@NdNk, ja dat zou mooi zijn he! Helaas! Nog ff geduld Voor je het weet is woensdag en zie je je kleine frummeltje @Kowalski, ooh wat een leuke knipjes zeg!! Echt heel leuk!
Hier nog steeds geen bloed, dus we houden moed. Morgenochtend testen als ik het red qua tijd. Ga morgen namelijk de hele dag vrijwillger spelen op de kinderboerderij met het schaapscheerdersfeest
zo nou idd.... En het stomme is: je denkt ook elke keer wat te voelen... Een soort plop.. En dan denk je: ja hoor, daar zijn de duivels!! ga ik weer naar de wc, niets! hahahaha! Ga nu elke keer met smoesjes naar de wc op mijn werk. Want anders valt het misschien ook op Ga even koffie halen, wie wil er ook? Plassen is zo gebeurd en dan koffie halen haha, weet niemand dat ik elke keer naar de wc ga haha!
Spannend Keef! Ik hoop dat het morgenochtend lukt om te testen en het hier nog even te plaatsen. Ik ben ook enorm nieuwsgierig, haha! Had je ovulatietesten gebruikt deze ronde?
Deze maand geen ovulatietesten gebruikt, omdat ik er vanuit ging dat ik vruchtbaar zou zijn als we een lang weekend weg waren. En dat weekend in de caravan is het er niet van gekomen met al die familie om ons heen haha! Dus ben erg benieuwd of ik niet toevallig eerder of later mijn ovulatie heb gehad. Stomme is, dat ik er elke keer vanuit ben gegaan dat ik gewoon ongesteld zou worden deze ronde... En nu denk ik: lichaam doet wel erg raar! Vorige maand had ik echt al veel meer last van dingen. Nu eigenlijk alleen een beetje krampjes onderin, maar niet echt ongisteken nog. En mijn borsten zijn ook niet raar gevoelig ofzo...
Keef: spannend! Kowalski: wat een schattige klipjes! Ndnk: ja ik stelde al een soort knipperlampje voor. Rood is niet goed, Groen is goed en dan op je buik ofzo Hoef je niet meer te testen of onzeker te zijn Maar helaas... Je geduld wordt straks vast beloond! @mama: 12 weken kunnen ze alleen een geslacht zien adhv de Nub en die klopt voor 75%. Geslacht wordt pas vanaf de 14e week gevormd en is goed zichtbaar vanaf week 16/17. Dus 12 is inderdaad beetje erg vroeg!
@jeans: haha ja!! of in plaats van rood tijdens de ongi ineens groene afscheiding... Oh nee laat maar... das viessss!! haha
@keef: ik zou morgen gewoon 5 min eerder je wekker zetten, dan heb je nog tijd zat om te testen .... hihi! Spannend!! @all: ik kan niet wachten tot mijn menstruatie weer over is, dan heb ik pas echt het idee dat de ronde begonnen is. Heb echt een saai weekend voor de boeg. Mijn man is nu een survival run aan het doen, dus ben vanavond alleen thuis. Morgen is hij de hele dag op de zolder aan het klussen, en dan in de avond is hij aan het werk, een groepje survival begeleiden. En dan zondag is hij ook de hele dag weg. Weer een survival. Normaal is dat altijd verspreid over het hele jaar, maar dit valt toevallig in het zelfde weekend. Ik overleeft het wel hoor ... maar vind het dan zo saai. Gelukkig heb ik net een nieuwe serie ontdekt. Secret Circle, dus die kan ik nu wel lekker kijken. Verder heb ik vandaag besloten een vriendin, of ja kennis, ik zie haar wel als vriendin, maar ik heb het idee dat zij mij alleen als kennis ziet, en ook niet echt moeite doet dus om ons contact in stand te houden, even op een afstand te houden. Vind het niet leuk, maar misschien uit een soort van zelf bescherming, snappen jullie wat ik bedoel, elke keer als ik haar dan sms oid dan heb ik het idee dat ze me afhoud, en dan voel ik me toch wel soort van gekwetst. Misschien heb ik het wel verkeerd, maar dan mag het wel even van haar komen. Maar leuk is het nooit.
Excuus maar moet even spuien.... heb echt een vervelende dag achter de rug.. Wilde vandaag met een collega praten omdat ik erg veel last heb van haar gestress..van het moment dat ze binnen komt tot het moment dat ze weggaat straalt ze stress uit..tevens uit ze dit ook steeds door te zeggen hoe druk ze het heeft en als een olifant door de kamer te lopen.. Nu wilde ik het doen na het werk overleg,. tijdens het werkoverleg zouden we het hebben over een aantal veranderingen die we willen doorvoeren om het werk efficiënter te maken.. nu werkt m'n collega er al 8 jaar en vertelt bij elke verandering dat ze het nooit zo gedaan hebben en werkt echt elke verandering tegen..simpelweg omdat ze niet tegen verandering kan en zich naar mijn idee niet belangrijk genoeg meer voelt omdat onze teamleiders meer aan mij en een andere collega vragen dan aan haar als werk veteraan.. Nu hadden we die discussie over die veranderingen afgelopen dinsdag al gevoerd en we hebben hierover een afspraak gemaakt..kwam ze er vanochtend tijdens het overleg weer op terug.. Ik ben altijd redelijk voorzichtig in het kiezen van m'n woorden om niemand voor het hoofd te stoten.. vertelde ze me dat het niet aan de verandering ligt maar dat ik bazig ben en dat het gaat om de manier waarop ik tegen haar praat.. Waarvan ik dus weer bij mezelf denk: de enige reden waarom ik soms geïrriteerd over kom is omdat zij mij zodanig opgefokt en gestresst maakt.. ze praatte echter zodanig over me heen dat ik tijdens het overleg niet zoveel meer hierover kon zeggen... tevens had ik hierna absoluut geen zin of behoefte meer om met haar over haar stressen te praten... Het zit me echter wel dwars.. ik heb haar net een app gestuurd dat ik het na het weekend nog even wil hebben over vandaag, maar weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dat gesprek aan moet praten of überhaupt moet beginnen... ben zo boos en teleurgesteld in haar... Hebben jullie ideeën?
@kaatje: haha sorry ik denk dat ik het dan verkeerd begrepen had van ndnk.. haha sooorry!!! @Keef: heeee gaaaatsie, testen jij !!!!!! ben zo benieuwd! @kowalski: wat een liefjes zijn het, hoe maak je die zelf dan?!!? :O @Liesje: gatver wat vervelend of kut hoe je het wil noemen. Nou ik zou het haar gewoon vertellen zoals het is. Ze mag prima zeggen dat ze je te bazig vind klinken (denk ik toch?) , maar doe dat dan gewoon naar elkaar en niet in een groep en dan ook niet een ander uit laten praten. (echt super irritant is dat). Gewoon op een nette en fatsoenlijke manier zeggen dat jij je daar enorm aan stoort en dat jij daar soms geirriteerd door bent.. Verder zou ik het eigenlijk ook niet weten. Hoop dat je er wt aan hebt?!
@Keef Jeetje wat spannend! Idd, morgen maar vijf minutes eerder uit bed, ik ben voor! @Kowalski Pijnlijk gevoel is dat he? Zo van...het was er, maar het is weg ofzo...de klik is er dan niet meer...En als dan ook nog lijkt dat het meeste van jouw kant komt is dat de deksel op de neus.... Ik las een quote vandaag op pinterest....you treated me like an option, so I left you like a choice... Ben benieuwd wat de reactie van haar kant is... @Liesje Wat een vervelende situatie...je kan iets zeggen volgens de feedback normen Zoals.....ik wou met je terugkomen op de laatste overleg die we hebben gehad...Ik vond het niet prettig dat......want dat voelde.....zou graag willen dat je de volgende keer..... Voordeel van deze manier van communiceren is dat je altijd goed zit...Ze kan op dr kop gaan staan...maar jij houdt de eer aan jezelf op deze manier Andere optie....het komt op mij over dat je de veranderingen niet ziet zitten...ik voel me persoonlijk aangevallen en vraag me af wat je bedoeld met bazig? ......
zoooo.... weer thuis! je eigen bedje is toch wel het aller fijnst! heerlijk genoten, veel gezien, maar super blij om weer thuis te zijn! @jeans; lees dat jij op vakantie bent... veel plezier. @ keef; mijn plas stinkt alleen als ik asperges op heb. anders niet echt. maandag de 20 weken echo... vind het zo spannend! sommige kleren pas ik ook niet meer. had wat broeken meegenomen op vakantie. maar ze gaan of niet dicht, of niet over mn boven benen.... slik.... en bh s zitten verschrikkelijk! volgens mij is dit op en top zwanger zijn...! hoop dat er snel nieuwe zwangere bij komen!
@ liesje: idd de optie van ndnk. wij hbbn op t werk een feedbackcursus gehad. als je t iid goed toe past dan kan iemand er echt niet onderuit