niet uit, ook al is t een meisje dan bewaar je hem voor de volgende toch. Of hierheen sturen mag ook.. Maar ik denk dat je hem zelf wel kan gebruiken! @all: ik ken iemand dit net zwanger is, nu 10 weken ofzo. Die heeft met 12 weken al een pretecho !! Wist helemaal niet dat dit dan al kon. Maar denk dat je dan wel minder kans heb dat ze het zien, zo'n klein pielie of mini schaamlipjes. hmm, zou mij benieuwen!!
OH kowalski had nog niet eens op jou gereageerd, geloof ik!! :O Fijn dat je de 1e of nu 2e pil al hebt geslikt, voelt t misschien al wat 'echter' aan! Hoop dat het gaat lukken meid , komt vast goed!!!
Voelde me al helemaal gepasseerd haha! Vanochtend eerste pil erin! Ben benieuwd ja! Voelt als de eerste ronde proberen haha!
Nou inderdaad kowalski! Hopelijk snel resultaat en posi test!! Hier nog geen rode duivels.. Wel krampjes, gezien mijn niet goede gevoel van deze ronde, ga ik er voor het gemak maar vanuit dat het niet gelukt is.. Vanavond weer uit eten.. Dit keer tapas! Mmmmh lekker! @cupcake: lekker bij de kuip!! Wel balen van de meting. Hopelijk komt t gewoon nog.. @mamavanm1: dat lijkt me ook wel vroeg ja. Zag dat ze ergens een echo doen met 7 weken.. Die zou ik dan wel weer 'leuk' vinden. Dat is in het ziekenhuis waar ik geboren ben..
Stomme vraag voor de zwangeren onder ons: hoe zat het met de geur van jullie urine? Ik werd net zowat onpasselijk van de lucht.. Haha! Nou ja, valt ook wel mee.. Maar is anders..
Bij mij geen verschil volgens mij maar je reukorgaan wordt wel sterker als je zwanger bent... Ga je morgen een testje wagen?
@jackie: spannend! Ik denk ook dat jullie een knul krijgen Kowalski: spannend, ik hoop dat het aanslaat! Keef: in de eerste 12-16 weken stonk m'n plas echt enorm. Of in ieder geval, het rook velen malen sterker. Zelfs m'n vriend zeurde erover als ik was geweest in de badkamer haha. Spannend!
Hoi allemaal, @keef Tjah...het rook wel anders denk ik...maar ik ben voor een 2 maand terug ook meer gaan drinken Moest van mijn vriend....ben een blaasontsteking klantje @Jackie Gek is dat gevoel he...Ik ben benieuwd wat het word bij jou! Denk voor mezelf dt het ook een jongen is, vriend denkt meisje... Kowalski Dus de eerste ronde is nu officieel aan de gang? Spannend! @Mama Met 12 weken al? Dat is vroeg! Ik lees bijna overal hier dat meiden geen vroege echo willen.....is 7 weken te vroeg? @Madera Dat ziet er positief uit! Maandag weer testen dus! Spannend! @all 5 days of freedom! En de eerstvolgende dag dat ik werken moet heb ik onze eerste echo Whhaaaa vind het zoooo spannend...Wat als het hartje niet klopt, straks heb ik het me verbeeld... Zucht..... Deze eerste weken vind ik echt een kwelling hoor....hoe hebben andere zwangeren dit ervaren?
@NdNk en MamavanM1, jaaa maandag! Ben zooooo benieuwd! (Moet pas 's avonds hoor haha) @Cupcake, hoop voor je dat het eitje gegroeid is, zo niet, hoop ik dat de hogere dosis clomid goed aanslaat! @Kowalski, jeej! Nu hopen dat de eitjes flink groeien! @Jeansflower, geniet van je vakantie! Oooh heerlijk zeg! @Madera, spannend meis! @Jackie, haha! Al een jongensshirtje gekocht! Ben heel benieuwd! Jij hebt donderdag de geslachtsbepaling he! Leuk!! @Keef, spannend meis! Mijn urine rook in de eerste weken van mijn zwangerschap ook sterker dan anders hoor! @MamavanM1, snap dat je er een beetje onzeker van wordt dat je de kleine man nog niet veel voelt! @NdNk, ik had mijn eerste echo met 6+5 weken, ze dacht dat ik minder ver was omdat het vruchtje heel klein was maar zagen wel een hartje kloppen (ze dacht 6+1 weken).. Omdat het vruchtje zo klein was moest ik een aantal weken later weer komen voor weer een echo en toen zagen we echt een minimensje dat was met 8 weken +-5 dagen. Ik vond het juist fijn dat ik zo vroeg terecht kon! Hier bij de vk doen ze een echo bij rond de 8 weken en de echo daarna is de termijnecho..
Oh ik bedoelde eigenlijk een geslachtsbepalingsecho op 12 weken . @kowalski: Mijn nedere excuses! ik ga voor je duimen, springen met dat ei. @keef: ik heb geen idee dat mijn plasje meer stonk. haha, heb er niet echt aan geroken ofzo.. wanneer ga je testen?!
@MamavanM1, ja dat begreep ik .. Of eh had je het niet tegen mij? NdNk vroeg of een echo met 7 weken niet te vroeg was, haha daar gaf ik antwoord op
Dank voor je antwoord Kaatje! Tjah ik dacht zelf toen ze het aanbood, natuurlijk eerder...ik wil graag ons kleintje zien en ik had al gelezen dat rond die termijn het hartje moet kloppen... Soms wou ik dat je gewoon duidelijk wist wat er binnen in je buik gebeurd...zoiets van....kriebel in je linkerteen...? Ah...dan klopt het hartje....ofzoiets.. Jeuk aan de neus? Goed bezig, alle tenen en vingers zijn aanwezig...
En keef??? Ik hoop op een positieve test!! @all: gister avond weer even creatief bezig geweest en haarspeldjes gemaakt voor me dochter