Heel herkenbaar...hoewel ik de maand dat het dus raak was alles heb genegeerd...zo van...ach vast niks... Totdat het op moederdag kriebelde om te testen haha @Liesje...out of the blue zat ik ineens verstopt...ik zit nooit verstopt! haha...en toen ineens diarree....en lucht...heel veel lucht Natuurlijk zoek je naar dingen...het is iets wat je graag wilt...en dat is denk ik normaal en doet elke vrouw! @Koekenpan Ik heb nog steeds hoop hoor haha @hier Ik mag nog niets kopen Misschien ook maar beter...HEMA leeg...ook zo vervelend hahaha
Koekenpan het zou wel heel leuk zijn als we allebei deze ronde zwanger zouden zijn! En geen bloed geeft moed haha. Wat verschrikkelijk van de 2 broertjes die nu toch zijn gevonden. Je moet er toch niet aan denken!
Ik heb wel een beetje gevoelige tepels en zware borsten. En krampen, zelfs in mijn liezen. En straks voelde ik een heel trekkerig gevoel in mijn buik. Wat een onzekerheid allemaal!
Niets zo vervelend als die onzekerheid!! Was het maar gewoon gelijk duidelijk he zonder al die vage klachten..
Echt hè! heb sinds vanochtend soms steekjes in m'n baarmoeder..en redelijk veel waterige afscheiding..is me nog niet bekend dit... misschien dat ik toch vandaag een test ga halen en morgen ga doen...ben te ongeduldig Haha
ik wil gewoon een paar dagen na de eisprong een groen of een rood lampje op mn buik ofzo ik ben hier allemaal veel te ongeduldig voor.
@Liesje Ben je nu al overtijd of niet? Waterige witte afscheiding was bij mij het teken! Testen!!!!! @koekenpan Goed plan! Hahaha....wat een drukte zal dat worden op straat haha....bij jou ook nog steeds verder niets? Ik heb goede hoop voor jullie beiden!
nee nog niets....wel nog pijn mn borsten, buikpijntjes en al die andere vage klachtjes. Ben steeds bang om te gaan plassen...bang om bloed te zien hahaha. Als t komt dan komt t. Beetje struisvogelpolitiek
Goedemorgen dames, Nog geen positieve testen.. Koekenpan dat lijkt me handig zon lampje! Fijne 2e pinksterdag allemaal!
Goedemorgen meiden, Haha Koekenpan.. Idd wel ideaal een groen of rood lampje! Snap dat je bang bent om naar het toilet te gaan, bang om bloed te zien! @Sari, jeuken je borsten ook?? Daar begon het bij mij mee namelijk Ooh meiden, hoop het zo voor jullie!
Goedemorgen allemaal, Jammer nog geen positieve testen... Maar zolang er nog geen menstruatie is blijft er hoop! Hier een lekker rustig dagje. Even wat was wegdraaien en vanmiddag misschien nog even bij Prenatal kijken. Daar hebben ze nu een kortingsactie, elk tweede Prenatal product met 50% korting. Fijne tweede Pinksterdag!
Jij ook! Wat leuk even bij de prenatal kijken...goede kortingsactie ook...scheelt nogal 50% Hoop dat je kunt slagen!
Dapper hoor, maar snap je wel! Het is zo zenuwslopend! Logisch...tjah dit is een eigen gevoel...moeilijk uit te leggen...toen ik testte heb je onbewust toch het idee dat het raak is...
Ik heb nog 2 dipstick testen liggen. Ik ga ook proberen op woensdag te testen als ik nog niet ongesteld ben dan natuurlijk . Tot nu toe nog niks. Het zou zo leuk zijn als we deze maand 3 zwangeren erbij zouden hebben!
Ook al zo knap haha! Dat zou helemaal top zijn...dan zijn er intotaal vijf toch? simoontje, ik, jij, koekenpan en liesje...Ik ben voor!!! Die lijst met zwanger willen worden moet leeg! Haha