Gaan voor een kindje - begin 2013!! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kowalski, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Debbi Ik kan niet kijken, moeten we eerst vriendjes worden :p

Ik maak me een beetje zorgen...ik heb het idee dat ik langer zwanger ben dan ik ben...al hoop ik vanniet...;)
    Ik ben al een 1,5 kilo gegroeid:$
    Mijn afgelopen menstruatie kwam heel vroeg en was maar twee dagen...snapte ik ook al nietsvan...
    Mijn buik is echt mega....ik draag nu al wijdere kleren omdat het anders opvalt...en mn heupen zijn veel ronder en voller als anders....;)
    Help! Wat kan ik nu doen?

2. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken je niet zo een indicator test halen van clearblue??

3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ja dat is een idee....dikke buik prima, maar ben al 1,5 kilo zwaarder :D

4. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ook gewoon wat vocht zijn hoor, mocht je namelijk 4 weken verder zijn dan is 1,5 kilo ook al best veel :p. Maar vocht plas je zo weer uit, is echt nog niet meteen vet hoor. Geen paniek :D

5. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou hij is nu goed opgedroogd en hij is duidelijk positief !!!
    Ik heb een afspraak stanan voor vanmiddag yoehoee ben zo blij voor het pinksterweekend haaha

6. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Succes Debbi...ik vind hem ook positief! ;):D

@Kowalski....jaaa dat is ook zo...moet me ook niet zo druk maken! Ik ben zo wispelturig als de pest haha...vorige maand ook getest en toen was hij negatief en nu voor nod duidelijk positief en dag voor nod laat in de middag getest! Moet gewoon niet zo zeuren en blij zijn! Eerste afspraak staat immers al over drie weken!

7. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Dat kunnen ze dan nog niet horen. ;) De eerste afspraak is waarschijnlijk alleen een vragenlijst doorlopen en bloed prikken. Wij hebben het hartje ook nog niet gehoord. Bij de termijnecho laten ze het hartje alleen zien. Bij de volgende afspraak, ik ben dan ruim 14 weken, gaan we voor het eerst naar het hartje luisteren. 1,5 kilo vind ik nog niet zo gek hoor. Zal voornamelijk vocht zijn. ;)

8. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Super!!! Ik ga heel hard voor je duimen!

9. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hier nog een dagje werken en dan lekker een lang pinksterweekend! Ik ga vanmiddag wel wat eerder naar huis want we moeten helaas één van de katten laten inslapen. We zijn nu al een maand met haar aan het dokteren maar het gaat nu echt niet meer. Het is de kat van mijn vriend en hij had het er erg moeilijk mee maar hij staat er nu ook achter. Houden van is ook loslaten...

Fijne dag allemaal!

10. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Haha niet? Balen...maar ik neem ook genoegen met zien hoor :D
    Heb net doker nog even gebeld om te melden dat ik zwanger ben....drie weken terug dacht hij dat ik een spastische darm had...;) en had me daar medicatie voor gegeven

11. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    He wat naar! Altijd moeilijk om zoiets te moeten besluiten! Sterkte vanmiddag!

12. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Hallooo dames. Flink gekletst alweer.. :)

Ik ga zo de namen even kijken.iny besloten gedeelte, weet even niet meer van wie.

@debbi wat fijn dat ie nu is ik hoop dat de zaadjes goed zn werk doen!! :)

@ndnk ja misschien heb je geluk en krijg je ook een echo en dan kun je het hartje zien niet horen. Ik kreeg ook met 10 en 12 weken een echo.. De 1e is om vast te stellen hoe ver je bent. :) hartje gaan ze vaak pas beluisteren met de controle.die je rond de 16 weken hebt.

En nu je t over spaatische darmen hebt, toedeloeeee! Ik ben vanochtend al wel 2x naar t toilet geweest, en echt niet fijn. :s in t begin van de zwangerschap niks aan de hand. Maar t word nu steeds erger.. Bahhhh heel vervelend.

13. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Jackie: jullie kat. Het is to h niet goedgekomen, heel sneu zeg. Hoop dat jullie en vooral je man er gauw vrede mee hebben. Heel veel succes met laten inslapen!!

14. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @ndnk: bij 8 weken hebben ze toen bij mij een echo gemaakt en via t echo apparaat t hartje laten horen, via dopler gaat dat helaas nog niet.
    Bij 12 weken alleen echo
    Bij 14 weken dopler

Als je echt twijfelt over je zwangerschapsduur... Zou ik de VK nog even bellen om te overleggen, ze willen dan nog weleens eerder een echo maken :) maar je darmen gaan de eerste paar weken ook flink uitzetten..

@jackie: he bah wat ***** zeg. Sterkte.. En ja houden van is idd ook loslaten.

@debbi: wat fijn!! En dan morgen weer?

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -Sari123 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 17 Mei
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 18 Mei
    -Erminea (31 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD 25 Mei
    -Kowalski (27 jaar), ronde 4, 2e kindje, NOD 31 Mei
    -Keef85 (28 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 31 Mei

-Debbi86 (26 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 4 Juni
    -Madera (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Juni

-Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 11 Juni
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ± 14 Juni
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 7, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een meisje! Uitgerekende datum: 19 September
    MamavanM1, (19 jaar), 2e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 8 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen! Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 13 november
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 November
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 22 november
    Simoontje123 (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 15 Januari
    NdNk (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 20 Januari

Afspraken/Echo's
    Mei:
    21: Femmes82: controle afspraak vk
    23: Jeansflower: controle afspraak vk
    24: Tralalala: controle afspraak vk
    27: JackieSt: controle afspraak vk
    28: Jeansflower: 20 weken echo, Kaatje87: controle afspraak vk

Juni:
    3: Babyflower: 20 weken echo, Kaatje87: geslachtsbepaling
    5: NdNk: afspraak vk echo
    6: Simoontje123: 1e echo, Eda: 20 weken echo
    25: Kaatje87: 20 weken echo

Juli:
    1: JackieSt: 20 weken echo

16. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Cupcake, fijne vakantie! :)

@Debbi, succes vanmiddag!

@Jeans, ik ga ff naar het besloten gedeelte om te kijken naar de namen :)

@Jackie, aah wat sneu zeg! Sterkte vanmiddag!

17. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie heb er net weer even 1 gedaan en hij is weer donkerder..
    En morgen weer !!!

@ jackie. Jeeh sterkte is nooit leuk om afscheid te nemen van je beestje..

18. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Ja er is weer een nieuwe! zag idd ook dat die andere gesloten was dacht al he wat is dit nu haha

19. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @NdNk, toen ik de 1e echo had zag je een hartje knipperen zeg maar. Er zat helaas geen geluid bij! 28 Mei moet ik naar de verloskundige voor controle, hoop dat ik het hartje dan hoor! Lijkt me heel bijzonder! :)

Maar idd je zou er naar kunnen vragen. Heb ik trouwens niet gedaan!

@Xprincess, sorry heb je een tijd terug van het lijstje gehaald omdat je niet meer mee kletste. Als je je gegevens ff doorgeeft zet ik je er weer op! :)

20. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames

Hoe krijgen we weer een smiley aan de zijkant als we naar deze topic gaan ..
    Dat hadden we bij de vorige maar nu moet ik zoeken hahahah

Deel Deze Pagina