daar ben ik weer. Van de week wel meegelezen, maar niet in staat geweest om te reageren. Vijf dagen werken met nog dingen eromheen begint nu wel steeds zwaarder te worden. Nog vijf weken werken en dan een half jaar vrij. Ben nu wel aan het aftellen. @ tralalala: was jij dat die op vakantie gaat naar Corfu. Wat leuk ik ben daar afgelopen zomer geweest. Waar ga je precies naar toe? @ Kaatje: nog twee nachtjes slapen en dan krijg je te horen dat jullie een meisje krijgen. @ Jackiest: voor jou is het ook bijna zover. Ik gok bij jullie een jongen, maar ik ben er niet zo goed in Geniet ervan want het is heerlijk om het te weten. Moeilijk om je mond niet voorbij te praten, maar heerlijk om gericht te kunnen shoppen. @ Liesje: Wat een rot situatie. Ik zou idd ook voor de eerste optie van NdnK gaan. Zo blijf je bij je zelf en voorkom je dat je haar aanvalt. @ Keef: ennnnnn?????? al getest? Ben zo benieuwd. @ cupcake: jammer dat het van de week tegenviel. Hopelijk heb je aankomende week meer succes. Ik duim voor je. Digiknuf van hier @ Kowalski: wat fijn dat je bijna aan de eerste echte ronde kunt beginnen. Hopelijk is het nu snel raak. @ Babyflower: Wat fijn dat je het lekker hebt gehad. Wat spannend bijna de 20 weken echo. Ga je dan ook kijken wat het wordt? Ja heerlijk he dat zwanger zijn. Jammer alleen dat je overal ronder wordt. Bij mij riep van de week een kleuter hard over het plein: DIKKE BILLENNNNN!!!!! Heel fijn en kinderen zijn eigenlijk ook de eerlijkste mensen. Vooruit dan maar weer. Straks maar weer zorgen dat het snel weer weg is. Hopelijk ben ik niemand vergeten.
@keef Ik ben nieuwsgierig!!! Weet je al meer? @all....ik ben ineens niet misselijk meer vanmorgen...ook net wakker....afgelopen 4 dagen steeds misselijk geweest bij het opstaan... Ik vind de eerste weken echt mega spannend Maak me nu natuurlijk weer zorgen...
Even snel een berichtje vanaf m'n foon.. Moet zo snel naar m'n paardje en door naar de kinderboerderij! Gister toen ik thuiskwam mezelf niet kunnen bedwingen en getest.. Omowit!! Maarrrr nog steeds geen bloed, dus we houden moed. Alle ongi klachten zijn namelijk al weg?! Voel me eigenlijk kiplekker hahaha!! Zo ik ga snel weg! Vanavond een uitgebreidere reactie!! Fijne dag allemaal!!
Jammer van de omowitte test, maar die heb je dus in de avond gedaan! Over twee dagen weer testen? Spannend en top dat je je goed voelt!
@Femmes, haha een meisje? Nou ben heel benieuwd! Tijd is wel snel gegaan, nog maar 2 nachtjes! Snap dat je aan het aftellen bent! Een vriendin van mij is op precies dezelfde datum uitgerekend en heeft na haar zomervakantie meteen verlof! Heerlijk zeg! @Keef, balen van je witte test, maar idd geen bloed geeft moed! @Liesje ook ik zou voor optie 1 van NdNk gaan! @Babyflower, idd niks is fijner dan je eigen bed!
zou ook eerder dat zeggen als je urine echt raar ruikt, kan het wel een blaasontsteking of zo zijn geslachtsbepaling op 12 weken lijkt me idd super vroeg (misschien 12 weken zwangerschap = 14 weken sinds laatste regels?) Kowalski: mooi die haarspeldjes! tja, die "vriendin" is wellicht de aandacht van jou niet waard... als ze niets laat weten, weet je genoeg ik had zo een "vriendin" uitgenodigd op onze trouw, ze kon niet komen omdat ze een familiefeest had.. toen zijn trouwde, heb ik niet eens een annonce gekregen. Dus ik weet genoeg en geschrapte uit contactenlijst, krijgt geen nieuwjaarskaartje meer, geen bericht voor verjaardag, straks ook geen geboortekaartje... ik ben zo iemand liever kwijt dan rijk! @keef: spannend! groene ongi zou ik super vies vinden @liesje: vervelende situatie op het werk, zou ook niet weten wat je best doen. Jammer dat je niet even jouw versie hebt kunnen geven op de vergadering (ik voel me soms idd geneigd om bazig te zijn met jou omdat je constant gestresseerd rondloopt en geef je dan liever 1 duidelijk boodschap om je niet meer te stresseren...) fijn dat je een leuke vakantie achter de rug hebt babyflower! ben ook al veel verzwaard... @ndnk: snap je onzekerheid, de eerste echo is idd een mijlpaal
Niet na de ontpilronde en vorige periode dat ik gestopt was ook niet.. Vandaag ook al de hele dag het zuur.. Heb de hele dag poffertjes gebakken, maar er maar een paar kunnen eten.. Wel even een diepvanbinnenjankik-momentje.. Iemand daar is nu 12 weken zwanger.. Eerste keer raak...
@all: dank jullie voor het advies! hou niet zo van spuien, maar het zat me zo dwars... kan echt niet tegen zo'n vervelende sfeer op m'n werk.. @keef; spannend spannend! ik duim voor je! Op de rest reageer ik zo even... reageer op m'n telefoon en vriendlief heeft m'n telefoon nodig... mannen zijn altijd zo lekker geduldig
Keef spannend zeg !! Ik hoop het heel erg voor je.. ga je morgen al weer testen of nog niet? je had de laatste x ook savonds getest toch? Nou mijn duimpjes draaien. Ben benieuwd of er nog meer NOD's aan komen?!
Thanks voor het duimen draaien!! Nog steeds geen bloed.. Morgen gaan we naar het circuit Spa Franchorchamps! Dus dan is het even uit m'n hoofd ( jaaaajaaa.. Geloven jullie het?) Pff ik blijf het zuur houden. Had wel wat wit slijm net, vanochtend ook al..
@ Keef: Je maakt het wel lekker spannend en je houd ons lekker in spanning. Ik ben benieuwd. Lekker genieten in Spa en dat het rood maar wegblijft. @ Kaatje: wat dat betreft hebben je vriendin en ik het goed gepland. Ik zou officieel na de zomervakantie nog 1 week moeten werken, maar het ziet er naar uit dat ik er tijdelijk uitga en dan na de kerstvakantie weer een nieuw contract krijg. Nadeel van tijdelijke contracten. Nu met 29 weken al lekker vrij. @ Hier: Gisteren familiedag gehad. En als verrassing hebben mijn oom en tante de familiewieg meegenomen. We zouden hem ophalen, maar het is niet naast de deur. Nu is die er al Helemaal blij. Nu een kale kamer met kale muren, maar met een wieg
Leuk Femmes! Fijn om al een beetje te kunnen beginnen met het inrichten....al is het alleen nog een wieg...en kale muren...het komt iig dichterbij! Op zich wel lekker dat je al snel verlof hebt toch? Of zie je er juist tegen op? @Keef Tjongejonge....wat maak jij het spannend Veel plezier vandaag! @Kaatje Jij hebt morgen geslachtsbepaling toch? Ook zo leuk!!! Ik denk een meisje...net als de rest eigenlijk, haha! Spannend! @all.....Nog maar 3 nachtjes slapen.....lalalalaaaaalalalalaa Vandaag komen mn schoonouders langs....wat zal ik vandaag weer eens als excuus gebruiken om niet te drinken...aspirines heb ik al gehad...ik wou nu een glas...leeg, waar wijn in heeft gezeten neerzetten op het aanrecht en dan zeggen dat ik al,geborreld heb en echt niet meer hoef.....zou ze het pikken? Denk zelf van niet....mn schoonmoeder en ik drinken altijd wel een wijntje samen... Dit is nu al de tweede keer dat ik niks drink...hahaha....dat vinden ze vast geen toeval
Keef: Spannend!! Hoop dat het rood weg blijft. Veel plezier vandaag! @femmes: leuk van die familie wieg! Leuk om te beginnen met inrichten. @ndnk: als ik zelf in die situatie zou zitten, dan zou ik alcohol vrije wijn kopen en in de keuken inschenken en gewoon doen of het wijn is.
ja idd heerlijk om te zien hoe alles steeds meer vorm krijgt. Aankomende zaterdag de kamer verven en behangen en dan is het weer een stuk echter. @NdnK: ik acht eerst, wat ga ik doen met al die tijd vrij, maar nu vind ik het wel lekker. Je stelt je er ook op in. Het is nu ook zo druk (onderwijs) met alle laatste dingen en werk fulltime dat ik wel aan het aftellen ben. Maar lekker veel leuke dingen plannen. Wat spannend NdnK. Wat betreft drinken, maar niets de nadruk erop leggen. Gaat alleen maar opvallen denk ik. En anders idd in de keuken iets anders in je wijnglas doen (jip en janneke bubbels, appelsap/dubbelfris oid)
@NdNk: Lastig zeg om een excuus te moeten verzinnen om niet te drinken! Inderdaad misschien alcoholvrije wijn kopen en dat drinken! Hier zou dat gelukkig niet zo'n probleem zijn; ik drink uberhaupt bijna nooit!! @Keef: Ontzettend spannend zeg! Ik ben benieuwd! @all: Hier enigszins teleurstelling.. M'n vriend is z'n baan kwijtgeraakt.. we twijfelen nu heel erg of we nog wel verder moeten proberen! Nou ja, hij twijfelt meer, terwijl mijn eierstokken nog klapperen. Best wel een tegenvaller. Ik weet niet hoe het gaat lopen.. Eerst alles maar even goed doorspreken!
@ Liesje: wat ontzettend vervelend van de baan van je vriend. Ik kan me voorstellen dat het heel lastig is om er vol voor te gaan. Maar als je vriend weer werk kan krijgen is de kans ook groot dat het een tijdelijk contract is in deze tijd. Eigenlijk is het nooit het juiste moment. Ik weet niet hoe jullie financiele situatie is, maar misschien een idee om dat nu uit te zoeken. Je vriend heeft waarschijnlijk wel recht op ww en als er dan evt. straks een kleine komt en hij werkt nog niet kan hij wellicht tijdelijk voor de kleine zorgen. Scheelt weer kinderopvang wat ook belachelijk veel kost. Heel veel sterkte ermee. Knuf
@Femmes, ja heerlijk! Lekker gaan genieten van je vrije tijd straks! Wat lief van je oom en tante dat ze de wieg hebben meegenomen! @NdNk, jaaaa nog 1 nachtje slapen! en jij nog 3!! Whoehoe gaat lekker snel! Morgen om 18.45 moet ik er zijn, daarna zal ik het meteen laten weten! Wat betreft de wijn, drink je witte wijn?? Heb je niet iets van dubbelfris in huis? Schenk je het gewoon in in de keuken, je schoonmoeder een wijntje en jij een glas dubbelfris! Of zou ze dat doorhebben?? @Liesje, aaaah wat balen zeg! Idd even goed alles op een rijtje zetten! Hopelijk vindt je vriend snel een nieuwe baan! Vind het echt kl*te voor jullie zeg! Knuffel!
Hoi allemaal, @Liesje Dat is een behoorlijke domper! Goed praten samen, hoop dat jullie een goede beslissing kunnen maken! Hopenlijk gauw een nieuwe baan! @Femmes Jaaa lijkt me heerlijk die vrije tijd hahaha...geloof idd dat het erg druk is en full time werken hakt er natuurlijk ook in. Kan me voorstellen dat je afteld! Heerlijk! @Kaatje In de avond dus! Lastig is dat, moet je eerst de hele dag uitzitten...Of moet je morgen eerst werken? Ga je het met ons delen wat het wordt? @drinken....alcoholvrije wijn, bestaat dat? Hmm had ik beter zoiets kunnen hebben. Inderdaad de nadruk erop leggen is misschien niet zo handig...maar nu kon het ook niet echt anders.... Schoonmoeder heeft het volgens mn vriend wel door haha....ik ze dat ik al wat gehad had en dat was verkeerd gevallen....uhuh Naja...woensdag echo en dan gaan we een datum plannen waarop we het gaan vertellen...ik ben zooooo benieuwd naar de reacties.. Waarschijnlijk als ik rond de 10 weken ben ofzo...als de echo komende woensdag goed is!