@ NdnK: haha, het valt niet mee om dingen achter te houden. Spannend nog even en dan je eerste echo. Lekker van gaan genieten.
@NdNk, ik moet eerst de hele dag werken, dat scheelt dus alweer! Tuurlijk ga ik het met jullie delen! Hoelaat heb jij woensdag je echo?
Wat balen liesje! Mijn man werkt ook altijd via het uitzendbureau en hij moet uiterlijk 23-10 zijn Nederlandse paspoort krijgen. Dan zou hij na ww eventueel nog een (aanvullende) uitkering aan te vragen. Ik wil als we een kindje hebben de helft minder gaan werken. En met minder loon heb je wel weer meer recht op toeslagen. En je kan het zo gek maken als je zelf wil. Ken iemand die voor haar zoontje een jas van 500 euro heeft gekocht nou dat is ook echt niet nodig.
@kaatje: morgen de grote dag! hoe laat moet je? wij om 10 over 10! lekker vroeg! Ben zo benieuwd wat het wordt. @liesje: balen zeg! Zoveel mensen die ineens geen baan meer hebben. Hopelijk komt er snel iets op zijn pad!
Ben heel benieuwd naar jullie 20 weken echo's.. even egotrippen: Ik voelde net de baby zoooo goed. hha wat een fijn gevoel eindelijk zeg, werd ook tijd!!
Spannend al die echo's morgen!! Hier een super dag in Spa gehad! Heerlijk weer, mooie auto's en gezellig gezelschap! Vriendlief en 2 andere vrienden.. Was super! Nog steeds geen bloed!! Morgenochtend testen als ik t niet vergeet.. Soms ben ik geweest en denk ik: had wel kunnen testen eigenlijk haha! Had zo verwacht dat ik het vandaag zou worden.. Nou ja.. Ben benieuwd! @femmes: lekker zo vroeg met verlof! En wat leuk dat de wieg er al is!! @liesje: wat een gedoe zeg! Weet niet meer wie t zei, maar misschien eerst even alles op een rijtje zetten.. Zorgt namelijk ook voor minder zorgen in je koppie en dat is beter voor t zwanger raken! Slaap lekker allemaal!!
Nou, vanochtend weer omo witte test.. Nog steeds geen ongi pijn, alleen een 'ongemakkelijk' gevoel in m'n onderbuik. Gister de hele dag t zuur gehad en vriendlief kon gisteravond niet zomaar aan m'n boobies komen.. Auww!! Geduld is een schone zaak zeggen ze?!
spannend joh! ik testte pas vier dagen na mn nod positief! en dat was n heeeel licht streepje! moed houden!
Goedemorgen allemaal, Het weekend is weer voorbij gevlogen zeg... Vandaag weer aan het werk maar deze week gelukkig maar 4 dagen. @Babyflower en Kaatje: heel veel plezier en succes vandaag bij de echo's! Ik gok dat er 2 meisjes bijkomen. @Keef: je maakt het wel spannend hoor. Hoop dat je met een paar dagen positief test. Laat de rode duivels maar lekker wegblijven!
@Femmes Het valt idd niet mee, had verwacht dat het mij prima zou lukken haha Niet dus! Dankje...ik hoop dat alles goed is en ik nog meer kan genieten! Dan kan ik ook wat leuks kopen! @Kaatje Jaaaa vandaag is het zover!!! Fijn dat je het met ons gaat delen...is ook leuk voor de lijst als we zien wat ieder krijgt! Ik heb mijn echo om 20:20 uur....Gelukkig ook gewoon werken woensdag...hihi @Babyflower...lees dat jij hem zo hebt! Leuk!!! @Keef jeetje jeetje wat spannend! Maar zoals de rest al zegt....moed houden! Sommigen testen later positief! Fijn dat de spa zo leuk was! @Mama Fijn dat je de baby voelde! Niets egotrippen aan....leuk om te delen! Fijne dag allemaal!
Keef! Jammer! Hoop dat je alsnog positief test! Echo's: ik ben heeeel benieuwd of er roze of blauw gekleurd moet worden!' Mama: wat leuk dat je De kleine gevoeld hebt! Lekker die bevestiging weer he! @all: ik heb sinds vanmorgen alweer vruchtbaar slijm, heb dat vaak al een aantal dagen voordat ik een positieve ovulatie test heb dus ik denk dat dit wel een goed teken is
Gaaf dat je de baby goed hebt gevoel mamavanm1!!! Tsja, ben nu weer thuis.. Super moe(lekker al ff een beetje geslapen net..) en nog steeds zo misselijk! Nog steeds geen bloed. Kreeg net een nieuwe pendel.. Een twijfel pendel zoals ze het noemde.. Pendel twijfelde of ik nu al zwanger was, later kwam juni meisje eruit.. Dus tsja.. Het is natuurlijk juni... Maar ze bedoelde bevruchting haha! Hopelijk zit ze een beetje goed. Pakte net m'n agenda er nog eens bij(daar noteer ik alles in) en ik zag dat ik vorige week zondag steken heb gehad. Er vanuit gaande dat ik een latere eisprong heb gehad(niet getest) zou dat best een innesteling kunnen zijn geweest? Vooral met de paar stipjes bloed die ik bij de toppers dacht te hebben gezien?! Dan zou een test misschien nog te vroeg zijn? Pfff, ik kan dit niet hoor.. Overtijd gaan.. Hup, ongesteld worden of kom op met die test! En echo'ers: veel plezier!! Ben benieuwd!!
we krijgen een meisje!! alles zag er goed uit! ben zoooo blij! over 12 weken weer n echo, want ze zag dat mn placenta voor de uitgang ligt zeg maar. dat kan n keizersnee betekenen. maar t kan nog alle kanten op gaan!
Leuk babyflower!! Een meisje! Fijn dat alles goed was! Hoop dat je placenta nog een beetje mee omhoog groeit en ruimte maakt voor een natuurlijke bevalling