Yeahhhh, wat leuk! GEFELICITEERD!!! Ik hoop dat de placenta nog verschuift maar gelukkig heb je nog even. Geniet van dit mooie nieuws!
Wooww babyflower!! Gefeliciteerd!!! Een meisje, leukkk! En boven het geslacht natuurlijk fijn dat alles goed is! Hopen dat de placenta nog van ligging veranderd @kowalski: jeeeej! Goed teken!
Babyflower: waauw gefeliciteerd, wat anders ineens weer he nu je het weet!! helemaal super. @keef: Oooh je maakt het wel heel spannend hoor!! ik duim duim duim.. @kowalski: Oeh beter toch slijm, gewoon klussen klussen klussen !! @ baby voelen, ja heerlijk. Nu schopt ie echt laat maar zeggn ipv soms een keer dat ie draait! vanmorgen alweer, heeeeerlijk dat gevoel. nu moet ie nog meer schoppen haha, zit telkens te wachten wanneer hij weer toeslaat!
ja, t voelt echt weer heel anders nu we het weten! echt een soort rush waar we in zitten nu.... voelt echt lekker
Proberen zwanger te raken: -Keef85 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 31 Mei -Debbi86 (26 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 4 Juni -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Juni -SchoesjeR (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ± 14 Juni - Sari123 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 17 Juni -Koekenpan (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 22 Juni -Liesjeexx (23 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 22 Juni -Kowalski (27 jaar), ronde 5, 2e kindje, NOD 26 Juni -Leetje25 (25 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? -Erminea (31 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 25 Mei (Niks van gehoord) Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower (27 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 november Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 November JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 22 november NdNk (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 20 Januari Afspraken/Echo's Juni: 3: Babyflower: 20 weken echo, Kaatje87: geslachtsbepaling 5: NdNk: afspraak vk echo 6: Eda: 20 weken echo, JackieSt: geslachtsbepaling, Tralalala: geslachtsbepaling 17: Jeansflower: controle afspraak vk 19: Femmes82: controle afspraak vk 24: Tralalala: controle afspraak vk en 20 weken echo, JackieSt: controle afspraak vk 25: Kaatje87: 20 weken echo Juli: 1: JackieSt: 20 weken echo 9: Kaatje87: controle afspraak vk
Hmm, net een heel bericht getypt en nu is ie weg Nog maar een keer dan! Babyflower, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was. En leuk leuk leuk een meisje!! Kaatje, heel veel plezier vanavond! Heb je voorkeur, jongen of meisje? Keef, jammer zeg van je witte testen. Maar hopelijk wordt je geduld beloond en heb je over een paar dagen een knaltest in handen! Femmes, ik ben idd degene die naar Corfu gaat. Morgen over een week al! Deze week alleen woensdag nog werken en dan heb ik al lekker vrij! We gaan naar een inimini dorpje, Kato Korakiana, niet toeristisch maar juist heerlijk rustig Hoe was Corfu jou bevallen? Hadden jullie een auto om het eiland te verkennen? Nog tips voor must-see's, toevallig? Ik heb donderdag de pretecho, om 19:30. Zal wel een lange dag worden donderdag, haha. Ben zoooo benieuwd, ik had eerst heel sterk het gevoel dat het een jongen wordt, maar sinds de laatste echo bij het Fontys twijfel ik, die mevrouw zei namelijk dat ze 3 streepjes zag en dat zou duiden op een meisje.... Maar toen was ik pas 13,5 week dus kon nog alle kanten op! Wat jammer dat we niks meer van Shirley horen.... Ik hoop echt dat alles goed gaat met haar en haar beebje!
@Tralalala, dank je! Ik heb een lichte voorkeur voor een meisje, maaaar ik vind een jongen ook heel leuk! Mijn man denkt dat het een jongen is, en ik denk sinds een paar weken een meisje, hij is er heel stellig in! Aan zijn kant zijn alleen maar jongens!
@keef: altijd een pijnlijk moment horen dat iemand anders zwanger is en jij nog niet. Precies of het fluitje van een cent is en dat het jullie toch niet gegund is... sterkte en zolang geen bloed, is er nog hoop voor deze ronde! @kowalski: wat een goeie tip van die wijn, zou er zelf nooit op komen denk ik! @ndnk: hoe was het met de schoonfamilie gisteren? @liesje: balen van het werk van je vriend, misschien wel beter hem en dan jij, want nieuwe werk zoeken terwijl je zwanger bent of na 3 maanden moeten zeggen dat je zwanger bent is ook niet ideaal. Een man "valt" niet weg door het vaderschap @mamavanM1: wat een fijn nieuws dat je de baby zo goed gevoeld hebt... wou dat ik al zo ver was! @babyflower: proficiat met je meisje, fijn dat alles goed was!
@ babyflower: wat leuk een meisje. Nu kun je lekker gericht shoppen. @ MamavanM1: heerlijk he het leven in je buik. Ik voel al een tijdje soms iets en nu wordt het steeds duideliiker. Manlief heeft haar vorige week voor het eerst kunnen voelen en ik heb gisteravond voor het eerst een half uur lang van der mogen genieten. Wel grappig. Soms schrik je gewoon @ Kaatje: veel plezier voor straks. Ik ben straks naar de sport. Kijken of het nog lukt om daarna nog even te spieken. @ Keef: Wat spannend, maar mijn water zegt dat je gewoon zwanger bent. Ik testte pas met 6 dagen na nod positief. Mijn ei was vrij laat. Misschien bij jou ook. Hopelijk weet je snel meer.
@Keef, mijn eisprong was trouwens altijd erg laat, rond cd 25 pas. Maar ik heb een onregelmatige cyclus en een korte luteale fase. Je ei hoeft dus niet perse te springen op cd 14. Dmv temperaturen kwam ik erachter wanneer mn ei was. Thanks meiden! Ik laat straks van me horen!
@ kaatje; veel plezier! geniet van het moment!! het is zo snel voorbij. ik moet er nog wel ff aan wennen dat ik een meisjes mama wordt! haha wat een uitdaging gaat dat worden!! de eerste kleine uggjes zijn al binnen...
Wat lief meiden.. Ik ben benieuwd!! Had ik maar iemand die kon zien wat er in mij aan de hand is! @kaatje: heeeel veel plezier! Geniet ervan en ik ben benieuwd!!
Proberen zwanger te raken: -Keef85 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 31 Mei -Debbi86 (26 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 4 Juni -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Juni -SchoesjeR (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ± 14 Juni - Sari123 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 17 Juni -Koekenpan (27 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 22 Juni -Liesjeexx (23 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 22 Juni -Kowalski (27 jaar), ronde 5, 2e kindje, NOD 26 Juni -Leetje25 (25 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ? -Erminea (31 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 25 Mei (Niks van gehoord) Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower (27 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 13 november Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 November JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 22 november NdNk (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 20 Januari Afspraken/Echo's Juni: 3: Babyflower: 20 weken echo, Kaatje87: geslachtsbepaling 5: NdNk: afspraak vk echo 6: Eda: 20 weken echo, JackieSt: geslachtsbepaling, Tralalala: geslachtsbepaling 17: Jeansflower: controle afspraak vk 19: Femmes82: controle afspraak vk 24: Tralalala: controle afspraak vk en 20 weken echo, JackieSt: controle afspraak vk 25: Kaatje87: 20 weken echo Juli: 1: JackieSt: 20 weken echo 9: Kaatje87: controle afspraak vk
Babyflower en kaatje.. Gefeliciteerd met jullie meisje en jongen!! Echt leuk dat jullie het weten gaan jullie het ook delen met je omgeving? Keef.. Je houdt het spannend meid!! Dat streepje was er toch niet voor niks?!? Gewoon hoop houden hoor!! Kowalski.. Fijn dat je al wat signalen krijgt! Hoop dat je snel een mooi eitje hebt! Nu een update over mezelf Vanmorgen naar de gyn met de verwachting dat ik naar huis zou gaan met een receptje primolut en Clomid.. Maarrrrrrr..... Er bleek nu rechts een eitje te zitten van 11,4mm!! Wat er links zat was allemaal verdwenen, maar nu zit er een mooie rechts De Clomid lijkt toch wel wat te doen, alleen iets aan de late kant. De grens ligt bij een cyclus van 35dagen en daar zou ik al overheen zitten. Toch wachten we dit natuurlijk even af, woensdag weer terug om te zien of hij doorgroeit! Dan misschien alsnog een eisprong.. Word m'n lange wachten toch beloond Volgende ronde ga ik zowiso wel over op de hogere dosis Clomid, om de cyclus te verkorten. Maar ik ben hier al heel blij mee.. Tegen m'n verwachting in!